Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене на загрял двигател стартера не върти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При опит за стартиране когато отказва да върти стартера,откачете тънкото кабелче от стартера и проверете дали при опит за стартиране има ток на него.
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #17
      [quote="cs_aleksandar"]
      stambata1982 написа:
      .......Когато Датчик колянов вал спре да работи като се загрее,колата започва да чете датчика на разп.вал,и докато колата не се изгаси,и тогава вече ако се опита да запали,няма да успее но стартера пак ще върти,просто няма да има искра на свещите
      Това за 1,8 категорично не важи. Колата изгасва в движение. Ял съм го това дръвце. Не знам при 1,6 как е.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #18
        [quote="veselin10"]
        cs_aleksandar написа:
        stambata1982 написа:
        .......Когато Датчик колянов вал спре да работи като се загрее,колата започва да чете датчика на разп.вал,и докато колата не се изгаси,и тогава вече ако се опита да запали,няма да успее но стартера пак ще върти,просто няма да има искра на свещите
        Това за 1,8 категорично не важи. Колата изгасва в движение. Ял съм го това дръвце. Не знам при 1,6 как е.
        Разпределителния и коляновия вал трябва да имат пропорционална зависимост на оборотите на въртенето си. И в движение компа трябва да си обработи информацията от разпределителния кога да подаде искра. Или датчика на разпределителния ти не е бил читав или при 1,8 има друга врътка.
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #19
          Да сега се светнах че 1.8 е по друго.Но това което казах за стартера важи
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #20
            Стига сте писали глопости, при 1.8 който и от двата датчика да е разкачен колата няма да запали, ако са закачени и студени може и да се излъже. Ама ако е датчика на КВ ще изгасне като почне да променя температурата, и не е задължително да е след точно 6 км. просто когато промени съпротивленито поради промяна на температурата, с проблем в датчик от същата порода който се монтира на автоматик на мондео се прибрахме от Германия, посто прецаках ръчно термостата за да държи ниска температура на двигателя и да не проминя съпротивлението. Който и от двата датчика да не работи изобщо, колата няма да запали, без значение от модела. просто през тях компа разбира кой вал какво прави в момента. А иначе младежа да спре да си купува стартери втора употреба/злоупотреба и да си ревизара стартера.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              аз мисля че ако си купи още 4 стартера ,може да отвори авточасти . Основни проверки НА ВСЕКИ 30 000км :Електрическата изправност на ротора се проверява с пробна лампа с омометър или с трансформатор.Проверка на изолацията между навивките на ротора - по повърхността му се опира стоманена пластина, а роторът се поставя върху трансформатор. Ако има повреда, пластината се притегля от нея.Биенето на колектора и роторния пакет се проверява с индикаторен часовникИзправността на изолацията и непрекъснатостта на намотката се проверяват с пробна лампа.Капаците се проверяват за пукнатини и се определя износването на втулките.С пробна лампа се проверява изолацията на четкодържачите.Натискът на пружините се проверява с динамометърАко контактите на тяговото реле са окислени - се почистват с шкурка.Преди сглобяване, шлиците на вала, лагерите и втулките се намазват с моторно масло.Проверява се осовата хлабина на вала на ротора и се регулира чрез шайба.ТО на пускова система се извършва на всеки 30 000км пробег; стартерът се сваля, разглобява, почиства и смазва.

              Коментар

              Working...
              X