Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене на загрял двигател стартера не върти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене на загрял двигател стартера не върти

    Здравейте! Имам следния проблем.Имам Фиат Брава 103 к.с., 97 г. При студен мотор колата пали безотказно, но загрее ли мотора стартера почва да се мъчи все едно няма акумулатор, но изстине ли мотора пак си върти нормално и си пали. Не е от стартера сменям вече 4 стартер и винаги е така при студен мотор си върти нормално при загрят мотор не ще и неще, а и акумулатора е нов! Иначе мотора си работи безпроблемно! Помогнете, че съм дал вече сумати пари и нестава и нестава! Болят ме краката да ходя пеш :D

    #2
    А шалтера на стартера сменяте ли го? Проверка на масите правена ли е?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      А шалтера на стартера сменяте ли го? Проверка на масите правена ли е?
      Ходих на 3 сервиза и всеки път всички вдигат рамене! Казават че са проверили масите смених 4 стартера и сменяха втулки и нищо

      Коментар


        #4
        Да бе проверили, това е някой халтав кабел дето като загрее се охлабва и губи връзка. Поне така си мисля де. А стартера на топъл двигател виее ли или само цъка?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          кола

          А с друк акумулатор пробва ли Виж буксите на акумулатора масата на мотора към купето и акумулатора
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            А някакви странни звуци чуват ли се когато е загряла? Цъкане на релета и такива подобни.
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #7
              Kay_ написа:
              А някакви странни звуци чуват ли се когато е загряла? Цъкане на релета и такива подобни.
              Ми не се чуват никакви звуци!

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Да бе проверили, това е някой халтав кабел дето като загрее се охлабва и губи връзка. Поне така си мисля де. А стартера на топъл двигател виее ли или само цъка?
                Вие все едно имам слаб акумулатор а той е чисто нов, сменям с друг работещ пак така!

                Коментар


                  #9
                  Разби ме Моята правеше така преди, докато един ден не спря да пали тотално. Проблема и беше стартера. Щом си сменил четири, на дали ще си нацелил все не работещи. Все пак ще е нещо свързано с него...я шалтер, я някой хлабава връзка. Успех ти желая да намериш проблема без да даваш много пари.
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #10
                    сменяй импулсен датчик ,от него колата пали само като е студена http://mot.bg/media/catalog/product/...0281002138.jpg виж в parts.bg

                    Коментар


                      #11
                      абе стига сте писали ГЛУПОСТИ. човека е за смяна на втулки на стартера,които струват около4-5 лева.поздрави

                      Коментар


                        #12
                        stambata1982 написа:
                        сменяй импулсен датчик ,от него колата пали само като е студена http://mot.bg/media/catalog/product/...0281002138.jpg виж в parts.bg
                        И кой е този ИМПУЛСЕН датчик? Сигурно говориш за датчика на коляновия вал, ама от него ако е ще си върти на фурия.
                        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Няма да е датчик ако стартера не върти а само няма да палиНани момчето каза че е сменял стартери 4 и втулки Тогава трябва стартерите всички да са били повредени
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            да пробва да запали и ако не изгасне след 6 километра значи не е датчик колянов вал

                            Коментар


                              #15
                              stambata1982 написа:
                              да пробва да запали и ако не изгасне след 6 километра значи не е датчик колянов вал
                              Когато Датчик колянов вал спре да работи като се загрее,колата започва да чете датчика на разп.вал,и докато колата не се изгаси,и тогава вече ако се опита да запали,няма да успее но стартера пак ще върти,просто няма да има искра на свещите
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар

                              Working...
                              X