Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притрисане при загрял двигател Марея 1,6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Притрисане при загрял двигател Марея 1,6 16в

    Здравейте приятели !Колата е Марея 1,6 16в с метални колектори и обикновенно агуПритежавам колата от месец Като загрее се появява едно притрисане на празен ход /и на газ и на бензин/ , усеща се и на волана , и до 1500 оборота се ослушва не ускорява плавно и при потегляне често гасне Днес отворих капака и забелязах странно съскане откъм първи цилиндър /все едно идва от под бобината /Махах кабелите на свещите един по един на всеки цилиндър докъто колата работи на празен ход, резултата е на въпросния цилиндър никаква промяна на работата на двигателя , докъто при останалите 3 рязко падат оборотите и почти гасне При махнат кабел на проблемния цилиндър , и изфорсирване обаче се осеща ,че колата работи на 3 цилиндъра , докъто ако е с мушнат кабел след 1500оборота се форсира нормално , което ще рече че всъщност работи цилиндъраТа от това което прочетох преди малко , се съмнявам , че е заминала гарнитурата на всмукателния колектор, и смуче от там въздухНай вероятно ще се наложи да я сменямВъпросът ми е има ли някакви особености при смяната на тази гарнитура като например последователност при демонтаж , съответно при монтаж, нужен ли е динамометричен ключ при затягането , маже ли се с нещо тази гарнитура , и всъщност да ми препоръчате някоя марка и евентуално от къде да я купя за софияПоздрави !

    #2
    Кажи сега коя година е колата ,с какъв колектор е пластмаса или метален ,колата има ли газ .... така и при бобината ти се пада 4-ти а не 1-ви цилиндър.Първо провери маркучите за въздуха дали са здрави,провери и свещите в какво състояние са,кога за последно са сменявани,може и бобина да е щом го прави на загрял мотор,тя точно тогава се предава....има и още но за сега това
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      cs_aleksandar написа:
      Кажи сега коя година е колата ,с какъв колектор е пластмаса или метален ,колата има ли газ .... така и при бобината ти се пада 4-ти а не 1-ви цилиндър.Първо провери маркучите за въздуха дали са здрави,провери и свещите в какво състояние са,кога за последно са сменявани,може и бобина да е щом го прави на загрял мотор,тя точно тогава се предава....има и още но за сега това
      Колата е 98ма година , метален колектор /както съм писал/ , до четвърти цилиндър се чува съскане и то хич не е слабо Свещите ги гледах преди седмица и бяха ок , кабелите са нови

      Коментар


        #4
        Свещта затегната ли е?,да не се е саморазвила?Брат ми има този проблем,когато кара на газ-свещите му се саморазвиват /разхлабват/.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          dkyky написа:
          Колата е 98ма година , метален колектор /както съм писал/ , до четвърти цилиндър се чува съскане и то хич не е слабо Свещите ги гледах преди седмица и бяха ок , кабелите са нови
          Съжалявам незнам какво съм чел Добре а можеш ли да определиш съскането от коя страна на двигателя идва,отпред или отзад,или при самата свещ съска.Наистина провери да не се е отвила свещта. Съскането като засмукване или като духане го определяш.
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            напръскай с горим спрей около колектора и ще разбереш гълта ли въздух. Не мисля че проблема ти е че гълта въздух, но все пак провери, ако гълтъше щеше да държи по високи обороти, не да губи цилиндр. иначе свалянето на колектра нее много приятна работа, разкача се първо щеката и това за наливането на масото, кабелите, развива се горната част на колектора, повдига се, маха се ремъка на климатика и се сваля компресора на климатика(само го развиваш от болтовоете да падне на доло че пречи за болтовете на колектора) и слет това се развиват болтовете на колектора, като към долнтие болтове са хванати едни пласмаси по който минават кабели, първо тех махаш с 10ка удължение и малка тресчотка и слет това с 13ка махаш болтовете, на крайните болтове има и една ламарина и тя се маха по същия начин, накрая разкачаш общата букса на дюзите и издърпваш колектора.

            Коментар


              #7
              Колеги май е от едно маркуче някакъв вакуум , идва от долната страна на входа на колектора , ще го сменя при първа възможност , възможно ли е от него да прави така колата, какво прави тоз вакуум всъщност ?

              Коментар


                #8
                dkyky написа:
                Колеги май е от едно маркуче някакъв вакуум , идва от долната страна на входа на колектора , ще го сменя при първа възможност , възможно ли е от него да прави така колата, какво прави тоз вакуум всъщност ?
                Ако е едно дето минава под колектора и има вакуум може би абе направо съм сигурен че е за регулатора за налягане на горивото който при теб се пада на бензиновата рейка. При първа възможност сменяй го веднага.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  Започвам да се притеснявам , че имам проблем с някой клапанМоля за съвет къде да отида да ми измерят компресиятаКъде в София и колко ще струва горе долу

                  Коментар


                    #10
                    dkyky написа:
                    Започвам да се притеснявам , че имам проблем с някой клапанМоля за съвет къде да отида да ми измерят компресиятаКъде в София и колко ще струва горе долу
                    Всеки сервиз трябва да има уред за компресия, в зависимост от сервиза но не повече от 5 10 лв
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #11
                      Поздрави на всички !След ревизия на главата /крив клапан 1 брой / всичко си дойде на мястото , засегаМайстора обаче ми е оставил маркуча който излиза от рейката на дюзите , от регулатора демек на налягането на рейката /доколкото знам/ , та оставил е маркуча висящ, не е включен в момента никъде Ясно е че са оглеждали къде да се включи но не са му намерили мястото :D Моля за помощ , къде е редно да се включи този вакуум ?Става дума за 1,6 16в метални колектори

                      Коментар


                        #12
                        dkyky написа:
                        ..., къде е редно да се включи този вакуум ?Става дума за 1,6 16в метални колектори
                        Към номер 5.
                        Прикачени файлове
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          #13
                          Става дума за това маркуче
                          Код:
                          http://speedy.sh/eCGYa/20140503-1753481.jpg
                          Колега благодаря за инфото Нали имаш в предвид същото маркуче Защото това което си ми посочил в момента е заето и отива по спомени под всмукателя и е включено ето тук
                          Код:
                          http://speedy.sh/K7mKW/94d9a1056af7.jpg
                          В такъв случай възниква въпроса второто къде трябва да се включи Поздрави !

                          Коментар


                            #14
                            Давам нови линкове Този е свободния маркуч http://dkyky.snimka.bg/animals/kotence.377494.33113576А този е включен там ,където ми е посочил колегата сок1http://dkyky.snimka.bg/animals/kotence.377494.33113575В такъв случай къде е неговото място

                            Коментар

                            Working...
                            X