Здравейте приятели !Колата е Марея 1,6 16в с метални колектори и обикновенно агуПритежавам колата от месец Като загрее се появява едно притрисане на празен ход /и на газ и на бензин/ , усеща се и на волана , и до 1500 оборота се ослушва не ускорява плавно и при потегляне често гасне Днес отворих капака и забелязах странно съскане откъм първи цилиндър /все едно идва от под бобината /Махах кабелите на свещите един по един на всеки цилиндър докъто колата работи на празен ход, резултата е на въпросния цилиндър никаква промяна на работата на двигателя , докъто при останалите 3 рязко падат оборотите и почти гасне При махнат кабел на проблемния цилиндър , и изфорсирване обаче се осеща ,че колата работи на 3 цилиндъра , докъто ако е с мушнат кабел след 1500оборота се форсира нормално , което ще рече че всъщност работи цилиндъраТа от това което прочетох преди малко , се съмнявам , че е заминала гарнитурата на всмукателния колектор, и смуче от там въздухНай вероятно ще се наложи да я сменямВъпросът ми е има ли някакви особености при смяната на тази гарнитура като например последователност при демонтаж , съответно при монтаж, нужен ли е динамометричен ключ при затягането , маже ли се с нещо тази гарнитура , и всъщност да ми препоръчате някоя марка и евентуално от къде да я купя за софияПоздрави !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Притрисане при загрял двигател Марея 1,6 16в
Collapse
X
-
Кажи сега коя година е колата ,с какъв колектор е пластмаса или метален ,колата има ли газ .... така и при бобината ти се пада 4-ти а не 1-ви цилиндър.Първо провери маркучите за въздуха дали са здрави,провери и свещите в какво състояние са,кога за последно са сменявани,може и бобина да е щом го прави на загрял мотор,тя точно тогава се предава....има и още но за сега товаКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
-
cs_aleksandar написа:Кажи сега коя година е колата ,с какъв колектор е пластмаса или метален ,колата има ли газ .... така и при бобината ти се пада 4-ти а не 1-ви цилиндър.Първо провери маркучите за въздуха дали са здрави,провери и свещите в какво състояние са,кога за последно са сменявани,може и бобина да е щом го прави на загрял мотор,тя точно тогава се предава....има и още но за сега това
Коментар
-
dkyky написа:Колата е 98ма година , метален колектор /както съм писал/ , до четвърти цилиндър се чува съскане и то хич не е слабо Свещите ги гледах преди седмица и бяха ок , кабелите са новиКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
напръскай с горим спрей около колектора и ще разбереш гълта ли въздух. Не мисля че проблема ти е че гълта въздух, но все пак провери, ако гълтъше щеше да държи по високи обороти, не да губи цилиндр. иначе свалянето на колектра нее много приятна работа, разкача се първо щеката и това за наливането на масото, кабелите, развива се горната част на колектора, повдига се, маха се ремъка на климатика и се сваля компресора на климатика(само го развиваш от болтовоете да падне на доло че пречи за болтовете на колектора) и слет това се развиват болтовете на колектора, като към долнтие болтове са хванати едни пласмаси по който минават кабели, първо тех махаш с 10ка удължение и малка тресчотка и слет това с 13ка махаш болтовете, на крайните болтове има и една ламарина и тя се маха по същия начин, накрая разкачаш общата букса на дюзите и издърпваш колектора.
Коментар
-
dkyky написа:Колеги май е от едно маркуче някакъв вакуум , идва от долната страна на входа на колектора , ще го сменя при първа възможност , възможно ли е от него да прави така колата, какво прави тоз вакуум всъщност ?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
dkyky написа:Започвам да се притеснявам , че имам проблем с някой клапанМоля за съвет къде да отида да ми измерят компресиятаКъде в София и колко ще струва горе долуКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Поздрави на всички !След ревизия на главата /крив клапан 1 брой / всичко си дойде на мястото , засегаМайстора обаче ми е оставил маркуча който излиза от рейката на дюзите , от регулатора демек на налягането на рейката /доколкото знам/ , та оставил е маркуча висящ, не е включен в момента никъде Ясно е че са оглеждали къде да се включи но не са му намерили мястото :D Моля за помощ , къде е редно да се включи този вакуум ?Става дума за 1,6 16в метални колектори
Коментар
-
Става дума за това маркучеКод:http://speedy.sh/eCGYa/20140503-1753481.jpg
Код:http://speedy.sh/K7mKW/94d9a1056af7.jpg
Коментар
-
Давам нови линкове Този е свободния маркуч http://dkyky.snimka.bg/animals/kotence.377494.33113576А този е включен там ,където ми е посочил колегата сок1http://dkyky.snimka.bg/animals/kotence.377494.33113575В такъв случай къде е неговото място
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар