Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренаж на Пунто 1.9 jtd - цени и водна помпа ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ей, тоя - предишното говедо на моята кола - голяма гад се оказа. Мислех, че задължителната смяна на ангренажа е на 60 000км, а сега като казахте, че може да изкара и до 100 0000 - си викам, абе тоя предишния дали ги е навъртял тия километри за 2 - 3 години, защото от толкова я имал, а преди това я взел нов внос от автокъща разбираш ли! Та ей сега проверявам гражданската на колата от тука: http://eisoukr.guaranteefund.org/searchpolicy?l=bg по вин номер и какво се оказва: че колата е с гражданска в България от 2007 година!!! Така, че ако някой си има работа с лицето АНГЕЛ ВЕЛИКОВ - 34-5-6-7 годишен, правещ се на културка господин да си има едно наум!!!
    Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

    Коментар


      #47
      hsf написа:
      Не съм още - чакам да се наспорите :Д. Разглеждайки из нета има доста теми за заминали ангренажи след около 500 до 800 километра, така че явно една проверка някъде около тези километри не е излишна! Каква е тази канадска ролка по желание?
      Няма такава ролка по желание.На ролките ИНА отзад пише МАДЕ ИН КАНАДА или на част от тях.Впрочем сервизната информация,която ти написах е точно за тях.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #48
        FGRC написа:
        hsf написа:
        Не съм още - чакам да се наспорите :Д. Разглеждайки из нета има доста теми за заминали ангренажи след около 500 до 800 километра, така че явно една проверка някъде около тези километри не е излишна! Каква е тази канадска ролка по желание?
        Няма такава ролка по желание.На ролките ИНА отзад пише МАДЕ ИН КАНАДА или на част от тях.Впрочем сервизната информация,която ти написах е точно за тях.
        Ей това не ми стана ясно:
        ivel написа:
        поставянето на канадска ролка е положително,но не и задължително.какво е положителното разбиращите знаят.
        И затова питах за ролката.
        Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
        Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

        Коментар


          #49
          Munari написа:
          Колега nsn ,за да ми кажеш че пиша глупости трябва да имаш необходимите познания и подготовка.От всичките ти постове и мнения,които сипеш ми става ясно ,че искаш просто да си похлупак на всяко друго мнение.Ясно ми е и на какво ниво са ти ремонтите,най вероятно съответстват на цените които обявяваш.Темпрата за която споменавам по горе беше правена от такъв майстор за 20лв и за половин час.Резултата е ясен.С ремонти на автомобили се занимавам няколко години преди да се родиш.Освен това съм автомобилен инженер и съм работил и с конструкции.Далеч не съм подготвен във всички области ,затова там се допитвам до хора които са подготвени и се уча от тях.Тук от форума също научавам някои неща.Не смятам да ти изнасям лекции,защото каквото и да кажа пак ти ще си правия.Дано този към когото са адресирани постовете ми да е разбрал за какво става дума.Бъди здрав.
          Е такива ги "харесвам" най-много,разни вишисти който се хвалят с дипломите си и не чак толкова със знанията.Повтарям за последно:покажи пред целия форум РАЗТЕГНАТ/УДЪЛЖЕН ангренажен ремък и тогава преди да престана да пиша ще си призная че искам да съм похлупак на всяко мнение,в противен случай спри да пишеш глупости.За сервизните интервали не ме интересува какво пише,а и не обсъждаме тях.
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #50
            недейте става смешни,какво пише НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА,ЗАЩОТО Е НЕДОСТОВЕРНО.когато си купите jtd от магазина и отидете на 60к за проверка ,тогава пишете глупости,а и когато видите ремък(както съм виждал много пъти) ,сменен в бг и изкарал 100к,тогава пишете глупости.същото е и за свещите кога се сменят -на студен или топъл мотор-едни пишат едно други -друго,а истината е -на 20гр или т.нар студен мотор,ама ако питаш някой ще ти каже-само на горещ мотор,така пише,пише ама къде и от кого.и хайде да спрем да спорим,че се отколонихме от цена в сервиз,до характеристики на ремъка и ролката

            Коментар


              #51
              nsn, аз пък харесвам много философите,които без да имат необходимите знания и опит дават купища компетентни мнения.Дипломата не е само образование а начин на мислене ,но ти няма как да го разбереш.Няма как да ти го кажа по-простичко.Ангренажния ремък е силова предавка.И да ,той се удължава при работа но няма как да ти го покажа,защото удължението е толкова малко ,че ако го сравниш с нов на ръка няма как да премериш това минимално удължение.Но то е достатъчно да намали опъването и да премести белезите на пружинния обтегач.Ако случайно си сменял ремък с ексцентричен неподвижен обтегач и си го проверил след 20 000км ще видиш че се е отпуснал.Явно не си го правил.Или ще кажеш,че ремъка не мърда, а са намалели диаметрите на колелата затова се отпуска :D .Неслучайно на всички автомобили през определен пробег се препоръчва проверка и опъване в нормалните граници защото ,когато ремъка е хлабав има ударно натоварване в зъбите и живота му се скъсява.Сигурно ще ми кажеш че и ангренажната верига не се разтяга щото е железна. :D ivel,много ремъци изкарват над 100 000км в България.Моят в момента е на толкова, с лека корекция на опъването на 60 000.Скоро сменях един на 140 000 на една мазда на която правих основен ремонт.Използваш ли качествени части всичко е наред.Това какво ти се струва достоверно няма никакво значение.Ако се спазват написаните правила всичко е наред.
              brava 1.9.jtd 2001
              punto 1.2 sport 1994
              Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

              Коментар


                #52
                hsf, обадиле се в сервизите и провери ли си цените? Тия не ги слушай бразилска или канадска или китайска никой нее на ясно на какво менте ще попадне.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #53
                  S_BANKOV написа:
                  hsf, обадиле се в сервизите и провери ли си цените? Тия не ги слушай бразилска или канадска или китайска никой нее на ясно на какво менте ще попадне.
                  Не съм, другата седмица като проимам пари ще звъня. А като направя смяната ще пиша къде и колко е илязло. Толкова от мен засега.
                  Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                  Коментар


                    #54
                    абе,на вас явно ви пиша на китайски.хаде колега,обясни ми как на тди-то на фолксваген,с ОБИКНОВЕНА ролка ремъка си издържа 100 000 и НЕ СЕ РАЗТЯГА,или ако има разтягане,то е се измерва в десети от милиметъра,и как на тази колаНЕ И ДАВАТ ПРОВЕРКА НА АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК ПРЕЗ ТОЗИ ПЕРЕОД,ето защо пиша да не ставате смешни в тази насока и ето защо в случая nsn е прав

                    Коментар


                      #55
                      ivel написа:
                      абе,на вас явно ви пиша на китайски.хаде колега,обясни ми как на тди-то на фолксваген,с ОБИКНОВЕНА ролка ремъка си издържа 100 000 и НЕ СЕ РАЗТЯГА,или ако има разтягане,то е се измерва в десети от милиметъра,и как на тази колаНЕ И ДАВАТ ПРОВЕРКА НА АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК ПРЕЗ ТОЗИ ПЕРЕОД,ето защо пиша да не ставате смешни в тази насока и ето защо в случая nsn е прав
                      Сигурно и ти нямаш диплома и не можеш да мислиш,а пък си и прост та неможеш да разбереш какво ти говорят вишистите. :DЗа тези който се чудят дали се разпъва ремък-проверете си надписите на ремъците,като нищо ще са се удължили(аман от вишисти и философи,ама дървени)
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #56
                        ами ,така е но предлагам да спрем спора,че можем да пишем до утре

                        Коментар


                          #57
                          Прочетох цялата тема и почнах да се чудя. При мен сигурно след примерно 40 К километра като се поразтегне ремъка и мощността се дига с 20-30 коня, защото се променя ъгъла на единия вал и действа нещо като вариатор или пък VVT ...стига глупости.....
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #58
                            veselin10 написа:
                            мощността се дига с 20-30 коня, защото се променя ъгъла на единия вал и действа нещо като вариатор или пък VVT ...стига глупости.....
                            Ще ти се Веско, явно много ти се ще. (пп Между другото ангренажните ремъци са изградени от стоманени жилки вътре, така че едва ли се разтягат, но за триенето се трият.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #59
                              Верно, много дървени философи.Без да вникнат в това което се пише все им пречат знанията на другите и трябва задължително да се опровергаят.Весо,на твоята марея технологията за монтиране на ремъка е различна.При монтажа на ремъка разпределителните валове са блокирани със специален инструмент, а ангренажните колела се разхлабват.Монтира се ремъка и обтегача се натяга докрай.Стягат се отново колелата към валовете и обтегача се оставя в нормално положение на съвпадение на белезите.По този начин през целия период на живота на ремъка се гарантира работа около номиналното положение и ъгъл между валовете дори и при минимолното му удължение.Затова не се налага проверка , а само се предписва смяна на 120 000.Дано си ме разбрал.Спирам да пиша защото трудно се спори с философи.Ако искам да помогна на някой с нещо ,ще го правя с лично съобщение.За съжаление във всички форуми е така.Вечно се намират разни дето налагат на всяка цена мнението си и оплюват другите особено ако имат дипломи. :D
                              brava 1.9.jtd 2001
                              punto 1.2 sport 1994
                              Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                              Коментар


                                #60
                                Колега не се ядосвай и ако имаш желание помагай на другите пък било то и само със съвети. Винаги ще има някой който да те дразни. Никой не се съмнява в компетенциите ти, но и Ивелин и пирдопския младеж знаят какво правят. просто тук се получава един сблъсак на теория и практика който много често се разминават.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X