Ей, тоя - предишното говедо на моята кола - голяма гад се оказа. Мислех, че задължителната смяна на ангренажа е на 60 000км, а сега като казахте, че може да изкара и до 100 0000 - си викам, абе тоя предишния дали ги е навъртял тия километри за 2 - 3 години, защото от толкова я имал, а преди това я взел нов внос от автокъща разбираш ли! Та ей сега проверявам гражданската на колата от тука: http://eisoukr.guaranteefund.org/searchpolicy?l=bg по вин номер и какво се оказва: че колата е с гражданска в България от 2007 година!!! Така, че ако някой си има работа с лицето АНГЕЛ ВЕЛИКОВ - 34-5-6-7 годишен, правещ се на културка господин да си има едно наум!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренаж на Пунто 1.9 jtd - цени и водна помпа ?
Collapse
X
-
hsf написа:Не съм още - чакам да се наспорите :Д. Разглеждайки из нета има доста теми за заминали ангренажи след около 500 до 800 километра, така че явно една проверка някъде около тези километри не е излишна! Каква е тази канадска ролка по желание?Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:hsf написа:Не съм още - чакам да се наспорите :Д. Разглеждайки из нета има доста теми за заминали ангренажи след около 500 до 800 километра, така че явно една проверка някъде около тези километри не е излишна! Каква е тази канадска ролка по желание?ivel написа:поставянето на канадска ролка е положително,но не и задължително.какво е положителното разбиращите знаят.Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
Munari написа:Колега nsn ,за да ми кажеш че пиша глупости трябва да имаш необходимите познания и подготовка.От всичките ти постове и мнения,които сипеш ми става ясно ,че искаш просто да си похлупак на всяко друго мнение.Ясно ми е и на какво ниво са ти ремонтите,най вероятно съответстват на цените които обявяваш.Темпрата за която споменавам по горе беше правена от такъв майстор за 20лв и за половин час.Резултата е ясен.С ремонти на автомобили се занимавам няколко години преди да се родиш.Освен това съм автомобилен инженер и съм работил и с конструкции.Далеч не съм подготвен във всички области ,затова там се допитвам до хора които са подготвени и се уча от тях.Тук от форума също научавам някои неща.Не смятам да ти изнасям лекции,защото каквото и да кажа пак ти ще си правия.Дано този към когото са адресирани постовете ми да е разбрал за какво става дума.Бъди здрав.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
недейте става смешни,какво пише НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА,ЗАЩОТО Е НЕДОСТОВЕРНО.когато си купите jtd от магазина и отидете на 60к за проверка ,тогава пишете глупости,а и когато видите ремък(както съм виждал много пъти) ,сменен в бг и изкарал 100к,тогава пишете глупости.същото е и за свещите кога се сменят -на студен или топъл мотор-едни пишат едно други -друго,а истината е -на 20гр или т.нар студен мотор,ама ако питаш някой ще ти каже-само на горещ мотор,така пише,пише ама къде и от кого.и хайде да спрем да спорим,че се отколонихме от цена в сервиз,до характеристики на ремъка и ролката
Коментар
-
nsn, аз пък харесвам много философите,които без да имат необходимите знания и опит дават купища компетентни мнения.Дипломата не е само образование а начин на мислене ,но ти няма как да го разбереш.Няма как да ти го кажа по-простичко.Ангренажния ремък е силова предавка.И да ,той се удължава при работа но няма как да ти го покажа,защото удължението е толкова малко ,че ако го сравниш с нов на ръка няма как да премериш това минимално удължение.Но то е достатъчно да намали опъването и да премести белезите на пружинния обтегач.Ако случайно си сменял ремък с ексцентричен неподвижен обтегач и си го проверил след 20 000км ще видиш че се е отпуснал.Явно не си го правил.Или ще кажеш,че ремъка не мърда, а са намалели диаметрите на колелата затова се отпуска :D .Неслучайно на всички автомобили през определен пробег се препоръчва проверка и опъване в нормалните граници защото ,когато ремъка е хлабав има ударно натоварване в зъбите и живота му се скъсява.Сигурно ще ми кажеш че и ангренажната верига не се разтяга щото е железна. :D ivel,много ремъци изкарват над 100 000км в България.Моят в момента е на толкова, с лека корекция на опъването на 60 000.Скоро сменях един на 140 000 на една мазда на която правих основен ремонт.Използваш ли качествени части всичко е наред.Това какво ти се струва достоверно няма никакво значение.Ако се спазват написаните правила всичко е наред.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
hsf, обадиле се в сервизите и провери ли си цените? Тия не ги слушай бразилска или канадска или китайска никой нее на ясно на какво менте ще попадне.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:hsf, обадиле се в сервизите и провери ли си цените? Тия не ги слушай бразилска или канадска или китайска никой нее на ясно на какво менте ще попадне.Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
абе,на вас явно ви пиша на китайски.хаде колега,обясни ми как на тди-то на фолксваген,с ОБИКНОВЕНА ролка ремъка си издържа 100 000 и НЕ СЕ РАЗТЯГА,или ако има разтягане,то е се измерва в десети от милиметъра,и как на тази колаНЕ И ДАВАТ ПРОВЕРКА НА АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК ПРЕЗ ТОЗИ ПЕРЕОД,ето защо пиша да не ставате смешни в тази насока и ето защо в случая nsn е прав
Коментар
-
ivel написа:абе,на вас явно ви пиша на китайски.хаде колега,обясни ми как на тди-то на фолксваген,с ОБИКНОВЕНА ролка ремъка си издържа 100 000 и НЕ СЕ РАЗТЯГА,или ако има разтягане,то е се измерва в десети от милиметъра,и как на тази колаНЕ И ДАВАТ ПРОВЕРКА НА АНГРЕНАЖЕН РЕМЪК ПРЕЗ ТОЗИ ПЕРЕОД,ето защо пиша да не ставате смешни в тази насока и ето защо в случая nsn е правBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Прочетох цялата тема и почнах да се чудя. При мен сигурно след примерно 40 К километра като се поразтегне ремъка и мощността се дига с 20-30 коня, защото се променя ъгъла на единия вал и действа нещо като вариатор или пък VVT ...стига глупости.....Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:мощността се дига с 20-30 коня, защото се променя ъгъла на единия вал и действа нещо като вариатор или пък VVT ...стига глупости.....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Верно, много дървени философи.Без да вникнат в това което се пише все им пречат знанията на другите и трябва задължително да се опровергаят.Весо,на твоята марея технологията за монтиране на ремъка е различна.При монтажа на ремъка разпределителните валове са блокирани със специален инструмент, а ангренажните колела се разхлабват.Монтира се ремъка и обтегача се натяга докрай.Стягат се отново колелата към валовете и обтегача се оставя в нормално положение на съвпадение на белезите.По този начин през целия период на живота на ремъка се гарантира работа около номиналното положение и ъгъл между валовете дори и при минимолното му удължение.Затова не се налага проверка , а само се предписва смяна на 120 000.Дано си ме разбрал.Спирам да пиша защото трудно се спори с философи.Ако искам да помогна на някой с нещо ,ще го правя с лично съобщение.За съжаление във всички форуми е така.Вечно се намират разни дето налагат на всяка цена мнението си и оплюват другите особено ако имат дипломи. :Dbrava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Колега не се ядосвай и ако имаш желание помагай на другите пък било то и само със съвети. Винаги ще има някой който да те дразни. Никой не се съмнява в компетенциите ти, но и Ивелин и пирдопския младеж знаят какво правят. просто тук се получава един сблъсак на теория и практика който много често се разминават.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар