Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренаж на Пунто 1.9 jtd - цени и водна помпа ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    S_BANKOV написа:
    Колега не се ядосвай и ако имаш желание помагай на другите пък било то и само със съвети. Винаги ще има някой който да те дразни. Никой не се съмнява в компетенциите ти, но и Ивелин и пирдопския младеж знаят какво правят. просто тук се получава един сблъсак на теория и практика който много често се разминават.
    Абе не би трябвало теория и практика да се разминават Иначе по темата за ангренажа-Вътре си има жила, които носят опънно усилие и възпрепятстват еластични деформации. Да не е ластик това. Но като всеки материал, влиянието на околна среда ( температура, влага и т.н.) се очаква, че би трябвало да има пластични деформации, дори и в минимален мащаб. предполагам производителите са се погрижили всичко да е в норма за да може да има определен експлоатационен срок. Това си е мое мнение. Не ми се влиза в комфликт с колегите от Варна и Пирдоп.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #62
      Я, какъв хубав спор настанал. 1. Ремъка не се разтяга.2. Обтяжната (канадската, а ако е произведена в Япония става ли японска?) ролка не служи за обиране на разтягането на ремъка.3. В ремъка подсилващите звена са главно стъклени, а не железни.
      nsn написа:
      BO написа:
      nsn написа:
      Ще го смена за 20лв,само трябва да пътува до Пирдоп.
      А ти с това ли се занимаваш по принцип? Демек това ти е основната дейност и разчиташ само на тези пари?
      Занимавам се с друга дейност,а ремонти на коли само на познати(безплатно или нещо символично)
      Това обяснява защо би го сменил за 20лв.Ако прехраната ти беше от ремонт на автомобили и разчиташ само на тия пари, то никога няма да го смениш за 20лв, дори и за 40лв. Поне ако не искаш да умреш от глад, а искаш да живееш един нормален начин на живот.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #63
        личи си кой работи в сервиз и зне цената си,евала на колегата BO

        Коментар


          #64
          .

          ivel написа:
          личи си кой работи в сервиз и зне цената си,евала на колегата BO
          Колега,доста от маисторите много си повярваха и искат цени като в оторизиран сервиз.Не казвам че там са капацитети,но там си плащаш и за името на сервиза.Не искам да обидя колегата Во, но не може да се искат космически суми за някякви елементарни коли.Преди 3год.ми искаха 200лв.за смяна на гарнитурата на главата на Типото,имам даобри познания и ремонта си го направих сам и да чукна на дърво ,колата няма никакви ядове.А нашите мили маистори какво правят.Една част примерна 100лева клиент,тои я взима на 40-45%,но тия предлага на макс цена,слага си и работата и какво излиза?От една смяна на ремък за 2часа си слага 100лв. в джоба,е да де ,ама кои в днешно време работи за 50лв.на час,а не даи си боже да си занесеш частите,то тогава се почва едни разкази от рода:еи от каде ги взе тези ментета:Не го казвам с цел да обидя някои от колегите които работят в сервизи,но и аз работя с авто части и знам какви са цените на частите.Чисто и просто ,такава ни е самата държава,от всякаде скубане
          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
          EX.Fiar Ritmo 105TC

          Коментар


            #65
            200лв за ремонт,при шлайф 20лв и евентуално гарнитура 30лв и болтове 15лв,ти какво искаш,напълно нормална цена

            Коментар


              #66
              Аз съм ходил при майстор, който не искаше да ми направи ремонта, защото аз му нося частите... Вика ми аз от труд не печеля, само от части?!
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #67
                разни хора ,разни идеали,аз например също не обичам ти да ми донесеш частите и то някакви боклуци,защото след някой друг километър ще обвиниш мен за състоянието на колата без да се замисляш,че частите са некачествени

                Коментар


                  #68
                  ivel написа:
                  разни хора ,разни идеали,аз например също не обичам ти да ми донесеш частите и то някакви боклуци,защото след някой друг километър ще обвиниш мен за състоянието на колата без да се замисляш,че частите са некачествени
                  Няма как да обичаш. Най ниската отстъпка която ползвам е 30% и най високата точно 50%.Частите за сеата който споменах по напред к-т ангренаж 310лв -30%масло 90лв -40%ремък пистов 30лв -30%маслен филтър 12лв -30%Е това е истината за всеки един сервиз, магазин.... за добър ден ти дават 30% отстъпка.Заради тези отстъпки в един друг форум ме изкараха лъжец Е няма как да не съм лъжец като злепоставям някои гоЛУеми

                  Коментар


                    #69
                    ivel написа:
                    200лв за ремонт,при шлайф 20лв и евентуално гарнитура 30лв и болтове 15лв,ти какво искаш,напълно нормална цена
                    За смяна на гарнитура ще ми вземеш 200лв? На мнение съм, че в БГ всички хора (без значение от професията) трябва да взимат пари от 1500 на горе за да живеят добре. Но уви не е така. И на фона на дригите заплащания ти казваш, че ще вземеш близо 140 за 2-3-4 часа работа. Или си много добър в това което правиш или си голям скапар. Ама колкото и да си добър..пак казам на фона на останалите заплащания ми се струва много. Не те знам може и сервиза да не е твой и да не определяш ти цените. Казвам си мнението с добър тон, без да те порицавам или да ти казвам какво да правиш. Щом има хора, които ти дават олкова пари- естествено ще ги вземеш
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #70
                      ivel написа:
                      200лв за ремонт,при шлайф 20лв и евентуално гарнитура 30лв и болтове 15лв,ти какво искаш,напълно нормална цена
                      Само за работата 200лв.За тези пари съм челосал главата,клапаните са оправени,гарнитури и ремъци и останаха пари и за бира.Отделно че предния маистор беше съкратил някоя и друга гаика
                      Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                      EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                      EX.Fiar Ritmo 105TC

                      Коментар


                        #71
                        Kay_ написа:
                        ivel написа:
                        200лв за ремонт,при шлайф 20лв и евентуално гарнитура 30лв и болтове 15лв,ти какво искаш,напълно нормална цена
                        За смяна на гарнитура ще ми вземеш 200лв? На мнение съм, че в БГ всички хора (без значение от професията) трябва да взимат пари от 1500 на горе за да живеят добре. Но уви не е така. И на фона на дригите заплащания ти казваш, че ще вземеш близо 140 за 2-3-4 часа работа. Или си много добър в това което правиш или си голям скапар. Ама колкото и да си добър..пак казам на фона на останалите заплащания ми се струва много. Не те знам може и сервиза да не е твой и да не определяш ти цените. Казвам си мнението с добър тон, без да те порицавам или да ти казвам какво да правиш. Щом има хора, които ти дават олкова пари- естествено ще ги вземеш
                        Много хора гледате в паничката на другите.За това аз не харесвам такива изказвания - аз взимам толкова, учил съм 5 години, а той взима двойно повече, а е учил 2 години.Професията се избира. Винаги може да се преквалифицираш, ако искаш.За това да не гледаме в паницата на другите. Аз ако имах възможност за избор, веднага ставах нотариус. Ама моменталически. Ама няма кой да ме бутне в системата, защото тя е пожизнена. За това правя други неща, които ми изнасят.Не ми изнася шофьорите на камионите за смет да взимат колкото мен (примерно), ама няма да ги виня и да им се мръщя. Ако искам мога да стана шофьор на камион за боклуци и ще ми е по-добре. Ама не искам, защото така съм преценил. Имаме избор все пак, нали?А и ще ти кажа за въпросните 140лв. Всеки гледа на тях като чиста печалба. А искам една елементарна сметка да ми направиш за тези пари. Я ми кажи при 280лв на ден (предполагаме 2 такива ремонта, които граничат към границите на фантазиите, ама хайде), при 5 дни работна седмица, като си платиш всички осигуровки и данъци на фирмата, колко пари остават накрая? Искам да ми кажеш точната сума, защото е много лесно да кажеш:
                        или си голям скапар
                        И накрая кажи дали човека с останалите му пари живее охолно, както може би си мислиш, или просто ще бъде от нормалните българи, живеещи със заплата около средното ниво, които българи могат да си позволят да отидат веднъж на българското черноморие със семейството си, евентуално.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #72
                          ВО четеш през редовете. Не гледам на никой в паницата. Представи си, че искам момчето да ми направи въпросния ремонт отивам и той ми изтрелва 200 лв. Лек ден и до там. Споделих си мнението. Да ти кажа и в другите професии се плащат осигуровки данъци. Явно не съм се изразил добре ще опитам пак За мен минималното заплащане трябва да започва от 1500 лв на месец. В зависимост колко е трудна и отговорна работата тези пари да се покачват. Аз си работя това което искам. За целата съм затворил едно 5 години от живота си гледайки напред в бъдещето. Но се оказва, че заплатите на общ работник и проектант са еднакви. Дори на моменти общия рабоник взема повече. Не ми е криво , че той взима толкова, а защо аз взимам по-малко. Все пак аз мога да отида и да върша неговата работа, но той моята не. Ти каза нещо подобно за боклукчиите. Мисля, че сме на едно мнение. Колегата ако ще и 1200 да иска за смяна на гарнитура. Въпроса е кой ще му ги даде. Аз няма да съм. Така като гледам колегата с бялото Типо-също. Щом му върви бизнеса значи всичко е ок. Без да преравнявам всички под общ знаменател. Повечето авто майстори се доверяват изцяло на това което са видяли в практиката без да имат дори и минимална техническа подготовка. Премерно смянях си гумите скоро и майстора щеше да ме остави на предните гуми с по два болта. Като му казах той ми отговори " Абе може и два да са ама щом са диагонално сложени няма проблем може да си караш така"...Това как ще го коментираш? Сигурно за този човек изписаните характеристики на главите на болта са просто едни числа.
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            #73
                            Определено не си ме разбрал.За това просто искам да кажеш, колко пари остават накрая след обявените пари, които за теб са много.Просто сам ще си отговориш на въпроса, като направиш сметките, които ти поисках. И повярвай, ще останат доста по-малко, от колкото въобще си го представяш. Просто направи сметките.И накрая след сметките отново кажи дали тази сума е била невъобразимо много или е била просто сума, с която човек да си живее абсолютно нормално, а не в охолие, както съм сигурен, че си го представяш.Друг въпрос - колко пари имаш "заровени" в оборудване за инструментите с които работиш? Колко пари си назад от професията ти със започване на всеки божи месец? С колко заеми се събуждаш всеки ден за това, че упражняваш професията, която си избрал?Казах ти - не гледай толкова елементарно и повърхностно в паничката на хората.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #74
                              Kay_ написа:
                              ivel написа:
                              200лв за ремонт,при шлайф 20лв и евентуално гарнитура 30лв и болтове 15лв,ти какво искаш,напълно нормална цена
                              За смяна на гарнитура ще ми вземеш 200лв? ........., че ще вземеш близо 140 за 2-3-4 часа работа.
                              Младеж, първо смяташ ли че една гарнитура можеш да я смениш за 2-3-4-часа, ако е на ескорт 1.4 карб. примерно може и да успееш, само да смениш една гарнитура на капака ти отнема поне час и половина/ ако работиш като хората, ако е през пръсти става и за 15 минути/.Та така една гарнитура се сменя минимум за 6-7 часа със всичките му табиети, миене обезмасляване, напасване и тинтири минтири. За това време един майстор може да смени масло и филтри на поне 10 коли, и да направи поне още 5-6 козметични ремонта, а парите дето ще ги изкара са поне двойно на тия 140лв. Имай предвид че зада работи бързо и качествено той преди това трябва да е инвестирал един човал пари в подемници, компресори, винтоверти, инструменти и материали който никой не прибавя в смеската, защото качествени силикони и обезмаслители никой не ги брой като разход.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #75
                                BO написа:
                                Определено не си ме разбрал.За това просто искам да кажеш, колко пари остават накрая след обявените пари, които за теб са много.Просто сам ще си отговориш на въпроса, като направиш сметките, които ти поисках. И повярвай, ще останат доста по-малко, от колкото въобще си го представяш. Просто направи сметките.И накрая след сметките отново кажи дали тази сума е била невъобразимо много или е била просто сума, с която човек да си живее абсолютно нормално, а не в охолие, както съм сигурен, че си го представяш.Друг въпрос - колко пари имаш "заровени" в оборудване за инструментите с които работиш? Колко пари си назад от професията ти със започване на всеки божи месец? С колко заеми се събуждаш всеки ден за това, че упражняваш професията, която си избрал?Казах ти - не гледай толкова елементарно и повърхностно в паничката на хората.
                                Добре...при умишлени нападки няма как да не отговоря. Първо определението " охолен живот" сам си го даде ТИ и ме нападаш с него. Аз тези думички не съм ги споменал. Ами от моята професия съм назад - да. 5 години учих и работех за да се издържам и спях по 4-5 часа на ден. Плащам си задължителната вноска в КИИП . Декларирам си допълнителните проходи и си купувам програми, които са ми нужни ( Не всичките, но съм дал доволна сума пари). Отделно мога да работя с над 10 програми, които може дори и да не си чувал. И сега с това ти питане..кой гледа в купата на другия? Нз защо се стигна до тук да си ги мерим, но аз ти казвах едно ти ме нападаш/ Разбирам, че според теб ако няма авто-майстори света няма да функционира правилно. Всяка професия е важна и за всяка се влагат средства, време и усилия. Опитах се два пъти да го кажа...ако искаш на друг език да опитам. Хайде кажи сега ти понеже аз явно съм наивен и глупав от тези 280 на ден с 5 дневна седмица колко му остават? Риторичен въпрос. Изобщо не ме интересува. Спора е малоумен. След като няма определени ставки по професии всеки си иска колкот му е кеф. Пак ти казвам-НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА финансовия живот на колегата. Ако отида и ми каже 200 лв за гарнитура на кола за 1000-1500. Паля и си заминавам.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X