icp73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренаж на Пунто 1.9 jtd - цени и водна помпа ?
Collapse
X
-
hsf написа:FGRC написа:hsf написа:Отклконихте се от темата. За смяната на водната помпа няма много мнения. От тези, които писаха за нея оставам с впечатление да не я сменям.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Да по принцип трябва да се погледне опъването на ремъка след определен пробег защото имаме автоматичен обтегач и може да се измени работното му положение в следствие на улягане и напасване на самия ремък и оптяжните ролки.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Колегата FGRC е абсолютно прав.Ремъкът се променя с работата и с времето като леко се удължава и се сбиват зъбите му.Затова е препоръчително периодично да се проверява опъването му,по точно съвпадането на белезите на опъващата ролка.За този двигател проверката се извършва на всеки 60 000 км., а смяна на 120 000км или 60 месеца ,което настъпи първо.Аз лично не бих го сменил на повече от 100 000км.При смяната се прави пълен оглед задължително на зъбните колела.Миналата година правих една темпра на която много бързо и ефтино и бяха сменили ангренажния ремък , но никой не е погледнал ангренажните колела на които зъбите бяха жестоко износени и подострени.Резултата беше скъсан ремък в движение на 900 км след смяната.Направо зъбите бяха отрязани като с нож.Естествено това доведе до ремонт на главата и смяна на 6 криви клапана.По евтината с десетина лева смяна на ремъка доведе до сериозни разходи.Така че не е коректно да коментирате цени просто така в пространството без да са свързани с качеството на ремонта.За частите важи същото.По принцип за всяка операция има норматив в часове.Цената се определя по този норматив и се умножава по цената на сервизния час, а не по времето за реалния ремонт,което в повечето случаи е повече.Сервизния час на повечето малки сервизи варира между 30 и 38 лв.Времето за конкретния двигател е близо 2 часа.Така че 60-70 лв е нормална цена.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Munari написа:Колегата FGRC е абсолютно прав.Ремъкът се променя с работата и с времето като леко се удължава и се сбиват зъбите му.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:BO написа:nsn написа:ivel написа:абе ,човек,я слез и ти на земята-много били 60-70лв труд,ти имаш ли си хабер от цени и работил ли си в сервиз и знаеш ли каква е отговорноста,хайде да не се напъвам,поздрави на всичкиA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Обтегачът за ремък531 0275 30е заменен с обтегача за ремъкс индикатор за износване наремъка531 04Този индикатор за износване се състоиот щампована върху обтегача за ремъккръстна щриховка, която е близо досреза за регулиране на обтягането, вижnsn написа:Munari написа:Колегата FGRC е абсолютно прав.Ремъкът се променя с работата и с времето като леко се удължава и се сбиват зъбите му.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
BO написа:nsn написа:BO написа:nsn написа:ivel написа:абе ,човек,я слез и ти на земята-много били 60-70лв труд,ти имаш ли си хабер от цени и работил ли си в сервиз и знаеш ли каква е отговорноста,хайде да не се напъвам,поздрави на всичкиBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Колега nsn ,за да ми кажеш че пиша глупости трябва да имаш необходимите познания и подготовка.От всичките ти постове и мнения,които сипеш ми става ясно ,че искаш просто да си похлупак на всяко друго мнение.Ясно ми е и на какво ниво са ти ремонтите,най вероятно съответстват на цените които обявяваш.Темпрата за която споменавам по горе беше правена от такъв майстор за 20лв и за половин час.Резултата е ясен.С ремонти на автомобили се занимавам няколко години преди да се родиш.Освен това съм автомобилен инженер и съм работил и с конструкции.Далеч не съм подготвен във всички области ,затова там се допитвам до хора които са подготвени и се уча от тях.Тук от форума също научавам някои неща.Не смятам да ти изнасям лекции,защото каквото и да кажа пак ти ще си правия.Дано този към когото са адресирани постовете ми да е разбрал за какво става дума.Бъди здрав.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
FGRC написа:Обтегачът за ремък531 0275 30е заменен с обтегача за ремъкс индикатор за износване наремъка531 04Този индикатор за износване се състоиот щампована върху обтегача за ремъккръстна щриховка, която е близо досреза за регулиране на обтягането, вижnsn написа:Munari написа:Колегата FGRC е абсолютно прав.Ремъкът се променя с работата и с времето като леко се удължава и се сбиват зъбите му.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
всеки е прав за нещо,а за друго-не.ясно ви е защо сервизите вземат повече-гаранция и спокойствие(изключвам некоректните сервизи).относно ремъка-НЕ се разтяга,а всички които пишат глупости,че се разтягал да се замислят как старите ремъци с ексцентрични ролки биха се разтегнали,та нали ще прескочат зъби.поставянето на канадска ролка е положително,но не и задължително.какво е положителното разбиращите знаят.и друго-това пунто като излезе от завода му дават сервизен интервал за смяна на ремък примерно около 100к(не помня точно),и какво на 60к ще ходиш в сервиза да го проверяваш ли,не се излагайте и не пишете глупости,без да обиждам никой.предлагам да спрем темата,а и автора е сменил вече ремъка си навярно,докато ние тук спорим
Коментар
-
Не съм още - чакам да се наспорите :Д. Разглеждайки из нета има доста теми за заминали ангренажи след около 500 до 800 километра, така че явно една проверка някъде около тези километри не е излишна! Каква е тази канадска ролка по желание?Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now
Коментар
-
Ангренажен ремъкАнгренажен ремък, изработен от синтетични материали, който свързва коляновия с разпределителен вал, инжекционна помпа и плъзганеводна помпа.Напрежението се осигурява чрез автоматичен обтегач, който изпълняваконтрол и настройка на правилното напрежение.Честота на обслужване: контрол 60000 километра замяна120000km.SERWISE INFORMAТION ТОЧНО ЗА ЖТД МОТОР.Това го пускам в подкрепа на колегата Munari и дано колегата NSN се вразуми и седне да почете повече.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар