Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренаж на Пунто 1.9 jtd - цени и водна помпа ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    nsn написа:
    ivel написа:
    абе ,човек,я слез и ти на земята-много били 60-70лв труд,ти имаш ли си хабер от цени и работил ли си в сервиз и знаеш ли каква е отговорноста,хайде да не се напъвам,поздрави на всички
    Ти ако на пунто взимаш 60-70лв на ауди А4/6/8 150-200лв ли ще вземеш,или на всички по 60-70лв според колко ти е симпатичен клиента.За това пунто повече от 40лв за работа е престъпление.Ако не ти се носи отговорност си смени професията,а отговорност и способност са две различни понятия(способния не го е страх от отговорност) Хайде лека и доходна на всички,без значение кой къде,какво и защо работи.
    За да не е престъпление, то ще го смениш ли за 20лв, защото това е по-човешка цена, за да не се доближаваш до престъплението?
    Ще го смена за 20лв,само трябва да пътува до Пирдоп.
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Ами да, високи са цените в сервизите спрямо тези на много по-важни професии, но то си личи от постовете във форума - не ми се мисли след някоя година какво ще е. Тогава нека "майсторите" да ви лекуват и учат децата и още къде къде по-важни неща, за които все Ви се виждат много парите, а за смяна на някакъв си ремък и два лагера е голямата работа, много сложно няма що.Извинявам се ако се засегне някой, но не може развиване и завиване на два болта и то на криво дето после трябва да ги оправяш да струва повече от преглед при специалист или учебен час при добър преподавател.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #18
        Напълно подкрепям колегата ilko-gd.
        Fiat Punto JTD

        Коментар


          #19
          Еми аз днес смених за 40лв ремък+ролки на Сеат Леон TDI 110к.с40лв за два часа си е добре :DНе знам по сервизите колко върви цената за смяна.

          Коментар


            #20
            всеки си знае цената,а цената определя в повечето случаи и качеството.чавето може и за 30 да смени,ама в серевиза са длъжни да носят отговорност,в сервиза има монтьор,на който му вървят осигуровки,в сервиза са няляти пари за машини инструменти,които струват десетки хиляди и всепак,не ме разбирайте погрешно,говорим за читавите сервизи,за другите е дълга тема.сега на колегата дето по-горе писал,че се сменяло 1 ролка и 2болта-далеч не е така-само на капаците са около 6 болтчета и то за лкюч рибе,4 шестограмни болта,за да падне шайбаъа и от там нататък вече ролки и ремък,ами ако не сложиш правилно канадската ролка,както съм виждал много пъти,въобще си е отговорност,дори и силата на стягане на ролките си е отговорност,че какво ли не съм виждал и в тази насока

            Коментар


              #21
              70-80ЛВ е цената за смяна на агренаген ремък на пунто жтд а пък на АУДИ А4 е м/у 140 и 200лв.Там се сваля цялата предница.То и футболистите тичат по игрището безцелно в много от случаите ама взимат с милиони така,че колегата с докторската слушалка или учителската показалка да не сравнява професиите и доходите.Имаш пари-обслужваш в сервиза,нямаш-ръчкаш сам.Това е типично за българина-мизерник да гледа на другите в канчето.Нали се сещате,че ако закъсаш на пътя без да имаш възможност да се обадиш,медицинските и учителските познания няма да те приберат вкъщи.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                е,тук е истината,много точен пост колега,мислех да пиша даже,че никой няма да го смени и за тези 60-70лв,но си затраях.

                Коментар


                  #23
                  Отклконихте се от темата. За смяната на водната помпа няма много мнения. От тези, които писаха за нея оставам с впечатление да не я сменям.
                  Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    всеки си знае цената,а цената определя в повечето случаи и качеството. въобще си е отговорност,дори и силата на стягане на ролките си е отговорност,че какво ли не съм виждал и в тази насока
                    Не съм съгласен за цената и качеството. Също така не съм и съгласен с отговорността за стягане.Имам си няколко динамометрични ключа, имам си литература в която е написано кое с колко да се стегне, трябва ли да се сложи подсигурител, смазка..... Като си направя всичко по учебник и взема 10-пъти по малко от някой сервиз... това не значи, че качеството е по ниско, напротив. В повечето прехвалени сервизи работят мърлячи и понеже не им плащат та затова нещата стават още по зле.Водната помпа аз бих я сменил, утре като протече ще се наложи отново да даваш пари за смяната.

                    Коментар


                      #25
                      оо,не ,аз не говоря за качество,но ти си дал днес пари за динамометричен ключ,които трябва да избиеш,утре ще дадеш за зенкери,в други ден,за микрометри и индикатори вътромери и накрая ще си дал купчина пари и няма как да им искаш малко,освен това както писах в сервиза се плащат и двата вида осигуровки,всичко си е пари

                      Коментар


                        #26
                        hsf написа:
                        Отклконихте се от темата. За смяната на водната помпа няма много мнения. От тези, които писаха за нея оставам с впечатление да не я сменям.
                        Колега по принцип водната помпа би трябвало да се замени заедно с агренажния ремък,но тук в България вероятноста да махнеш качествената помпа и да сложиш аналогова боклук е много голяма.Ако си поръчаш оригинален комплект от Италия тогава само водната помпа ще ти струва около 180лв. и агренажния комплект 230,плюс 70лв смяна и отиваш на 480-500лв.Това е минимума в цените на качествения ремонт като цяло.Затова тук ако помпата е без луфтове и върти мазно не я сменяме при смяна на агренажа.Ако има проблеми с нея обаче задължително трябва да се смени,защото може да доведе до големи поразии особено при дизеловите двигатели и то с качествена помпа/Fiat,Hepu,Swag,Artex,Bugatti,Dolz/.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          FGRC написа:
                          Това е типично за българина-мизерник да гледа на другите в канчето.
                          Напротив колега, напротив Точно заради "качествените" услуги си ръчкаме по колите сами, ivel е описал много точно какви грешки се допускат, защото са бягали едно време от часовете и сега два реда не могат да прочетат на български, какво остава за чужд език. Дори и нещо да прочетат не могат да го осмислят, какво остава да го изпълнят.Разбира се има и изключения, но те потвърждават правилото. Подкрепям chaveto за цената и качеството. Тази тенденция се наблюдава във всички сфери вече и доста скоро точно моето поколение на 80-те ще го изпита на гърба си.Виц на деня:В дома на лекар се спукала тръба и той повикал водопроводчик. Майсторът дошъл, половин час се занимавал с тръбата и накрая дал сметка за 600 лева.-Това е абсурдно, аз съм лекар, а не печеля толкова!- Нито пък аз, когато бях доктор...
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #28
                            Интересно ми е каква отговорност ще поеме сервиза,ако ремъка се скъса след 2-3000км.
                            Fiat Punto JTD

                            Коментар


                              #29
                              FGRC написа:
                              hsf написа:
                              Отклконихте се от темата. За смяната на водната помпа няма много мнения. От тези, които писаха за нея оставам с впечатление да не я сменям.
                              Колега по принцип водната помпа би трябвало да се замени заедно с агренажния ремък,но тук в България вероятноста да махнеш качествената помпа и да сложиш аналогова боклук е много голяма.Ако си поръчаш оригинален комплект от Италия тогава само водната помпа ще ти струва около 180лв. и агренажния комплект 230,плюс 70лв смяна и отиваш на 480-500лв.Това е минимума в цените на качествения ремонт като цяло.Затова тук ако помпата е без луфтове и върти мазно не я сменяме при смяна на агренажа.Ако има проблеми с нея обаче задължително трябва да се смени,защото може да доведе до големи поразии особено при дизеловите двигатели и то с качествена помпа/Fiat,Hepu,Swag,Artex,Bugatti,Dolz/.
                              FGRC - след твоето мнение вече ми стана напълно ясна картинката с водната помпа! Не мога да намеря мнението сега, но прочетох, че 2000 километра след смяната на ремъка, трябва да се отиде за проверка и донатягане - това вярно ли е и ако не го изискам от сервиза, ще ми кажат ли да мина пак до го погледнат или трябва аз да си ръчкам да се направи?А колко до спора, който се разрази за заплатите на лекарите и в сервиза - не мисля, че е нормално в сервизите в нашите условия да се взима повече от 25 - 30лв. за час работа, защото простата сметка показва:22 работни дни по 8 часа по 30лв. на час = 5280лв. - еми остава достатъчно и за заплата и за инструменти. Разбира се, не всички са заети толкова време на месец и един час завъртане на болтове, не е като един час смяна на ангренаж, но някъде там трябва да е границата според мен. А държава без лекари(здравеопазване) и без учители(образовение) няма бъдеще, а България е в една такава ситуация и всички виждаме на къде вървим. Разбира се цените и там трябва да са с някаква граница за да са достъпни, иначе какъв е смисъла, ако един час частен урок струва 50лв. и само децата на шефа на банката могат да ходят, а другите да тънат в простотия!?
                              Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

                              Коментар


                                #30
                                Аз си ги сменям сам, не е трудно и може и без специални инструменти.От спестеното си купувам по качествени части.Водната помпа е смених когато и хванах луфт.
                                Fiat Palio Weekend JTD80

                                Коментар

                                Working...
                                X