Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединитела е много твърд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединитела е много твърд

    много трудно се натиска съединитела но иначе си работи перфектно.Напраих мускули на левият крак с тоя съединител.На всички мареи ли е така или само на моята

    #2
    Смени го. Аз имах същият проблем и само смяната е решение. Може лагера да се впива в притискателя или пък да е обърнал някоя пружина, но каквото и да е за да се види трябва да се отвори. Работата е около 80 лв.
    PUNTO Selecta

    Коментар


      #3
      mi_ho написа:
      Смени го. ... Работата е около 80 лв.
      Toлкова ли струва комплектът А трудът....Моят съединител също е доста твърд, но понеже нямам проблеми с превключването на предавките, а и свикнах с твърдостта и не ми прави впечатление, мисля да си карам така, докато не се задълбочат работите. КОмплект за моята бил около 300 лв. Трудът е отделно. Не мисля, че при Мареята може да се отървеш толкова евтино. Дано да не съм прав, де
      _______
      146 JTD

      Коментар


        #4
        Моето Браво също беше с много твърд съединител, тъкмо бях решил че явно това си е в характера на фиатите(карал съм и други с твърди съединители) и съединителят почна да не зацепва като хората.След като го смених съм много доволен, педалът е мек като памук, комплетк за бравото на Валео струваше 220лв в София експорт, а трудът върви между 80 и 120лв, зависи как се договориш.
        Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

        Коментар


          #5
          Аз купих моя съединител за 180лв. комплект ВАЛЕО от Александър ауто и го смених за 60лв. горе в Княжево при Киро
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #6
            Re: Съединитела е много твърд

            gdd55 написа:
            много трудно се натиска съединитела но иначе си работи перфектно.Напраих мускули на левият крак с тоя съединител.На всички мареи ли е така или само на моята
            На Капата съединителя беше страшно твърд, направо ме побъркваше, но си мислех, че си е така, и други Капи, които съм карал, бяха така. В един момент почна да не отделя хубаво и го смених. Колата беше на 206 000 км и се оказа че е с оригиналния заводски съединител, феродо имаше за още толкова километри, но притискателния лагер се беше изметнал и беше изкривил половината пружини.След смяната педала е лек като перце, направо е удоволствие да се кара в задръстванията. Смяната излезе над 800 лева - 520 лева комплект Валео, разни семеринги (4 или 5) и труд.
            Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

            Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Коментар


              #7
              мдам... Втвърди ли се педала на съеденителя - нещо си е затръгвало... почвайте да спестявате от баничките за обяд Имайте предвид само, т.е. бъдете психически подготвени (и по закона на Мърфи точно на най-неудобното място) да ви се скъса жилото на съденителя... Но нищо! Не изпадайте в паника в тази ситуация!!!! Гасите мотора, и опитвате да вкарате лоста на скоростите на първа (понякога става, понякога не), ако не може да я бутнете на първа вкарайте лоста на втора предавка (при изгасен двигател!!!) и след това дайте на контакт и колата леко подскачайки ще потегли (в този момент трябва и мъничко газ да подадете за да й помогнете) след което най-малкото може да се изтеглите до някое по-нормално място за спиране (не на някой светофар за да ви освиркват ) а пък ако сте по-ербап и опитен, дори бихте могли да почнете да си превключвате на други скорости... - става като вече сте в движение, набрали сте скорост... дърпате лоста в неутрално... след което леееееекичко почвате да бутате лоста за скоростите към следващата предавка и в същото време леееекичко почвате да подавате газ (ама мнооого бавно) и иии хоп! лоста си влиза ... дори ако сте добър в лекото подаване на газ няма да ви изхърка
              Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
              --- в сърцето завинаги... ---
              Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

              Коментар


                #8
                ММдаа аз пак да кажа отначало като го взех мойто и на мен ми направи впечатление че е твърд! Но преди 1 месец почнаха да не влизат скоростите и го смених! ПЕДАЛА му с педал беше станал като камък! 298лв съединителя комплекта валео +100 лв за труд! сега е като перценценце , Родих се!На JTD са с хидравлика съединителите!
                Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  rustson написа:
                  ММдаа аз пак да кажа отначало като го взех мойто и на мен ми направи впечатление че е твърд! Но преди 1 месец почнаха да не влизат скоростите и го смених! ПЕДАЛА му с педал беше станал като камък! 298лв съединителя комплекта валео +100 лв за труд! сега е като перценценце , Родих се!На JTD са с хидравлика съединителите!
                  Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?

                  Коментар


                    #10
                    doofiat написа:
                    Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?
                    Колега, автомобилите нямат крака...
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      kiro_of_the_day написа:
                      doofiat написа:
                      Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?
                      Колега, автомобилите нямат крака...
                      Тъй ли ???А ти не знаеш, че моя фиат е като на Флинстоун. Вашите по-различни ли са Бреййй, интересантна работа!

                      Коментар


                        #12
                        doofiat написа:
                        kiro_of_the_day написа:
                        doofiat написа:
                        Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?
                        Колега, автомобилите нямат крака...
                        Тъй ли ???А ти не знаеш, че моя фиат е като на Флинстоун. Вашите по-различни ли са Бреййй, интересантна работа!
                        Толкова ли е изгнил ве?
                        Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                        Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          rustson написа:
                          doofiat написа:
                          kiro_of_the_day написа:
                          doofiat написа:
                          Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?
                          Колега, автомобилите нямат крака...
                          Тъй ли ???А ти не знаеш, че моя фиат е като на Флинстоун. Вашите по-различни ли са Бреййй, интересантна работа!
                          Толкова ли е изгнил ве?
                          Нееееее, има си седалки

                          Коментар


                            #14
                            И аз днеска като взех на жената колата усетих разликата (нейния го сменихме миналата година това време). А моя е твърд като камък мамка му колата е на 195000 на километраж вероятно е оригиналния и скоро "ще му дойде времето"...
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар

                            Working...
                            X