много трудно се натиска съединитела но иначе си работи перфектно.Напраих мускули на левият крак с тоя съединител.На всички мареи ли е така или само на моята
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединитела е много твърд
Collapse
X
-
gdd55Етикети: –
-
mi_ho написа:Смени го. ... Работата е около 80 лв._______
146 JTD
Коментар
-
Моето Браво също беше с много твърд съединител, тъкмо бях решил че явно това си е в характера на фиатите(карал съм и други с твърди съединители) и съединителят почна да не зацепва като хората.След като го смених съм много доволен, педалът е мек като памук, комплетк за бравото на Валео струваше 220лв в София експорт, а трудът върви между 80 и 120лв, зависи как се договориш.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
Re: Съединитела е много твърд
gdd55 написа:много трудно се натиска съединитела но иначе си работи перфектно.Напраих мускули на левият крак с тоя съединител.На всички мареи ли е така или само на моятаJeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
мдам... Втвърди ли се педала на съеденителя - нещо си е затръгвало... почвайте да спестявате от баничките за обяд Имайте предвид само, т.е. бъдете психически подготвени (и по закона на Мърфи точно на най-неудобното място) да ви се скъса жилото на съденителя... Но нищо! Не изпадайте в паника в тази ситуация!!!! Гасите мотора, и опитвате да вкарате лоста на скоростите на първа (понякога става, понякога не), ако не може да я бутнете на първа вкарайте лоста на втора предавка (при изгасен двигател!!!) и след това дайте на контакт и колата леко подскачайки ще потегли (в този момент трябва и мъничко газ да подадете за да й помогнете) след което най-малкото може да се изтеглите до някое по-нормално място за спиране (не на някой светофар за да ви освиркват ) а пък ако сте по-ербап и опитен, дори бихте могли да почнете да си превключвате на други скорости... - става като вече сте в движение, набрали сте скорост... дърпате лоста в неутрално... след което леееееекичко почвате да бутате лоста за скоростите към следващата предавка и в същото време леееекичко почвате да подавате газ (ама мнооого бавно) и иии хоп! лоста си влиза ... дори ако сте добър в лекото подаване на газ няма да ви изхъркаAlfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
ММдаа аз пак да кажа отначало като го взех мойто и на мен ми направи впечатление че е твърд! Но преди 1 месец почнаха да не влизат скоростите и го смених! ПЕДАЛА му с педал беше станал като камък! 298лв съединителя комплекта валео +100 лв за труд! сега е като перценценце , Родих се!На JTD са с хидравлика съединителите!Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
rustson написа:ММдаа аз пак да кажа отначало като го взех мойто и на мен ми направи впечатление че е твърд! Но преди 1 месец почнаха да не влизат скоростите и го смених! ПЕДАЛА му с педал беше станал като камък! 298лв съединителя комплекта валео +100 лв за труд! сега е като перценценце , Родих се!На JTD са с хидравлика съединителите!
Коментар
-
doofiat написа:Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
doofiat написа:kiro_of_the_day написа:doofiat написа:Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
rustson написа:doofiat написа:kiro_of_the_day написа:doofiat написа:Викаш има разлика, а? А бяга ли повече?
Коментар
-
И аз днеска като взех на жената колата усетих разликата (нейния го сменихме миналата година това време). А моя е твърд като камък мамка му колата е на 195000 на километраж вероятно е оригиналния и скоро "ще му дойде времето"...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар