Колеги така става като се купува кола на старо на огледа такива неща за съжаление няма как да бъдат видяни.Вижте на снимката на какво се натъкнах сваляйки алуминиевото капаче дето покрива колекторните тръби и ламбдата някаква грозна заварка напукана нацепена но явно държи понеже запалих и мислех че може би изпуска но не миришеше на изгорели газове колата отпред не личи да е удряна гредите и всичко около тях е здраво какво ли е довело до тази заварка не знам но като гледам или не е направена като хората с подходящ уред или майстора е бил неграмотен.Май ще питам по моргите да видя ако намеря колко ще ме одрусат и да го сменям.На типото имам заварки на чугунената лапа дето държи отляво мотора но така хубаво е разлята заварката че ти прави удоволствие да го гледаш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заварка на колекторните тръби !!!!!
Collapse
X
-
u_bo
-
Да това е Мареата 1.8 16в седан колега U_bo а и както казва Muns61 кво ме боли фара нали държи за сега само газ на буталата и тва е а относно бензина си погорва в рамките на нормалното според мен ама и върви като ракета като я натисна 113 коня и всичките още живи :D а иначе дали дърпа бензинец в повечко да се изкажат колегите с такива мотори аз за 50 лева на днешни цени на бензин 95 минавам 300км и ми се струва в норма за този моторМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Сериозно Славчо решихме да си направим екскурзия семейно на трети март лампата за гориво светеше като я изкарвах от гаража сложих бензин 95 за 50лв нулирах километража и от Лом ходихме до гара Бов да видим най голямото знаме в България от там до Вазовата еко пътека и после до една хижа в района е така и не стигнахме лош път после през един проход бая изкачване и завой бяха и бяхме 3ма в колата слязохме на Вършец от там на Монтана пихме кафе и после към Лом километър два преди да паркирам в гаража лампата за гориво светна а километража беше на 296км. А като я докарвах от Словения яко натоварена с багаж като животно и с кутия за багаж на покрива пълна и под 120-130 на магистрала не съм падал за 900 км ми е изгорила резервоар и малко по малко от половин резервоар след дозареждане демек около 80-90 литра грубо.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
muns61 написа:Заради заварката е толкоз икономична, не барай нищо!Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар