Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Педала на спирачките потъва след смяна на накладки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Педала на спирачките потъва след смяна на накладки

    Днес реших да сменя задните накладки, защото свиреха. Оказа се, че имат още феродо, но вече бях си купил Пермафюз и реших да ги сменят. Обаче след смяната, педала потъваше бавно при яко натискане. Като я качихме на валяците спирачките държат перфектно. Тая вечер карах около 20-30 км, но продължаваше да потъва педала. Какво стана не можах да разбера?Като дръпна ръчната спира бавно и трябва да я дърпам доста по-високо. Може би трябва и да се покара колата с новите накладки, но потъването на педала ме притеснява, защото преди това си беше твърд.

    #2
    Механизма за саморегулиране не е сглобен правилно или е развален.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      накладки

      Има едни планки на накладките влизат една в друга има и пружината това трябва да се настрои и тогава хващат иначе трие в барабана накладката трябва малко да са отворени и да се обезвъздуши ако може погледни старите да се ориентираш/и не натискай педала като е махнат барабана/
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        И при мен педала е по-мек след като смених задните накладки. Преди беше по-твърд, защото едната накладка беше сложена накриво и се беше изяла само от едната страна. Странното е, че като смених накладките ръчната спирачка започна да хваща доста по-ниско, което е нормално, но педала е доста по-мек, а би трябвало да кове. Преди я вдигах почти догоре, а сега 3-4 зъба. Смених и барабаните, имаше малка разлика, но пак педала е мек. Пробвай на различни позиции саморегулиращия се механизъм, този със зъбчетата. Смених и спирачната течност с BOSCH DOT-4, обезвъздушаване 100 пъти... Ако нещо може да се промени това е тоя механизъм, но нали е самонастройващ се. Би трябвало след дърпане и пускане на ръчната или напомпване след това да се регулира сам.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          100% сте за обезвъздушаване, колеги
          Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

          Коментар


            #6
            spark написа:
            ......... Ако нещо може да се промени това е тоя механизъм, но нали е самонастройващ се. Би трябвало след дърпане и пускане на ръчната или напомпване след това да се регулира сам.
            Аз събота/неделя се занимавах със смени по спирачната система. Какво ми се случи на задните, като сменях спирачните цилиндри - натягайки голямата пружина да я закача ня няколко пъти я изпусках и при едно от тези изпускания изведнъж падна една пластинка от неръждаема стомана, тънка, малка като нокът... естествено се заинтересувах от къде е и видях, че тя именно побутва гайката със зъбните колелца на механизма за саморегулиране. Закачих я естествено (не питайте как!!!), но си мисля, че ако това се е беше случило в някой сервиз... а беее... като ги знам какви са мързели там... като нищо можеше и да не си направят труда да я сложат... така че видимо механизма може да ти е там, но без тази пластинка няма да работи... така че погледни, има ли такава пластинка която с единия си край опира в гайката със зъбчетата (пада се от задната страна).
            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
            --- в сърцето завинаги... ---
            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

            Коментар


              #7
              Днес ходих и пича ми го оправи - не беше обрано разстоянието между челюстите и барабана. Много здраво ковът сега. Старите накалдки все едно не държаха. Пермафюз са перфектни!Иначеако някой има такъв пролем като моя и ако ръчната му хваща високо, решението е това, което съм записал горе. Най-лесно се пробва като дръбнеш ръчната на половината и като натиснеш спирачката, ако кове значи всичко е ок, само разстоянието трябва да се обере ръчно.П.С. При мен нямаше как да е проблема от въздух, след като се сменят само накладките.

              Коментар


                #8
                Re: Педала на спирачките потъва след смяна на накладки

                doofiat написа:
                Днес реших да сменя задните накладки, защото свирека. Оказа се, че имат още феродо, но вече бях си купил Пермафюз и реших да ги сменят. Обаче след смяната, педала потъваше бавно при яко натискане. Като я качихме на валяците спирачките държат перфектно. Тая вечер карах около 20-30 км, но продължаваше да потъва педала. Какво стана не можах да разбера?Като дръпна ръчната спира бавно и трябва да я дърпам доста по-високо. Може би трябва и да се покара колата с новите накладки, но потъването на педала ме притеснява, защото преди това си беше твърд.
                Вариантите са два:1.Обезвъздушаване, но ми се струва нелогично защото при смяна на накладки няма как да влзе въздух в системата2.Винаги при смяна на накладки има период около 100 км при който те се напасват към дисковете.Лично аз навремето имах една резачка тунингована в Германия-така си я взех от там Голф 2 и естествено дойде момента за смяна на накладките и тогава бях още във възрастта PEDAL TO THE METAL, и съответно ми трябваха и качествени спирачки и си купих карбонови накладки.......не ме питайте колко струваха че още ме боли главата, ама гъзарията е скъпо нещо :D , та да се върна на темата - трябваше да мина 200 километра за да усетя че спирачките ми са ок, мек педал, не държаха както трябва, изобщо отначало мислех че съм се прецакал.След това естествено всичко си дойде на мястото и спирах много качествено - например спускането от връх Българка до Сливен 15 километра само надолнище и естествено газ до ламарината - е спирачките не отказаха нито веднъж дори и след запалването на накладките (неименуемо е да се случи при такова каране) Само дето след 5 000 километра смених и спирачните дискове :D :D :D
                Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG

                Коментар

                Working...
                X