Здравейте колеги, Stiloto започна да гасне на моменти, засега в движение с ниска скорост и понякога на празен ход на светофар. Няма значение дали е загрял двигателя или е рано сутрин когато излизам от паркинга. В момента в който изгасне, изписва ASR ABS Failure / Connection Lost, след което пали веднага. Прочетох че най - често проблема е в ECUто когато загрее, но при мен го прави и на съвсем студен двигател, а на топъл нямам никакви проблеми докато не вляза в някоя тясна уличка с ниска скорост, тогава гасне. Сварзах лаптопа но нямаше никакви грешки в момента. При параметрите, едно нещо ми направи впечатление че при Air Temperature изписваше + 32 градуса, при положение че на борда изписваше +4 градуса външна температура. Има ли възможност температурния датчик да дава отклонения и от него да гасне колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Stilo 1,6 - гасне в движение с ниска скорост
Collapse
X
-
Повечето неща съм ги проверил и почистил, няма резултат. MES не открива никакви грешки, а алтернатора си зарежда и акумулатора е добре. Остава още да почистя D4 но не съм много оптимист. От това което изчетох от чужди форуми, всичко сочи към ECU-то. Остава да намеря сервиз да го ремонтира или да намеря втора употреба от автоморга. Ако някой е имал опит с ремонт на ECU, моля да сподели, че явно е масов проблем при този двигател на Stilo, два дни не мога да намеря втора употреба
Коментар
-
ако излизат писанията ASR FAULT,ABS FAULT ,LOST CONNECTION ,Alternator FAULTта заповядай приятно четене вътре в тази тема са описани всички неща който да провериш/почистиш ако не се оправи то проблема е в ЕКУ-то някакъф чип в него прегрява и като прегрее става мазало(това може да стане само при напълно загряла кола) като изтине всичко се оправяШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Да, точно това го изписва но при мен гасене и на съвсем студен двигател рано сутрин. Даже имам чувството, че като загрее се държи малко по добре и по-рядко гасне, но със сигурност е същият проблем като в темата. Явно ще се ремонтира това ECU. Иначе попаднах случайно на това клипче и се чудя дали не е възможно проблема да е някакъв подобен. http://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар