Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Марея 1,6 16в не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Провери си и МАП датчика. При такава детонация много често и той сдава багажа.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    Коментар


      #17
      Някой случайно желаещ да пробвам с неговата бобина , около Люлин София ?

      Коментар


        #18
        Утре свалям датчика на коляновия вал ,или ще го мера с мултицет на място , какъв ключ трябва някой знае ли

        Коментар


          #19
          Утре свалям датчика на коляновия вал ,или ще го мера с мултицет на място , какъв ключ трябва някой знае ли

          Коментар


            #20
            Утре свалям датчика на коляновия вал ,или ще го мера с мултицет на място , какъв ключ трябва някой знае ли

            Коментар


              #21
              кола

              Много постове едни и същи Едно по здраво ключе 10 Може да го свалиш като завиеш на дясно и развиеш болта гледай да не развалиш главата му Горе при двигателя трябва да му е букса там мери
              Прикачени файлове
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Re: кола

                Някой с възможност за четене на ЕКУ-то ?

                Коментар


                  #23
                  Re: кола

                  Айде колеги дайте акъл, никога на никой ли не се е случвало да няма ток до бобината

                  Коментар


                    #24
                    Re: кола

                    Здравейте , има сериозно развитие по тематаКолата още не е запаленаОказа се , че се е развила гайката която държи шайбата на коляновия вал , и е паднала.Шайбата беше излязла от шпонката и застанала под наклон и отдалечена на около 20мм от датчика на коляновия вал, и ангренажа беше тръгнал да излиза от неговата шайбаНадявам се че това е цялата работа , че датчика не е отчитал движение и компа не дава нищо на бобинатаТърся такава гайка и шайба , ако някой има или знае каква е да каже, също дали има някаква втулка и как се законтря ,федерка ли се слага Възможно ли е в евроболт да намеря , резбата предполагам е по-ситна и обратнаhttp://dkyky.snimka.bg/animals/kotence.377494.32796458http://dkyky.snimka.bg/animals/kotence.377494.32796450

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      Що не видиш от някоя стара кола Сигурно може и да има там иливиж в ГАЛДИ улица ,,Опълченска
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        резбата е нормална,а не като на повечето фиати.като стегнеш новата иди да ти я стегнат с ударен гайковерт.успех

                        Коментар


                          #27
                          Завих гайката , дойде искра Фята запали от раз....Благодаря на отзовалите се !И на тези които не се отзоваха

                          Коментар

                          Working...
                          X