Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Марея 1,6 16в не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Марея 1,6 16в не пали

    Здравейте приятели!Отскоро съм собственик на Мареята- 1998г със метални колектори 1,6 16в и обикновенно агуВинаги пали на бензин , после се обръща на газ при достигане на примерно 3000 оборотаДнес сутринта запали нормално , след 1 км обърнах на гас , и след 4-5км , вече парното духаше топло спрях в задръстванеПри потеглянето припука /детонира/ и огасна.И от там въртене въртене и няма паленеРазкачах акумулатора за няколко часа пак въртене и пак няма палене Гледах за нещо разкачено или нередно но не видях нищо Моля за съвети ! Може и препоръки за майстори из софия Поздрави!

    #2
    Сервиза за газ до италианеца в овча купел.

    Коментар


      #3
      кола

      На бензин не пали и само само на газ какъв е ключа газ ,автоматичен и бензин ли Пробвай като превключиш само на бензин
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        На бензин не пали и само само на газ какъв е ключа газ ,автоматичен и бензин ли Пробвай като превключиш само на бензин
        Ключа е автоматичен или само бензин или първо бензин , форсираш и минава на газПробвах и в двете положения никаква файдаПрипуквал е и друг път , гасне , въртя , палиТоз път обаче няма палене

        Коментар


          #5
          първо си смени кабелите и свещите ,че от там идват гърмежите

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            първо си смени кабелите и свещите ,че от там идват гърмежите
            Кабели и свещи сменени преди няколко месеца

            Коментар


              #7
              dkyky написа:
              ivel написа:
              първо си смени кабелите и свещите ,че от там идват гърмежите
              Кабели и свещи сменени преди няколко месеца
              Абе пробвай с едни други кабели за всеки случай, все някой ще ти услужи за две минути и после погледни бобината.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                кола

                Извади една свещ и пробва да запалиш за пробанещо свети ли като не пали
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Извади една свещ и пробва да запалиш за пробанещо свети ли като не пали
                  Колеги , да ви припомня , че не запалва СЛЕД ДЕТОНАЦИЯ , не много силна.И ако има някой пробил кабел пък няма ли да припали на бенз поне малко мама му стара ?Ако може някой да ми каже откъде да си купя такъв дълъг ключ за свещи и ще пробвам, или да ми услужи , от софия съм жк Люлин. :D

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    И аз съм в Люлин обадими се довечера или сутринта рано
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      И аз съм в Люлин обадими се довечера или сутринта рано
                      Май френд намерих ключ , ток на свещите НЯМА бобината е леко пукната отгоре , нямах мултицет да измера влиза ли нещо , утре ще се опитам да мера нещо но сигурно е пръднала

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Виж първо като мериш какво ще излезе Тук във форума има доста коли на части виж може да има нещо по евтино
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          kluchar написа:
                          Виж първо като мериш какво ще излезе Тук във форума има доста коли на части виж може да има нещо по евтино
                          Да утре ще меря и ще пиша какво става

                          Коментар


                            #14
                            А чек лампата на двигателя свети ли? Ток на бобината може да няма поради доста причини, имо, датчик колянов вал ,лош контакт на куплунга за ниско на бобината , има един предпазител под пластмасата до десния ботуш срещу посоката на движение и др.

                            Коментар


                              #15
                              kiriluz1 написа:
                              А чек лампата на двигателя свети ли? Ток на бобината може да няма поради доста причини, имо, датчик колянов вал ,лош контакт на куплунга за ниско на бобината , има един предпазител под пластмасата до десния ботуш срещу посоката на движение и др.
                              Скъпи колеги , има развитие по случаяПърво да кажа за бубината : На първичните намотки ми дава практически късо на едната на другата 1 ом , доколкото е верен мултицета На вторичната едната е 4,7ком другата 4,8комПри откачен куплунг и въртене на стартер няма никакво напрежение и на двата кръга Пробвахме с включена бубина , на контакт евентуално да не я търси компа , после откачане въртене и пак няма никой Чека като дам на контакт светва и си изгасва след няколко секунди Лошия контакт го отписваме До десния ботуш срещу посоката на движение имам 4 предпазителя по едри от нормалните - по 30-60 ампера всичко здраво В купето ги вадих един по един всичко здраво Датчика на коляновия вал мога ли да го мера по някакъв начин ?

                              Коментар

                              Working...
                              X