Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Маншон за каре.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Маншон за каре.

    Здравейте.Вчера смених единия маншон на външното каре. Бях го купил от магазина на Стамболийски. Цена 7лв.Днес от Ал. Ауто си купих маншон и за другото каре (не го бях видял, че е скъсан).Матеириала на маншона от магазина на Стамблийски изглежда доста по гумен от тои на Ал. Ауто.Този в магазина на Стамболийски е мека гума почти на пипане примерно като тази на автомобилна гума.Този от Ал. Ауто е почти като пластмасов. Много по-твърд. Като го видях доста се зачудих дали да го закупя, ама според тези от магазина било някаква специална сплав, която не може да се спука.Според вас и вашите знания, дали не съм сгрешил, че закупих доста твърд (нещо като мека пластмаса) маншон.Онези бяха доста обедителни ама май ще се види след година примерно.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Специална сплав глупости.Колко от продавачите са наистина продавачи-консултатнти и имат завършено образование в тази насока.Колко са ме гледали като утрепани и са се мъчили да ме убедят в нещо.Те утре ще ви кажат че има в маншона магнезиеви нишки и ще им повярвате ли.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Re: Маншон за каре.

      BO написа:
      Здравейте.Вчера смених единия маншон на външното каре. Бях го купил от магазина на Стамболийски. Цена 7лв.Днес от Ал. Ауто си купих маншон и за другото каре (не го бях видял, че е скъсан).Матеириала на маншона от магазина на Стамблийски изглежда доста по гумен от тои на Ал. Ауто.Този в магазина на Стамболийски е мека гума почти на пипане примерно като тази на автомобилна гума.Този от Ал. Ауто е почти като пластмасов. Много по-твърд. Като го видях доста се зачудих дали да го закупя, ама според тези от магазина било някаква специална сплав, която не може да се спука.Според вас и вашите знания, дали не съм сгрешил, че закупих доста твърд (нещо като мека пластмаса) маншон.Онези бяха доста обедителни ама май ще се види след година примерно.
      Не си сгрешил, на много от автомобилите, оригинално са монтирани пластмасови маншони - издържат повече от каучуковите!

      Коментар


        #4
        Оставих колата да и оправят маншоните. Колко ли пари ще ми вземат ?
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          vgeorgiev написа:
          Оставих колата да и оправят маншоните. Колко ли пари ще ми вземат ?
          Грубо 2 маншона по 10лв = 20лв и за работата още около 30 лева

          Коментар


            #6
            ThE_PuNiSHeR написа:
            vgeorgiev написа:
            Оставих колата да и оправят маншоните. Колко ли пари ще ми вземат ?
            Грубо 2 маншона по 10лв = 20лв и за работата още около 30 лева
            Човека каза че вътрешните са по-скъпи.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              #7
              Два маншона - външни, грес, 4 тампона на биалетки + работа = 97 лв.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #8
                2 години и половина по-късно, BO кой маншон изкара повече?

                Коментар


                  #9
                  аз днес смених 2-те външни карета и единия вътрешен тампон... тампона беше 11лв. за всичко се изръсих... момент да го сметна....135лв. за 2-те карета + маншона и труд 50лв. = 185лв.юпоне вече нетрака единственото което трака е единия шарнир... , но той ще почака да събера някой лев.
                  Fiat Brava TD100

                  Коментар


                    #10
                    Airfan написа:
                    2 години и половина по-късно, BO кой маншон изкара повече?
                    На дясното колело е маншон с емблеми на Ауди, май той е по-твърдия, него го смених при смяната на карето с маншона от самото каре, беше, а и все още е здрав. На лявото колело също беше здрав, но не съм го пипал да видя дали е твърд или мек. Извод - и двата са здрави

                    Коментар

                    Working...
                    X