Здравейте,"Проблема" е следния:Наскоро си смених волана на Пунто Спортинг МК1 с такъв от Фиат Купе.Всичко е ОК, мигачите се връщат,пасва на шлиците без проблеми, та същинския проблем е,че буксата на новия волан не същата като на спортинга.Искам да попитам по какъв начин мога да свържа отново клаксона.Аз си мисля да ползвам буксата от волана на купето и да свържа кабелчетата,но не знам дали ще се получи.Някой ако минал през това ще се радвам да ми каже как да реша "проблема". Не е болка за умиране,но е малко дразнещо като знам,че нещо не ми работи по колата. )Извинявам се,ако темата не е в правилния раздел.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клаксон на Фиат Пунто
Collapse
X
-
Я дай снимка на буксите.Това твоето дори не може да се нарече проблем!https://www.google.com/search?site=&...D0%B0&tbm=isch_/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
Решение:След смяната на волана на Пунто Спортинг с такъв от Фиат Купе,единствения проблем беше неработещия клаксон.Излиза, че охлюва на пунтото не е същия и за това трябва да се сложи такъв от Фиат Купе (в моя случай).Хубавото е,че пасват без никакво преправяне.След дълго ходене по мъките се оказа,че лентовия кабел вътре в бялата "четирилъчка" да я наречем (намира се непосредственно преди волана).Според мен трябва да се смени и черната конзола пред охлюва (тази на която са лостчетата за мигачи,фарове,чистачки) защото има 2 пластинки, които контактуват с охлюва, а аз на оригиналната на Спортинга не видях тези 2 пластинки.Та.. след смяната на тези неща всичко е работещо и безпроблемно.Важното в случая е да се внимава като се вади бялата "четирилъчка", във която се намира лентовия кабел, за да не се скъса.Най - хубавото пак повтарям,че в случая всичко пасва без проблеми.За евентуални въпроси, може да питате. =)Fiat Punto 1.2 16V 85 k.c. 1998г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар