Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със секретен болт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със секретен болт

    Здравейте колегиНаскоро ходих да ми сменят гумите и се оказа че единият секретен болт не може да се свали изглежда е затегнат на криво с пистолета,резбата му е тотално прецакана,моля ви дайте идеи къде,как и кой може да ми помогне,защото за сега няма развиване
    Прикачени файлове

    #2
    Ключ за тръби- най-големия размер.
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      Добруджанеца се бъзика естествено -ако си ми на близо -тръбичка по външния диаметър, заварка с пиниз и после номера с големия ключ Успех и дано е печен заварчика
      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

      Коментар


        #4
        Брат,за съжаление аз съм от Пловдив,а ти пише че си в Търговище....благодаря ти за съвета

        Коментар


          #5
          Колега,вземете една бормашина.Разпробийте болта в средата с малка бургия,4-5 мм на дълбочина около 7-8 мм.Внимавайте да сте в центъра на болта.След това с бургия 12 мм внимателно разпробийте докато падне периферията на скъсаната част на болта.Като свалите колелото на това място ще остане дължина от скъсаната част около 10мм.Нахлузете гайка 14 мм и я заварете отвътре към скъсаната част.После я отвийте с ключ.
          brava 1.9.jtd 2001
          punto 1.2 sport 1994
          Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

          Коментар


            #6
            много си чешите пръстите май.първо не можеш да завариш нищо ,дори и с телоподаващо,защото е много навътре.второ си има инструмент наречен шпилкоизваждач,той е и жокера.

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              много си чешите пръстите май.първо не можеш да завариш нищо ,дори и с телоподаващо,защото е много навътре.второ си има инструмент наречен шпилкоизваждач,той е и жокера.
              никакъв шпилковадач не трябва,трябва бормашина и боргия:4мм,8мм и 12мм(като с 4мм и 8мм боргия дупчиш около 20мм навътре) като се дупчи по реда който съм написъл,докато падне конуса,после остатъка се отвива на ръка
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                Отвор в центъра на болта и после с това:http://markita.net/shpilkovadach-5br...Разбира се може и да се приложи варианта със заваряването ако някой може да завари нещо на това неудобно място
                _/''''''''''''''''''''''''\_
                //---------------\\
                [( )== //// ==( )]
                |_|'------------'|_| ....Punto

                Коментар


                  #9
                  Шпилковадач - таратанци! То ключът не го е развил, та шпилковадач. Както е написал колегата, разпробиване и махане на главата, после, ако не се развие на ръка или с клещи - заварка и развиване.Другият вариант е набиване на дванадесетостенна вложка, ама може да се спука.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    има мноооооого видове шпилкоизваждачи,а това ,че като падне конуса ще се развие си е илюзия,както е развалена резбата

                    Коментар


                      #11
                      Ти как позна че е развалена резбата.И на това място как ще хванеш тази размазана глава на болта.И освен това колегата за да пита явно няма сервиз и комплект от разни специални инструменти.Поради тази причина му предлагам най удобния и лесен вариант.Ако след падане на конуса и сваляне на колелото парчето не се развие,може да се разпробие и в резбовия отворно вече най много с 10.5мм и да се извади останалото.
                      brava 1.9.jtd 2001
                      punto 1.2 sport 1994
                      Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички за съветите.Днес бях при заварчик с телоподаващо,бръкна завари няколко гайки може би 6 или 7,но всички като след това напъвахме да развием заварката се чупеше и не стана работата.Пробвахме и със разпробиване,но материала от който е направен секрета е закален и нищо абсолютно не се получи,може би трябва някакви супер специални закалени бургии................?

                        Коментар


                          #13
                          просто ти трябва стругар с нужните инструменти.тия разпробиванки стават само на МАСАТА,но никой не ги е пробвал,както писах вече и с телоподаващото няма да стане

                          Коментар


                            #14
                            sporting_d написа:
                            Благодаря на всички за съветите.Днес бях при заварчик с телоподаващо,бръкна завари няколко гайки може би 6 или 7,но всички като след това напъвахме да развием заварката се чупеше и не стана работата.Пробвахме и със разпробиване,но материала от който е направен секрета е закален и нищо абсолютно не се получи,може би трябва някакви супер специални закалени бургии................?
                            Е там ти е грешката, след заварка материала около заварката се закалява. Правилно ти бяха писали колегите да разпробиеш. Сега ти остава варианта МНОГО ДОБЪР ЗАВАРЧИК да издуха главата на болта с ЕЛЕКТРОЖЕН, но без да закачи конуса на джантата, като масата е най-добре да се закачи на някой дълъг болт завит на свободен отвор, но не и на шенкела или носача, защото тока ще премине през лагера и скоро ще се наложи да сменяш и него. Добре е да сложите някоя ламаринка в отвора на джантата, та шлаката да пада върху ламарината, а не пряко върху джантата. Има и специални свредла за по-твърди метали ама....
                            ivel написа:
                            просто ти трябва стругар с нужните инструменти.тия разпробиванки стават само на МАСАТА,но никой не ги е пробвал,както писах вече и с телоподаващото няма да стане
                            Не всичко става само на маса, и бъди сигурен някой ги е пробвал, и то така, че резбата се вади като пружина .
                            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                            Коментар


                              #15
                              Колкото и да е добър заварчика трбява накой да му помага в издухването.Тая работа с издухването няма да стане единствено разпробиване ако ще и да е много бавно с постоянно охлаждане на режещия инструмент.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X