bravite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вода под пасажерската стелка?
Collapse
X
-
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
Като цяло рядко можеш да ги прилепиш отново до стъклото. С годините пластмасата остарява и се изкривява. Реално там и да не е прилепнало не е проблем. Боклук ще се събира и в двата случая. Хубаво е поне веднъж годишно да отваряш и да чистиш от гнилоча. За филтъра - аз моя го сменян на всеки 5000км или кажи речи на половин година.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Колеги днес след дъждовнa вечер отивaм до колaтa и кaкво дa видa езерото Бaйкaл :D до сегa не ми беше влизaло толковa водa и сесетих че преди време ми беше влизaло мaлко (сaмо ми беше влaжнa стелкaтa) и видях в мокетa беше нaпрaвнa мaлкa дупкa и aз я бях зaпушилсъс силикон нaбързо я прибих пaк(явно предишния собственик я е лекувaл с Презкурин :Dсвaлих плaсмaсите , зa мое учудвaне нямaше почти никaкви боклуци,a умното итaлянче преди мен си прекaрвaл кaбелите зa музикaтa с бормaшинaтa кaде му дойде.... сложих яко силикон нaдявaм се дa нямaм ядове вечеFIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
Стъклото сменяно ли е? от друга страна няма как да влиза от стъклото, защото под него е металния ръб на който се лепи, и реално ще трябва половината кола да е под вода, че да успее да проникне там. Свали жабката и огледай дали не тече някъде покрай компа или турбината на парното. Така по-лесно ще локализираш проблема и ще можем да ти дадем по-точни насоки. @bravite , какво стана с тунинг проекта?Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
sa6obravoto написа:Стъклото сменяно ли е? от друга страна няма как да влиза от стъклото, защото под него е металния ръб на който се лепи, и реално ще трябва половината кола да е под вода, че да успее да проникне там. Свали жабката и огледай дали не тече някъде покрай компа или турбината на парното. Така по-лесно ще локализираш проблема и ще можем да ти дадем по-точни насоки. @bravite , какво стана с тунинг проекта?FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
bravite написа:sa6obravoto написа:Стъклото сменяно ли е? от друга страна няма как да влиза от стъклото, защото под него е металния ръб на който се лепи, и реално ще трябва половината кола да е под вода, че да успее да проникне там. Свали жабката и огледай дали не тече някъде покрай компа или турбината на парното. Така по-лесно ще локализираш проблема и ще можем да ти дадем по-точни насоки. @bravite , какво стана с тунинг проекта?FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Ето какво видях. Дали е възможно това да е причината? Също така като отворих капака видях, че доста е мокро под пластмасите и да не да има начин водата да стига и до капака с филтъра на купето и да влиза през него и после през перката и така пак да помага за наводнението? Аз тук съм слагал силикон, понеже имаше леки отвори. Ама явно не съм го сложил като хората.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Здравейте!За да не отварям нова тема, пиша тук.Покрай тези дъждове се появи теч, някъде отзад в ляво (зад шофьора).Вече на няколко пъти намирам колата с локва на дъното, но високите части на "ваничката" зад седалката не са мокри и не мога да установя откъде се стича.Не стана много ясно, но има вода на дъното (доста) а бордовете - средната конзола, прага, челото на задната седалка, както и средната греда, където са дупките на парното, не са мокри. На пръв поглед, водата би трябвало да идва отдолу, но както знаем, вода нагоре не тече.Та, случвало ли Ви се е нещо подобно и имате ли идея как да локализирам източника на теча?.Сега ще потърся някаква снимка и ще се опитам да нарисувам какво имам предвид.Локвата е на червеното кръгче, а стените - жълтите контури - са сухи.Shit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
Отвори си кората на вратата и първо виж дали имаш найлона покриващ цялата врата, той е така направен, че да спира теча м/у стъклото и уплътнението и го отвежда към дъното на вратата, другото което е да провериш отворите на дъното на вратата дали са чисти.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар