Пунто 2000г. 1.2 бензин с газов инжекцион фобос.В следващата тема поне напиши за какъв автомобил става дума не сме длъжни да четем всички мнения или да гадаем.
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Здравейте колеги, току що установих, че като запаля колата лампичката за акумулатора ми свети и воланът е адски твърд. Някой да има идея защо?
Саше проблема ти е в Алтернатора щом лампата свети то това означава че той не зарежда а Ситито е направено да следи напрежението в акумолатора и когато е по ниско да го изключва (а е по ниско щото не се зарежда)отиди в някой сервиз да го земерят 99% ще кажат че не зарежда след което да го свалят и ревизират и всичко ще се оправи
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Колеги днес закарах колата в сервиз Габела в Студ. град. Казаха, че за сваляне и качване на алтернатор искат 68лв., частите за ремонта щели да са 132лв. След известно време ми се обадиха и ми казаха, че трябва нов алтернатор - 260лв. Статорът на алтернатора и лагер са за смяна, но казаха че по-добре да си купя нов алтернатор(рециклиран заводски).И евентуално гасненето при палене на колата можело да е от алтернатора и да се оправи. Какво ще ме посъветвате?
Проблемът беше от алтернатора(статор и лагер), при подмяна с втора употреба(50лв. от Италианеца) и воланът и гасненето на колата се оправиха.Благодаря за всички коментари
Коментар