Колеги искам да ви попитам мнение за фиат браво 1.8 16в ГТ 115кс. Какво да се гледа при покупка какви проблеми дава най-често, държи ли на газова уредба или си иска само газов инжекцион. Преди 98 да търся моделите или след 98, при тях има ли разлика някаква. Двигателите на Браво 1.8 ГТ и Фиат Купе 1.8 16в 131кс са идентични, но купето има тръбен изпускателен колектор, вариатор, какви други разлики имат за тези 18кс отгоре, има ли вариянт да се преправи и какво е нужно за да се монтира на Бравото. Благодаря и се извинявам предварително за Тъпите върпоси, но не намерих тема и се надявам някой да ми помогне с малко акъл.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Браво 1.8 16в ГТ
Collapse
X
-
Re: Въпрос за Браво 1.8 16в ГТ
колега това е наи здравия мотор бензинов на браво само гледаи да не трака като дизел като я запалищ на студено държат и на газов инжекцион и на обикновена газова като година зависи изцяло от теб какво искаш като комфорт от 99 имат регулиране на градусите на климатика подгрев на огледалата по хубаво табло и салон по добри лети джанти като мотори са еднакви има разлика маи след 2000 година разликата с купето маи има и в цялата глава но има колеги които са сменяли глава от купе на браво според мен тези 15 коня няма да ги усетиш разход на бензин между 10 -14 градско извън града около 7-8 гледаи дали загрява до средата на скалата термостатите им често са прецакани а и са скъпи около 100 лв е нов проблеми до сега не съм имал с нищо сменил съм окачването което беше оригиналното и тропаше
-
Колега аз реших да го прехвърлям на Делта 2 тоя мотор и ще взема някоя колица с лош външен вид и да взема мотора само, другото ще го пускам на безценница във форума. Като го взема ще се обслужи ремъци ролки, портване и най-вероятно шлайф с 0.3мм на главата, напасване на клапани естествено и гумички на клапаните, нови биелни и основни лагери, смяна на феродов диск и аксиалният лагер, генерация с резонатор гърне и крайно. Разхода не ме притеснява с този мотор 1.8 101кс който имам сега 1 литър масло на 1000км и 17 на 100 (на газ) при нормално каране ще ми е най-малкия проблем. Какво да очаквам след портването, шлайфа и правата генерация, чип май никой не слага на тоя мотор, ако има някъде може ли малко информация. П.С. Има ли по лек маховик който да става за това браво, защото не искам домашно направен (рязан и после балансиран допълнително). Колата ще се ползва за лични нужди в дългосрочен план, а не за гонки и състезания.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Точно тоя мотор хвърля блока за норматив ако не е каран с хубаво масло, само тука във форума има доста случаи на заминали блокове така че аз не бих твърдял че това е най-здравия мотор на Браво. Като цяло не е и много разпространен (сравнен с 1.6 и 1.9jtd) та надали някой тука е правил такива експерименти.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Значи излиза че тоя двигател не е разпространен, поради този проблем? Предполагам, че след като му се направи една ревизия като хората и се кара с хубаво масло след това ще си е наред, аз по тази причина знам че няма лоша кола има лоша подръжка. Не искам от 1.8 да минавам на 1.6 нещо не ми се струва хубаво, но си е друга бира като си е пак 1.8 макар 4е 13 коня надали ще се усетят въобще, а и ще може да се регистрира без проблем. Надявам се на още мнения.Колеги някой може ли да ми каже какви са предавателните числа на браво 1.8 16В и на Дедра 1.8 8в 101кс (836А5000), обмислях да намеря 5та скорост от GTD, която е по-дълга. Някой правил ли е зайгравки със скоростните кутии на 1.6 или 1,8 браво.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
mehanoveca написа:само се огледаи колко има за части 1.6 в форума и колко 1.8 и пак ще си говорим ефективноста на 1.8 също е по добра по добра динамика за същия разход на горивоФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Добре колеги, като 1.6 е по добър двигател а 1.8 е не толкова сполучлив, какво ще кажете за 2.0 16в от купе, там какви проблеми има. 1.6 16в го отписвам като вариянт и 1.8 16в ВВТ защото там има много проблеми с вариатора.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Колега според теб как ще мина прегледа, като отида с талона на който пише Бензин а колата се окаже дизел :D Търся вариянт за присаждане на друг бензинов двигател всичко от 1.8 нагоре ме устройва... чакам предложения ако има нещо що годе читаво. Има и нещо друго колега, двигатела който карам в момента 1.8 8в 101кс на Делта 2 и казват че е най-скапания и най спрелият, но аз 85 000км само го обслужвах и сменях термостат, кабели свещи и една бобина. Като изключчим че наскоро чак задра биелен лагер.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Добре бе, аз защо имам информация, че 1.8 от браво брава нямат вариатор, а само 1.8 от купе има? А и S_BANKOV ми е казвал, че ремонтния комплект е евтин. За 1.8 не знам да е зле двигателя, просто трябва да се поддържа. Аз имах проблем заради свещ, после заради майстори... Сега нямам проблем, може би с хидравличен повдигач, чука, но не знам защо само това е...Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Колега 1.8 на купе има вариатор, аз съм се изразил грешно по нагоре че отписвам 1.8 131магарета заради вариатора, които дори със ремонтен комплект след 5000км пак се скапва. Отписвам го защото една система по-малко за подръжка ще е по-добре. Искам да чуя още някое мнение, макар че съм почти решен да е 1.8 16в и след това ще го подготвяме за трансплантацията. Някой има ли напредстава как ще стане с Еърбег-а, понеже моята фабрично няма и другият въпрос... моята кола е с климатроник, а бравото с климатик.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар