Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за обороти на двигателя при 100км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: на 2-ра 100 с газ до прекъсвач

    pl4 8rp написа:
    misho_ написа:
    на 2ра правя точно 100км/ч на 3та правя точно 155 на 1ва не съм се заглеждал но мисля че беше около 60. на 5та с 215км/ч съм на 5400 оборота. Тозо мотор е отвратително муден в ниските до 3500 го няма никакъв почти, над 4000 си върви като за 100коня и върви до 6500, до 7000 оборота само тъпче.195км/ч прави без проблем, натам с календара...
    Това търсех като сравнение.Мерси Мишо.И на "Брава"-та ’97 метален колектор къси скорости я опънах на 2-а да видя как е и си чукна 100к/ч там някъде на 6500-7к ,това на газ.Питането ми се породи ,че колата си е с катализатора и съм на кантар дали да го свалям и си мислех ,че се е спънала колата.Разхода малко се е завишил,то е ясно ,че може да е от 100 др работи...Но профилактично скоро :D
    без да се чудиш го махай, той дори и да е зверски запушен пак ще си направиш 100на 2ра, а дори ако си с обикновенна газова и повече може :Д

    Коментар


      #17
      Мареа1.8 16в - метални колектори ГИ 5-та при 100км/ч 2750рпм 140км/ч - 4000рпм

      Коментар


        #18
        Re: ЗА снимката и скоростите

        Dido_Lyubenov написа:
        ... всичко друго е илюзия.
        Ами чак такива работи...Става на въпрос ,че караме само градско 50-60 ,а се вдигна разхода,та мисълта беше,да не се е поизносил съединителя пак или катализатора да се е позадръстил,та исках по-точно да разбера на коя предавка при какви обороти се достига максималната скорост(т.е при 6500 об ).Той Мишо преди теб го е написал,та намерих отговора преди ти да отговориш.Те тава е,нищо особено.В България все още живеят и обикновени хора,не само рацери ПП:Мерси за разяснението,вярвам ще е от полза и за други шофери за в бъдеще :D
        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

        Коментар


          #19
          slav4o_p написа:
          ..... При по-новите 1,6 с пластмасовите колектори максималният въртящ момент е свален на 3200 оборота (докато при старите е при 4000 об.) ....
          Това 99.99% съм сигурен, че не е вярно. И при двата двигателя максималния въртящ момент е при 4000 об.
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #20
            VooDoo написа:
            slav4o_p написа:
            ..... При по-новите 1,6 с пластмасовите колектори максималният въртящ момент е свален на 3200 оборота (докато при старите е при 4000 об.) ....
            Това 99.99% съм сигурен, че не е вярно. И при двата двигателя максималния въртящ момент е при 4000 об.
            и аз заставам зад това мнение. тоя мотор е тотално спрял в ниските, ужасен е за градско шофиране и за испреварване извънградско ако не му върна 3та ускорявам с календара осфен ако нее някое нанадолнище. иначе е много здрав мотор с приличен вървеж във високите. Всички знаете за славните ино и шес. :Д

            Коментар


              #21
              Re: ЗА снимката и скоростите

              pl4 8rp написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              ... всичко друго е илюзия.
              Ами чак такива работи...Става на въпрос ,че караме само градско 50-60 ,а се вдигна разхода,та мисълта беше,да не се е поизносил съединителя пак или катализатора да се е позадръстил,та исках по-точно да разбера на коя предавка при какви обороти се достига максималната скорост(т.е при 6500 об ).Той Мишо преди теб го е написал,та намерих отговора преди ти да отговориш.Те тава е,нищо особено.В България все още живеят и обикновени хора,не само рацери ПП:Мерси за разяснението,вярвам ще е от полза и за други шофери за в бъдеще :D
              Ами то в последно време се навъдиха много "състезатели" и без да се замисля много, приех въпроса ти погрешно. Износен съединител се хваща най-лесно на баир (нагоре). Тогава скороста при едни и същи обороти на равно е по-висока от тази с която се движиш по нагорнището, защото съединитела приплъзва. А за това продължително каране в градски условия - изрязвай я тая кола от време на време на малките предавки, да може да изкарва нагара и саждите. Те не се трупат само в катализатора. Такова каране трупа много нагар по буталата и нарушава центровката, изгарянето на горивната смес, скапва клапани ... Ако не я тормозиш много на ниски обороти, няма да имаш проблеми. И не се връзвай на митовете, че като махнеш катализатора, ще спечелиш нещо :D По-добре си карай с него, докато наистина не се скапе.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Колега, явно търсиш ето това...... http://www.automobile-catalog.com/Тук ще намериш отговор за въртящия момент и на 1000 оборота за всяка предавка, какво те чака на скоростомера. Само трябва да въведеш марка, модел и коя фаза на производство търсиш. Поздрави.
                Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                Коментар


                  #23
                  За 1,6:До 99 г- 1-а и 2-а са еднакви като на този от 99 годинаСлед 99 г разликата спрямо по-стария е само в 3,4 и 5-а предавки.Скоростните кутии имат малки разлики в съединителя, но има вариант чрез смяна на 2 или 3 зъбни колелета старата кутия да стане като такава от 99 г нагоре.Зъбните колелета ги има и в уно и темпра (от тях може да се ползва за донор вместо смяна на цяла скоростна кутия). Смяната не изисква сваляне на скоростна кутия.Разликата при по-стария мотор е по-ниска максимална скорост и малко по-висок разход (извънградско). При едната е 6,2 (старата), при новата е 6.0 - това с 90 км/ч.Ако караш градско основно може би е по-добре старата кутия. (аз съм с тази с дългите скорости)
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #24
                    VooDoo написа:
                    slav4o_p написа:
                    ..... При по-новите 1,6 с пластмасовите колектори максималният въртящ момент е свален на 3200 оборота (докато при старите е при 4000 об.) ....
                    Това 99.99% съм сигурен, че не е вярно. И при двата двигателя максималния въртящ момент е при 4000 об.
                    Така е, колеги, много сериозно съм се заблудил с някоя друга кола.И при двата варианта макс. въртящ момент си е при 4000 об. http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.htmlМоля да бъда извинен.
                    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

                    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

                    Коментар


                      #25
                      OptimusMaximus написа:
                      Колега, явно търсиш ето това...... http://www.automobile-catalog.com/Тук ще намериш отговор за въртящия момент и на 1000 оборота за всяка предавка, какво те чака на скоростомера. Само трябва да въведеш марка, модел и коя фаза на производство търсиш. Поздрави.
                      Е Браво Мерси Точно това търсих!

                      Коментар


                        #26
                        Колега dkyky, писах ти лично съобщение, ако може да го погледнеш.
                        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

                        Коментар


                          #27
                          темпра 1.6моно с 75кончета на втора прави 80 може да стигне и до 90 ама не съм я натискал толкова ,на 5 на 3000оборота е на 108-110км по километраж на 4000об точно 140км на газчица :D
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар


                            #28
                            .

                            [quote="Alex_RT"]За 1,6Скоростните кутии имат малки разлики в съединителя, но има вариант чрез смяна на 2 или 3 зъбни колелета старата кутия да стане като такава от 99 г нагоре.Зъбните колелета ги има и в уно и темпра (от тях може да се ползва за донор вместо смяна на цяла скоростна кутия). Смяната не изисква сваляне на скоростна кутия.По принцип ги дават два модела ,но в 99% се слага само един съединител .Колега,може ли да обясниш как точно се сменят на 2 и 3 зъбните колелабез да се сваля кутиятаДа не спамя излишно,това е на 5та с леко нанадолно
                            Прикачени файлове
                            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                            EX.Fiar Ritmo 105TC

                            Коментар


                              #29
                              Дали със или без сваляне на кутията можеш да смениш само пета.На бравата бях на 100 с около 2500,на мареята със 100 с на около 3200 140 4-41000,бравата на газ на втора съм я изпъвал до 120,с мареята не съм пробвал
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                #30
                                Maреята от подписа- на 100км/ч оборотите са 2200.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X