Здравейте,Видях, че пред двата радиатора - на мотора и климатика има една тръбичка - прави една извивка пред тях.След това двата и края отиват над скоростната кутия към купето и не се виждат за къде са. Тази тръбичка май е пластмасова и има меки връзки с продължението си. Видях, че меките връзки са мокри, но не ми приличаше на антифриз.За какво всъщност е тази тръбичка? Предполагам нещо охлажда.Антифриза ми не намалява въобще.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тръбичка пред радиаторите
Collapse
X
-
Re: тръбичка пред радиаторите
alvanovo написа:Здравейте,Видях, че пред двата радиатора - на мотора и климатика има една тръбичка - прави една извивка пред тях.След това двата и края отиват над скоростната кутия към купето и не се виждат за къде са. Тази тръбичка май е пластмасова и има меки връзки с продължението си. Видях, че меките връзки са мокри, но не ми приличаше на антифриз.За какво всъщност е тази тръбичка? Предполагам нещо охлажда.Антифриза ми не намалява въобще.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
взех днес две скоби и ги сложих от двете страни на стоящата там скобаще гледам сега какво ще стане - дали ще спре течав казанчето обаче маслото не беше мръднало никакто там налягането е минимално, трябва да спре лесно или ще сменя маркуча ако се наложидобре, че го видяхвчера докато карах в една нива се треснах в една канавка и от там реших да прегледам бронята и мотораФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Тръбата завършва с развалцовка към меката връзка. Ако е спукана тръбата- изрежи на самия пробив и с маслоустойчив маркуч и 4 скоби- по две от страна. Пипай внимателно, защото под стойката на акумулатора е пресостата. Охлаждането на рейката е към ниското налягане.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа:Тръбата завършва с развалцовка към меката връзка. Ако е спукана тръбата- изрежи на самия пробив и с маслоустойчив маркуч и 4 скоби- по две от страна. Пипай внимателно, защото под стойката на акумулатора е пресостата. Охлаждането на рейката е към ниското налягане.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Охладителя на хидравликата е вързан към ниското налягане на кормилната рейка. Тръбите минават под стойката на акумулатора. До тръбите- пак под стойката на акумулатора, е и пресостата на климатика. И са много близо- затова трябва да се работи внимателно там. Дупката в тръбата беше колкото върха на игла- затова и загубата на хидравлична течнот бе едва забележима. Може и така да се кара, но иска редовно доливане, но не си е работа да вдигаш постоянно капака.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
dobrujanetza написа:Охладителя на хидравликата е вързан към ниското налягане на кормилната рейка. Тръбите минават под стойката на акумулатора. До тръбите- пак под стойката на акумулатора, е и пресостата на климатика. И са много близо- затова трябва да се работи внимателно там. Дупката в тръбата беше колкото върха на игла- затова и загубата на хидравлична течнот бе едва забележима. Може и така да се кара, но иска редовно доливане, но не си е работа да вдигаш постоянно капака.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар