Здрасти. Ще си сменям десния лагер на типото обаче имам няколко въпроса ако можете да ми помогнете.Свалих шенкела и с него и новия лагер под мишница отидох на преса. Та като го монтирам шенкела колко трябва да стягам гайката на полуоската? Тоя лагер може ли да се пренатегне и ако може какви са симптомите? Или ако го оставя по хлабав отколкото трябва какво става?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лагер предна главина
Collapse
X
-
кроко61 написа:Лагера се стяга с 25кгМ Ако нямаш под ръка уред-на нормална ,,лула,, като стъпиш без подскачане се получава Успех
Коментар
-
milen11 написа:Лагерът е двойноредов аксиално радиален.Стягаш колкото можеш,двете вътрешни гривни опират една в друга и не може да се намали луфтът който е заложен при производството.Ако е недозатегнат тогава е проблем.Стягаш смело и законтряш гайката.Да му мисли който ще я развива.Успех.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Колега ,когато набиваш двуредов лагер в отвора на шенкела го правиш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с дорник на външната гривна.Ако го набиваш през вътрешната черупка рискуваш сачмите да направят подбитости по работната повърхност и след това лагера да се разбие бързо.След като завиеш гайката на полуоската стягаш яко.Както казаха колегите няма начин да го пренатегнеш.Лошо е ако остане хлабав.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
Munari написа:Колега ,когато набиваш двуредов лагер в отвора на шенкела го правиш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с дорник на външната гривна.Ако го набиваш през вътрешната черупка рискуваш сачмите да направят подбитости по работната повърхност и след това лагера да се разбие бързо.След като завиеш гайката на полуоската стягаш яко.Както казаха колегите няма начин да го пренатегнеш.Лошо е ако остане хлабав.
Коментар
-
muns61 написа:И преди да монтирате лагера, свалете му капсуловките и сложете грес, че бай китаец не е щедър...Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да не пускам нова тема ще пиша тук понеже има връзка с гресирането на лагера.Днес най-накрая се наканих да се захвана с ролките на пистовият ремък, които свалих още есента и карам с "късият" ремък, който при 1.9JTD на Пунто не минава през нито една ролка - само през алтернатора и демпферната шайба.Разглобих лагера на едната ролка на съставните му части, почистих всичко идеално с нафта, работните повърхнини и сачмите нямат следи от износване и ще направи още 100 000км на колкото е в момента. Та след като наредих сачмите изникнаха няколко въпроса:1. Ако го гресирам с литиева грес добре ли е или трябва някаква по-специална?2. Капачките на лагера освен металният пръстен имат и гумено покритие, което беше залепено за черупките на лагера. Внимателно ги извадих, но сега като ги сложа искам да ги залея отгоре с подходящо лепило за да съм сигурен, че никога няма да влезе вода, не и в следващите 100 000км поне Та какво да е лепилото?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар