Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Пунто

    Здравейте! Притежавам Фиат Пунто 1.2 бензин/газ осем винтила, пълен инжекцион 2001г. Преди няколко дни докато карах изведнъж спря да навлиза гориво в цилиндрите и не пали, завъртам ключа на контакт (когато съм на бензин) не се чува характерното "бучене" на бензиновата помпа, а когато съм на газ (газовата уредба е за инжекцион, ителианска) изобщо не светят лампите на ключа на газта, който е в купето. За първи път това ми се случи докато бях на газ и се оправи просто като смених бушона на газовото(червен 10v който взима ток от акумолатора). И след като изминах 1-2 км. Пак стана така. Отново смених горепосочения бушон, запали и прехвърлих на бензин. След няколко дни същото нещо се случи и на бензин. Интересно е че както изгасне в продължение на около 30мин не иска да пали, след това отново пали, изминавам няколко км и пак гасне, след около 30мин пак пали и т.н. Също така жълтата лампа за грешка на таблото свети. Къде може да бъде проблема? И как мога да го поправя?

    #2
    Датчик КВ или реле на бензинова помпа, халва връзка.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      кола

      Или нещо да бъркаш кабелите и да товари та да гори бушонаили помпата е на свършване тя да дава накъсо извади и буксата и виж как е е на газ
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Датчикът на КВ съм го сменил преди 1 седмица с чисто нов. Въпросният бушон дори не беше изгорял. Днес откачих бензиновата помпа и я карах само на газ, изминах 20на км и пак угасна. Този път забелязах че като угасна на таблото светна една светлина "code" с картинка ключ... Възможно ли е ключът за запалване да бърка схемите?

        Коментар


          #5
          Провери масите и клемите на АБ, ако не се оправи много ме съмнява че ще се наложи да сваляш ЕКУ. няма да се плашиш всяко Пунто 1.2 16 минава през този период.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Провери масите и клемите на АБ, ако не се оправи много ме съмнява че ще се наложи да сваляш ЕКУ. няма да се плашиш всяко Пунто 1.2 16 минава през този период.
            Разбра се че компютърът на колата и ще трябва да си намеря нов. Някакви предложения от къде мога да го купя? Предполагам, че ще е по-добре да го купя нов?

            Коментар


              #7
              Не разбирам иронията ти, форума е пълен с темо за точно този модел на Пунто. И ми е абсолютно все тая от къде ще си купуваш или ще си го ремонтираш ако излезе в него проблема. Съветвам те да направиш първо една диагностика при човек дето знае какво да гледа а не само да трият грешки.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Колега, аз имах подобен проблем само, че с дизелов мотор. Проблема се оказа студена спойка на екуто. Нещо, което отстраних за около 30мин / монтаж, демонтаж, почесвания и попипвания къде да намеря спойките/ ми трови живота повече от година. Мога само да предполагам, че имаш подобен тип еку, но ако искаш прочети поставената от мен тема. Накратко теста, който върши работа дали е това е следният: когато не пали почукваш екуто с нещо като клещи или отверка и пробваш да запалиш. най-показателно е да има един да върти на стартер, а ти да почукваш на различни места компа. Ако запали - студена спойка и проблема се решава без пари. Като чета за бушони и т.н. ме навежда точно на това, защото някъде е минавал голям точец... При мен всичко започна със слаб акумулатор и това е резултата като не го смених , а го мъчих много време.Успех.
                Не ми е проблем, че в България евтиното е некачествено. Проблем ми е, че и скъпото в повечето случаи е такова!!!

                Коментар


                  #9
                  Здравеите колеги. Относно бушоните да кажа моя опит с тях. Имах проблем с бушона на парното и стопих сигурно 10 бушона докато накра не взех оригинален бушон от автоморга колкото и странно да ви звучи. Продават големи ментета на бушони за 1,50 лв. е интересното , че някои дори работят. Идеята е във фалшивите бушони , че са по тънки платините и не контактуват в гнездата и започват да загряват, разтопяват се и накрая горят. Ако се деформират бушоните от топлина, да знаете , че проблема е във фалшивия бушон. Ако е изгоряла само жичката имате някъде временно или постоянно укасяване. Това се разбира ако моментално ти изгаря току що сменения бушон, значи имате утечка. Надявам се да съм бил полезен.

                  Коментар

                  Working...
                  X