Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    slonikon написа:
    Абе глупости, износвал се! На моето Валео тая гайка за първи път я пипнах на 50 000 и пак ми се струват малко. И разликата в твърдостта на педала пък трябва да е от небето до земята. Не е в ред нещо. Виж с търсачката, имаше теми - нещо се чупеше вътре и го свали да го рекламираш. Кво е това 5000 км!
    Кажи ми една фирма дето ще приеме рекламацие след 5000км пробег?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      за улиса-ти си със тресчотка на жилото и майстора не ти я е отворил при монтажа на новия съединител.с една дума -френски чикии.имаш заместител ,който е със обикновено регулируемо жило

      Коментар


        #18
        Не мога сега. Мъча се да се сетя що съм бил толкоз изнервен тогава. Млад съм бил, кипяла ми е кръвта още.Но по принцип, не виждам що да не си търси гаранция човека оттам, откъдето си го е купил, ако да кажем на кутията пише 50 000 гарантиран пробег, или нещо от сорта.По темата, от гледна точка на сегашния ми опит: и на мен наскоро ми се наложи на 5000 да бъзикна гайката. Педалът се повтвърди и взе да отлепя много горе. Върнах го в средата-оправи се. Предишният ми съединител беше Валео, новият ми е Лук. Монтирани бяха на различни места - предишния в един много прехвален бутиков сервиз, сегашния - в мкомлект, което си е конфекция. По спомен, първия ми го бяха оставили да отлепя ниско долу и ми казаха, че ще се намести след малко каране, докато сегашния го бяха сложили точно където трябва. Та, връщам си думите назад за тия 5000 и рекламацията, не съм бил прав. Просто съм попаднал на майстор с много опит.
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #19
          Развитие по моят ПРОБЛЕМ

          pakumba написа:
          Вътре по съединителя се е счупило нещо- примерно ухо на лагер.
          Здрасти Колега,печелеш жребий в ТВ игри.Не е това проблема. В кръга на шегата.Сега, тая сутрин ръгнах задна, на загасен двигател и на 200 метра от нас на Съседа Димитър в гаража на канала.Прочетохме из форама къде има наставления за сваляне на СК на ино и шест и запретнахме ръкави в 11:30 сутринта.И така до 18:30 я докарахме със сладки приказки и целия възможен кибик, който се изсипа да дава акъли, ама не и реална всеотдайна помощ от тва да ти кае "дай една цигара, че мойте свършиха"...Сега благодарности на Колегата Жоро от Пловдив-"gal76", на който му досадих малко по телефона, но той си е пич Майна, и един от най-кадърните майстори, на които съм попадал.Втори по ред, но не и по значение е Митака-"mitaka_71", който ме уреди с комплек нов съединител "LUK" за 144 лв И така, сборихме кутията.Свалихме съединителя, ама колкото и да го оглеждах счупено не видях, ни износено.Пълна мистеря как за има няма 100-на километра сдаде багажа.Факт е обаче, че след монтажа на новия "LUK", все едно нищо не е било. За съседа остана съмнението феродов диск, а за мен притискателен, по-точно ламелите на диафрагмата са много прибрани и явно не е изтеглял достатъчно назад.Но пак, как се получава това за 100 километра и 10 натискания на педала на съединителя? Мистерия...На финала 144 съединител, 5 доставка, 2 по 20 лв ново масло "Игат IGAT 75W90", че само такова намерих днес следобед и 60 кинта на съседа да се почерпи с децата си утре.Равносметката 250 леа.Та това е.Нов комплект съедините оправи проблема.Моя казус РЕШЕН за момента.Повече снимки на Този ЛИНК.
          Прикачени файлове
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар

          Working...
          X