Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединител проблем

    Колеги преди около 5000км смених съединител пълен комплект, маслото, защото тогава скоростите трудно влизаха и педала беше твърд. След смяната скоростите си влизаха идеялно, но педала пак си беше твърд (жилото също е сменено), майстора ми каза, че по мек няма как да е. След тези 5000 км при връщане от почивка и малко по продължително каране и натискане скоростите пак започнаха едвам да влизат и при натискане на съединителя се чува нещо като стържене. Прибрах се с малко зор отидох при майстора регулира го зави някаква контра гайка, педала ми щракна нагоре и скоростите пак си влизат нормално. Какво да правя? След някой друг км. може пак да не може да се вкарат скоростите и пак ли трябва да сменям съединител 300 лв или проблема може да е другаде ? Fiat Bravo 1.6

    #2
    Ми може би след още 4000-5000 ще трябва да се врътне още малко тази гайка. Износва се съединителя просто, поне така си мисля и аз бях така ама сам си я връткам и гледам да нацеля както е най-добре
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      #3
      Е толкова ли бързо се износва немога да го повярвам, значи слагаме части боклуци

      Коментар


        #4
        Ако си с дългото жило, предполагам, че не е прекарано както трябва и затова ти е твърд педала. По същата причина се получава и затягането при продължително каране, защото жилото се нагрява и започва още по-трудно да се движи в бронята.

        Коментар


          #5
          Какъв сложи?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Непомня точно името, но май беше някав френски или белгийски към 200 лв беше. Не е от най добрите, но пък толкова бързо да се прецака ?!

            Коментар


              #7
              Валео, Люк ? другите не звучат по френски
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Само някое Валео ще да е. Люк принципно са ми фаворити и не съм чувал/чел за проблеми.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Абе глупости, износвал се! На моето Валео тая гайка за първи път я пипнах на 50 000 и пак ми се струват малко. И разликата в твърдостта на педала пък трябва да е от небето до земята. Не е в ред нещо. Виж с търсачката, имаше теми - нещо се чупеше вътре и го свали да го рекламираш. Кво е това 5000 км!
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    Е толкова ли бързо се износва Sad немога да го повярвам

                    колега спокойно аз преди да си взема стилото имах фиат пунто мк1.При смяна на съединителя ми го правеше абсолютно същия номер и аз се бах притеснил като теб кви са тия съединители и тн .....ходих и аз при майсто зави контра гайката и почнаха нормално да влизат и след известно време пак същия номер скоростите влизаха трудно направих същата процедура само че сам не е трудно да я завиеш тази гайка вместо всеки път да ходиш по сервизи за тази работа и вече на 2-3 път нямаше проблеми застана си и вече 2 години не съм я пипал !!! Така че няма то какво да се притесняваш просто докато се понамести е така айде и успех

                    Коментар


                      #11
                      .

                      slonikon написа:
                      Абе глупости, износвал се! На моето Валео тая гайка за първи път я пипнах на 50 000 и пак ми се струват малко. И разликата в твърдостта на педала пък трябва да е от небето до земята. Не е в ред нещо. Виж с търсачката, имаше теми - нещо се чупеше вътре и го свали да го рекламираш. Кво е това 5000 км!
                      При каране само в София т.е. само градско няма съединител които да изкара повече от 80-85 хил.км.При калпав монтаж каквото и да се сложи пак ще се счупи
                      Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                      EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                      EX.Fiar Ritmo 105TC

                      Коментар


                        #12
                        Re: .

                        viktorsterev написа:
                        slonikon написа:
                        Абе глупости, износвал се! На моето Валео тая гайка за първи път я пипнах на 50 000 и пак ми се струват малко. И разликата в твърдостта на педала пък трябва да е от небето до земята. Не е в ред нещо. Виж с търсачката, имаше теми - нещо се чупеше вътре и го свали да го рекламираш. Кво е това 5000 км!
                        При каране само в София т.е. само градско няма съединител които да изкара повече от 80-85 хил.км.При калпав монтаж каквото и да се сложи пак ще се счупи
                        Той съединителя ще издържи повече от 85000км градско но трябва шофьор,който да знае как се използва съединител.Ще ми обясниш ли какво е калпав монтаж на съединител!!!!!!!
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          здравейте нов съм в форума смених днес съединител комплект + саморегулиращо жило но много високо ми отделя и е много твърд педала проблем ли е fiat ulysse 2.1 td 1999

                          Коментар


                            #14
                            Ново питане:Та колеги проблем с Бравата-1,6, 103коня ’97г.Оня ден врътнах 100 клм, до Плд и обратно. На връщане усетих, че педала на съединителя е станал малко по-твърд от обичайното, но го отдадох на внушение от моя страна, понеже карам още 2-3 коли.И така прибрах я в гаража за събота и неделя.Тая сутрин си вкарах задна на изключен двигател, изкарах я от гаража. При включеане на първа вече педала си беше значително по-твърд от обикновено.Докато я преместя до бордюра за да затворя гаража за няма и пет метра нещо изпука и си останах така. На запален двигател педала е твърд и скорстите не влизат.На изгасен двигател педала е твърд, но скоростите си влизат без ядове.Какво направих до тук е , че погледнах под стойката на АБ или по-точно бръкнах,че изпарителя е хваната за нея и накарах помощник да натисне педала на съединителя, за да видя дали се движи самото жило. То се движи и опъва, но май вилката не се движи.Определено първата ми мисъл бе, че то се скъса, но педала си е на обичайно място спрямо спирачния, а само натиска е малко по-голям за да се придвижи към пода.Така на пъвво четене към какво може да ме ориентирате да проверя?Комплект съединител на няма и 40к км, колата е с късото жило по спомени какво каза техника.Какво може да причини такава авария в рамките на 100 км, пак късмет издържа до вкъщи, а не стана нещо по път.Въобще не го очаквах тоя проблем предвид, че нямаше никакви симптоми за предстоящ такъв.Ще съм благодарен за някаква насокак към какво да се насочим за начало.Поздрави!
                            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                            Коментар


                              #15
                              Вътре по съединителя се е счупило нещо- примерно ухо на лагер.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X