Здравейте колеги, имам проблем и ако може някой да ме насочи какво може да е станало... Днес карах в едно задръстване сутринта, и ми направи впечатление, че колата загравя, има проблем със термостата но си пускаше перката и се оправя. Днес не го направи, погледнах бушона на перката на радиатора - беше изгорял - смених го. Вечерта карах пак в задръстване, пусна си перката и и си се върна на 90 градуса но само веднъж...Колата вдигна 100 и малко градуса. На един от светофарите ми направи впечатление, че светлините по таблото започват да се затъмняват... По едно време ми замириса на изгоряло, колата си държи 100 малко градуси а датчика за волтажа на акумулатора падна 9волта и бавно падаше, започнаха да ми премигват светлините като стигна 7 волта ... и с последният си волт успях аварийно да паркирам пред нас... Вдигнах капака и новото бушонче което сложих се беше разстопило, а мотора на перката пушеше стабилно. Извадих късмет, беше въпрос на секунди и колата да изгасне от липса на ток, а алтернатора съм го мерил и зарежда... но нямах мултицет да го измеря и сега. Някакви идеи какво се е случило?? Колата е Фиат купе 1.8, 131коня. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охладителната система и тоците на Фиат Купе
Collapse
X
-
Здравей колега, мисля че сам си написал отговора на проблема. Пишеш че новото бушонче се е стопило. Истинските бушони не се топят, те изгарят. Ментето което си сложил, не играе ролята на бушон, а на реотан. Това с падането на волтажа и примигването на таблото, говори, че най вероятно във вентилатора имаш късо съединение което ти изсмуква акумулатора, а и затова гори бушончето. Купувай си само истински бушони от истински магазини, а не ментетата от Метро ит.н.Лек и успешен ден
Реклама
Collapse
Коментар