Като за начало искам да се извиня че ме няма из форума от незнам и аз вече колко време но това се отдава на липсата на нет и свободно време но смятам да наваксам .Та по проблема - сутрин при прво палене спирачката умеква като запаля обаче при опит за спиране или нещо такова веднага се втвърдява и чак след 10-тина минути имам свестни спирачки (не се влияе от това дали натискам педала през това време или не - важното е колата да работи).Също по време на движение с различна скорост усещам че има ралзика в поведението на педала (хода и твърдостта) в зависимост от оборотите и най-вече дали натискам по-често или не (говоря за къси разстояния).След консултация с майстори се стигна до извода че става дума за цепната мембрана на сервото.Предлагат ми се три варианта :1.да си купя серво от Италианеца срещо 50лв и да се смени сегашното срещо още 20-30лв.2.да си купя ново серво от магазин с поръчка и доставка за скромната сума от 377лв. и за демонтаж/монтаж още 20-30лв.3.Един познат твърди че се продавали ремонти комплекти за тея щуротии като имало клапанче за обратен вакуум и мембрана в комплекта.Някой чувал ли е за такова нещо като ремонтен комплект за сервото и ако да - как се сменя точно в смисъл че моето прилича на доста добре пресована неразглобяеама част?Попитах в един магазин - нямат идея за подобно нещо...Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Серво на спирачките
Collapse
X
-
Re: Серво на спирачките
zfa159 написа:Като за начало искам да се извиня че ме няма из форума от незнам и аз вече колко време но това се отдава на липсата на нет и свободно време но смятам да наваксам .Та по проблема - сутрин при прво палене спирачката умеква като запаля обаче при опит за спиране или нещо такова веднага се втвърдява и чак след 10-тина минути имам свестни спирачки (не се влияе от това дали натискам педала през това време или не - важното е колата да работи).Също по време на движение с различна скорост усещам че има ралзика в поведението на педала (хода и твърдостта) в зависимост от оборотите и най-вече дали натискам по-често или не (говоря за къси разстояния).След консултация с майстори се стигна до извода че става дума за цепната мембрана на сервото.Предлагат ми се три варианта :1.да си купя серво от Италианеца срещо 50лв и да се смени сегашното срещо още 20-30лв.2.да си купя ново серво от магазин с поръчка и доставка за скромната сума от 377лв. и за демонтаж/монтаж още 20-30лв.3.Един познат твърди че се продавали ремонти комплекти за тея щуротии като имало клапанче за обратен вакуум и мембрана в комплекта.Някой чувал ли е за такова нещо като ремонтен комплект за сервото и ако да - как се сменя точно в смисъл че моето прилича на доста добре пресована неразглобяеама част?Попитах в един магазин - нямат идея за подобно нещо...Благодаря предварително!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Ами никога не ми се е случвало да пропада педала след като веднъж съм успял д го натисна до някакво положение.Спрях се на варианта със сервото защото един колега има Ланча някаква си и на нея същич номер се оказа че е от сервото - смени си го и разчасти старото и имаше една малка цепнатинка около 1cm.Не мисля че е помпа защото дори да не пипам спирачката тези 10-тина минути които споменах си идват спирачките.Отделно ако я оставя да преседи час или два или три да поседи и тръгна си се усеща ралзика в поведението и след няколко км си става нормална.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар