Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Придърпване на ниска скорост ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Придърпване на ниска скорост ?

    Здравейте колеги искам да ви попитам за съвет относно моят проблем: карам почти изцяло на газ с обикновенна уредба, но онзи ден реших да напълня бензин догоре и на бензиностанцията не успяха да ми сипват автоматично- постоянно изключваше пистолета и наливахме 43 литра с наполовин натиснат пистолет. След като заредих почнах да карам само на бензин но на 1 ва и 2 ра скорост при подаване на газ леко забива муцуната и яко придърпва в порядъка на 1500-1800 оборота и след това като я форсирам повече се оправя. Аз съм направил следното засега без да има особен ефект може би като загрее е малко по добре но пак придърпва при преминаване на легнали полицаи: чистене на дюзи на ултразвук; каране с отворена капачка на резервоара с идеята че може да ми е запушен отдушника; премерено налягане на помпата на вход на дюзите - 5,5 бара и направена диагностика при която нямаше грешки, но майстора ми каза че количеството въздух отчетено от дебитомера е много ниско и оттам идва проблема и ми предлага подмяна с втора употреба за 150 лв. но аз имам едно на ум за този майстор и засега не бързам и затова ви питам вас къде може да е проблема. Благодаря предварително
    Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

    #2
    тези 5,5 бара как ги мерихте,с трипътна магистрала,или само даде на контакт,както е закачен за маркуча манометъра.ако е мерено с типътна магистрала(както трябва),то това е високо налягане и от там проблем

    Коментар


      #3
      Re: Придърпване на ниска скорост ?

      Harzulov написа:
      Здравейте колеги искам да ви попитам за съвет относно моят проблем: карам почти изцяло на газ с обикновенна уредба, но онзи ден реших да напълня бензин догоре и на бензиностанцията не успяха да ми сипват автоматично- постоянно изключваше пистолета и наливахме 43 литра с наполовин натиснат пистолет. След като заредих почнах да карам само на бензин но на 1 ва и 2 ра скорост при подаване на газ леко забива муцуната и яко придърпва в порядъка на 1500-1800 оборота и след това като я форсирам повече се оправя. Аз съм направил следното засега без да има особен ефект може би като загрее е малко по добре но пак придърпва при преминаване на легнали полицаи: чистене на дюзи на ултразвук; каране с отворена капачка на резервоара с идеята че може да ми е запушен отдушника; премерено налягане на помпата на вход на дюзите - 5,5 бара и направена диагностика при която нямаше грешки, но майстора ми каза че количеството въздух отчетено от дебитомера е много ниско и оттам идва проблема и ми предлага подмяна с втора употреба за 150 лв. но аз имам едно на ум за този майстор и засега не бързам и затова ви питам вас къде може да е проблема. Благодаря предварително
      Скоро ще почнеш да четеш теми за смяна на бензинова помпа и горивен регулатор, прсто не и стига налягането на горивото. А дали е от умираща бензинова помпа или е от регулатора не е ясно.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Ново от днес пробвах да карам с разкачен дебитомер но нещата бяха по зле от отколкото с него. Иначе мерихме налягането като дадох на контакт и закачихме манометър. Мисля си да разкача акумулатора за 2-3 часа и после да я чакам да загрее напълно за нова адаптация. А иначе как да диагностицирам помпата и регулатора.
        Fiat Bravo 1.8GT 16V 113hp '99

        Коментар


          #5
          така НЕ СЕ МЕРИ НАЛЯГАНЕ.На този който ти го е мерил му кажи ,че има още да чете и учи.успех

          Коментар


            #6
            Harzulov написа:
            Ново от днес пробвах да карам с разкачен дебитомер но нещата бяха по зле от отколкото с него. Иначе мерихме налягането като дадох на контакт и закачихме манометър. Мисля си да разкача акумулатора за 2-3 часа и после да я чакам да загрее напълно за нова адаптация. А иначе как да диагностицирам помпата и регулатора.
            Вече със сигурност има записана грешка за дебитомера, не се притеснявай не е активна и няма да ти прави проблем, но е хубаво да се изтрие. Сега това с откачането на АБ на туй хитачи просто го забрави, и цяла година да го държиш без ток, все тая. Това не е компютър с хард и процесор че да го рестартираме, това е просто един контролер който следи нещата. Така че ЕКу-то не го барай.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар

            Working...
            X