Чудя се дали да си взема кора за под двигателя на Фиатката. Чух, че с нея щяла да загрява повече и не е било добре? Как мислите? Дали да се бръкна за 70 лева и да взема една кора? Също така ще трябва да сменям и бронята, а кората влизала в бронята и някакви такива?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?
Collapse
X
-
Re: Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?
qnkov написа:Чудя се дали да си взема кора за под двигателя на Фиатката. Чух, че с нея щяла да загрява повече и не е било добре? Как мислите? Дали да се бръкна за 70 лева и да взема една кора? Също така ще трябва да сменям и бронята, а кората влизала в бронята и някакви такива?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Re: Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?
qnkov написа:Чудя се дали да си взема кора за под двигателя на Фиатката. Чух, че с нея щяла да загрява повече и не е било добре? Как мислите? Дали да се бръкна за 70 лева и да взема една кора? Също така ще трябва да сменям и бронята, а кората влизала в бронята и някакви такива?Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Само една малка подробност, твоята кола излиза фабрично без такава кора, дали заради генерацията която минава през картера, дали заради ниско изнесения картер или заради тампона на двигателя не е ясно. За мен ще е само минус кората, не само заради калта и мръсотията която ще задържа а и защото ще прикире евентуален теч на масло или антифриз, виждал съм по литър и нещо масло събрано в такива кори. Иначе ремъците и ролките са предпазени с капак на ангренажа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
На оригиналната кора в предната част има закрепени три пластини с резба М6, за да може отдолу да завиеш болтовете през бронята без да държиш контра. В задната част на самия мост има отвори в които се вкарват П- образни пластини с резба М8,пак за може да завиеш болта без да държиш контра.Отстрани се захваща със самонарезни винтове в пластмасови дюбели.Трябва да търсиш майстор да ги направи.На моята кола оригинално има кора, но задните планки бяха ръждясали и при развиване се скъсаха.Търсих по магазините, но нямаха и ги правих от ламарина със заварена гайка отгоре.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
Две години вече карам без кора, но колата стана доста нестабилна при високи скорости. Тази пролет ще взема да си я оправя. Не е въпрос само на предпазване на ремъци и ролки. Преди ДВГ си стоеше чист, сега без кора само за месец стана голяма свинщина. Ще пада голямо миенеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
u_bo
Dido_Lyubenov написа:Две години вече карам без кора, но колата стана доста нестабилна при високи скорости. Тази пролет ще взема да си я оправя. Не е въпрос само на предпазване на ремъци и ролки. Преди ДВГ си стоеше чист, сега без кора само за месец стана голяма свинщина. Ще пада голямо миене
Коментар
-
u_bo написа:Dido_Lyubenov написа:Две години вече карам без кора, но колата стана доста нестабилна при високи скорости. Тази пролет ще взема да си я оправя. Не е въпрос само на предпазване на ремъци и ролки. Преди ДВГ си стоеше чист, сега без кора само за месец стана голяма свинщина. Ще пада голямо миенеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар