Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?

    Чудя се дали да си взема кора за под двигателя на Фиатката. Чух, че с нея щяла да загрява повече и не е било добре? Как мислите? Дали да се бръкна за 70 лева и да взема една кора? Също така ще трябва да сменям и бронята, а кората влизала в бронята и някакви такива?
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Предпазва агрегратите - ремъци и т.н.Иначе горе долу все едно питаш, като вали трябва ли ми чадър. И да и не.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      ако имаш възможност земи си кора ,предпазва си ролките и ремъците ,а ролките доста често заминават от водата
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Аз ги ледам в нета по 65 лева кора? Толкова ли струват или това ще е някакъв боклук?
        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

        Коментар


          #5
          Рядко се срещат оригинални, още повече здрави. Трудно ще намериш не-боклук, но що годе вършат работа, пазят от голяма мръсотия и вода, но не и от удар. Ако ще си взимаш, внимавай защото има за бензин или дизел, и от там отворите по нея са различни.
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            Re: Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?

            qnkov написа:
            Чудя се дали да си взема кора за под двигателя на Фиатката. Чух, че с нея щяла да загрява повече и не е било добре? Как мислите? Дали да се бръкна за 70 лева и да взема една кора? Също така ще трябва да сменям и бронята, а кората влизала в бронята и някакви такива?
            Кората под мотора има само и единствено плюсове. Е като ремонтираш ще трябва всеки път да я сваляш , когато се наложи де.........
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Re: Нужна ли е кората под двигателя за бензинка?

              qnkov написа:
              Чудя се дали да си взема кора за под двигателя на Фиатката. Чух, че с нея щяла да загрява повече и не е било добре? Как мислите? Дали да се бръкна за 70 лева и да взема една кора? Също така ще трябва да сменям и бронята, а кората влизала в бронята и някакви такива?
              Нито колата ще ти загрява повече,нито пък ще трябва да сменяш бронята.Ето как изглежда:
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
              KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
              Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

              Коментар


                #8
                Само една малка подробност, твоята кола излиза фабрично без такава кора, дали заради генерацията която минава през картера, дали заради ниско изнесения картер или заради тампона на двигателя не е ясно. За мен ще е само минус кората, не само заради калта и мръсотията която ще задържа а и защото ще прикире евентуален теч на масло или антифриз, виждал съм по литър и нещо масло събрано в такива кори. Иначе ремъците и ролките са предпазени с капак на ангренажа.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Да попитам друго. Как се захваща? Аз я имам кората вече, но не дойдоха никакви болтове с нея? Някакво самонарезни ли ми трябват или трябва да си купя болтове с гайки и шайби с нея?
                  Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                  Коментар


                    #10
                    На оригиналната кора в предната част има закрепени три пластини с резба М6, за да може отдолу да завиеш болтовете през бронята без да държиш контра. В задната част на самия мост има отвори в които се вкарват П- образни пластини с резба М8,пак за може да завиеш болта без да държиш контра.Отстрани се захваща със самонарезни винтове в пластмасови дюбели.Трябва да търсиш майстор да ги направи.На моята кола оригинално има кора, но задните планки бяха ръждясали и при развиване се скъсаха.Търсих по магазините, но нямаха и ги правих от ламарина със заварена гайка отгоре.
                    Маренго 1.9Jtd-110 2002

                    Коментар


                      #11
                      Две години вече карам без кора, но колата стана доста нестабилна при високи скорости. Тази пролет ще взема да си я оправя. Не е въпрос само на предпазване на ремъци и ролки. Преди ДВГ си стоеше чист, сега без кора само за месец стана голяма свинщина. Ще пада голямо миене
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Две години вече карам без кора, но колата стана доста нестабилна при високи скорости. Тази пролет ще взема да си я оправя. Не е въпрос само на предпазване на ремъци и ролки. Преди ДВГ си стоеше чист, сега без кора само за месец стана голяма свинщина. Ще пада голямо миене
                        Това е от амортисьори или гуми.

                        Коментар


                          #13
                          Ебах тая кора, изисква висше, бе? Не мога ли да си събера малко болтове и самонарезни и да я сглоба някак да седи?
                          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                          Коментар


                            #14
                            u_bo написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Две години вече карам без кора, но колата стана доста нестабилна при високи скорости. Тази пролет ще взема да си я оправя. Не е въпрос само на предпазване на ремъци и ролки. Преди ДВГ си стоеше чист, сега без кора само за месец стана голяма свинщина. Ще пада голямо миене
                            Това е от амортисьори или гуми.
                            Перфектни са, цялата предница е проверена, сменени са носачите заради рзбити тампони. Проблема със стабилноста се появи след като кората се откачи.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              qnkov написа:
                              Ебах тая кора, изисква висше, бе? Не мога ли да си събера малко болтове и самонарезни и да я сглоба някак да седи?
                              Закрепването става и със "свински опашки".
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X