:D Един отличен Професор в университета Зададе Следния Въпрос на аудиторията и предизвика фурор от отговори: Условие: Представете си че един двигател работи на равни обороти, например средни. Педала на газта не се коригира. колата върви със равномерна скорост по идеално равен път.Въпрос: На коя предавка двигателя ще бъде най-мощен ? Мисля че който си отговори на този въпрос: правилно ще разбере доста от заблудите във форума. Имам и аз един въпрос Какво точно "мери" економайзера на една кола ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно заблудата в разхода на Всяка кола:
Collapse
X
-
Сподели своята идея, защото мислих и премислях и от даденото условие не можах да изкарам никакво ценно заключение... но и аз не съм професор де На теория би трябвало да се постигне най-нисък разход на директна предавка при равни други условия, но според мен това не е вярно за всички работни режими на мотора.Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Според мен има уловка - мощността на двигателя няма как да зависи от предавката. Предавките коригират въртящия момент достигащ до движещия мост(ове), не мощността на двигателя.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Продължение......
На втория въпрос:икономайзера мери разреждането във всмукателния колектор, т.е. натоварването на двигателя.Защото разхода е пропорционален на натоварването а не на оборотите на двигателя както много се заблуждават като си мислят,че като карат на ниски обороти ще харчи по малко.Сащото мери и МАП-сензора при инжекциона. Пак поздрави на всички които карат на ниски обороти...........
Коментар
-
Re: Продължение......
Stefan Nikolov написа:На втория въпрос:икономаизера мери разреждането във всмукателния колектор,т.е.натоварването на двигателя.Защото разхода е пропорционален на натоварването а не на оборотите на двигателя както много се заблуждават като си мислят,че като карат на ниски обороти ще харчи по малко.Сащото мери и МАП-сензора при инжексиона. Пак поздрави на всички които карат на ниски обороти...........Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Re: Относно заблудата в разхода на Всяка кола:
emillio написа::D Един отличен Професор в университета Зададе Следния Въпрос на аудиторията и предизвика фурор от отговори: Условие: Представете си че един двигател работи на равни обороти, например средни. Педала на газта не се коригира. колата върви със равномерна скорост по идеално равен път.Въпрос: На коя предавка двигателя ще бъде най-мощен ? Мисля че който си отговори на този въпрос: правилно ще разбере доста от заблудите във форума. Имам и аз един въпрос Какво точно "мери" економайзера на една кола ?
Коментар
-
Винаги съм знаел че във форума има хора който мислят и знаят доста - наистина е така !!!Значи отговора съвсем правилно както казаха колегите и модернаторите е: Двигателя при това положение отдава една и съща мощност на всички предавки !!! и няма значение на коя скорост си. Но понеже във формулата участва Скоростта затова Тръгваме на 1ва - която е с най-голямо предавателно число И както казаха Веноид, Стефан и други. Съвсем правилно Получаваме най-голям въртящ момент. иначе всички знаем че може да се тръгне и на 2ра и на 3та Ама не бих го правил нито с моята нито с друга кола. И за економайзера и за усета сте прави (Но не мисля че всички са, или били на това мнение) защото от писаното виждам как някои смятат че економайзера показва колко харчи колата в момента Нека всички се замислят че на неговата скала няма никакви мерни единици !!! :DFiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
-
emillio написа:И за економайзера и за усета сте прави (Но не мисля че всички са, или били на това мнение) защото от писаното виждам как някои смятат че економайзера показва колко харчи колата в момента Нека всички се замислят че на неговата скала няма никакви мерни единици !!! :D125s/1600ccm/100ps
Коментар
-
emillio написа:Винаги съм знаел че във форума има хора който мислят и знаят доста - наистина е така !!!Значи отговора съвсем правилно както казаха колегите и модернаторите е: Двигателя при това положение отдава една и съща мощност на всички предавки !!! и няма значение на коя скорост си. Но понеже във формулата участва Скоростта затова Тръгваме на 1ва - която е с най-голямо предавателно число И както казаха Веноид, Стефан и други. Съвсем правилно Получаваме най-голям въртящ момент. иначе всички знаем че може да се тръгне и на 2ра и на 3та Ама не бих го правил нито с моята нито с друга кола. И за економайзера и за усета сте прави (Но не мисля че всички са, или били на това мнение) защото от писаното виждам как някои смятат че економайзера показва колко харчи колата в момента Нека всички се замислят че на неговата скала няма никакви мерни единици !!! :DСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Re: Продължение......
Stefan Nikolov написа:На втория въпрос:икономайзера мери разреждането във всмукателния колектор, т.е. натоварването на двигателя.Защото разхода е пропорционален на натоварването а не на оборотите на двигателя както много се заблуждават като си мислят,че като карат на ниски обороти ще харчи по малко.Сащото мери и МАП-сензора при инжекциона. Пак поздрави на всички които карат на ниски обороти...........Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар