Къде ли не смазвах-скърца.Забелязвам че скърцането идва от оста където се свързва с педала,звукът се издава дори при опрян крак на педала.Скърцането е докато се обере луфта преди да заработи помпата.На педала има една пластмасова втулка и се чудя там ли е проблема,че е много досадно.Колата е стило 1.9 115.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скърцане от педала на съединитела!
Collapse
X
-
ivel написа:а,твърд ли е педалаFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Смених съединител и гадното скърцане продължава.Някой знае ли как се маха оста на помпата към педала?Нарочил съм,че там е проблема но не мога да бръкна с нищо.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
didich написа:При мене е същия ужас, скърцам си от 2008 г., залягах долу при педалите, но там е ад, няма нито бъркане, нито може някъде нещо да се намаже или смаже, продължавам да си скърцам и това еFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Mapu0o написа:Колега, проблема идва точно от пластмаската на оста, която си споменал в началото. Варианта е смяна на комплекта на педала, но си е цифра до колкото знам. И аз го имам това скърцане на Пунтото. При мен се проявява, когато е топло времето.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Проблема е решен.Вече не издържах и смъкнах целият педал.За целта ви трябва да сте доста поврътливи в кръста.Първото нещо е да махнете машинката на съед-откача се буксата и завъртате,е не помня на ляво ли беше на дясно и тя излиза.След това имате пространство и натискате педала нагоре,малко по грубо да излезе ябълката на оста напомпата.Педала се държи и движи на една пластмасова втулка която в края към спирачката има прорез и е закопчана с една ламаринка която изпълнева ролята на зегерка.Там малко трудно стават нещата но с едната отверка надигате единият край да премине края на оста,а с другата натискате ушите да излезе от канала.Издърпвате оста от лявата страна на педала и той пада на пода.В този момент ще изпадне и пружината която е навътре и почти не се вижда.Нема нищо страшно-пъхате пружинката в оста която е закрепена на педала и поставяте върху нея другата част която е с два остри ръба-те си имат гнездо навътре където опират в купето.На педала има две втулки смазвате ги,смазвате оста и сте готови за монтаж.От вътрешната страна на педала,там където влиза ябълката на помпата обилно натъпквате с грес.Пъхате пужината в гнездото,заедно с педала и вече по обратният ред монтирате.Може би малко сложно изглежда но като го разглобите всичко ще ви се изясни.Успех на голегите с скърцащите педали,но мен страшно ме дразнеше.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Решението съм го дал още Февруари месец. Може и без разглобяване, през процепа на педала от към спирачката се тъпче с грес с помощта на плоска отверка докато не поема повече. Така пластмасовите части, на които опира ябълката на помпата са гресирани и скърцане няма.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар