Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересен педал на газта при FIAT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интересен педал на газта при FIAT

    Здравейте. Искам да попитам какъв е този педал на газта при FIAT, който имал нещо като ограничител (Стопер) или тоест бил на две степени. И аз не знам точно как да го обясна, но дано ме разберете. При каране по магистрала да кажем например в един момент педала на газта спирал и се получавало усещане на чувствителна измама така да се каже, че е натиснат до край както казват шофьорите газ до ламарината, обаче при задържане на крака върху педала на газта при същото това положение и при по - голям натиск върху него изведнъж педала рязко слиза още по - надолу чак тогава до края дет се вика до ламарината и автомобила ускорявал още повече. Ако натискането с крака било по от рано и по - силно, педала директно преминавал през това ограничение тази граница, която се била усещала от крака и слизал директно чак до долу до края и колата директно и по - бързо ускорявала. Може ли да ми кажете нещо по въпроса?
    sigpic

    #2
    Да не говориш за кикдаун на автоматиците ? Защото при тях е нещо подобно на описаното

    Коментар


      #3
      salovv написа:
      Да не говориш за кикдаун на автоматиците ? Защото при тях е нещо подобно на описаното
      А ми не, сега разбрах, че скоростната кутия е механична 6 - степенна. Просто на едно място по - надолу спира натискането на хода на педала. И си мислиш, че това е края. Но после от същото положение ако пак натисниш по - силно и педала тоест хода му слиза още по - надолу където вече стига до края и опира в него. Получава се нещо като затягане на хода, като го кара да спре в едно положение винаги на това място нещо като законтряне или стягане и после при по голама сила на натискане с крака преодоляване на това стягане, законтряне и педала потъва до край и продължава да ускорява колата.
      sigpic

      Коментар


        #4
        Няма какво да задържа вътре механично освен пъпките при сензора реостатчетоНещо такова е вътре същото е като на Форд
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          FIATIST написа:
          salovv написа:
          Да не говориш за кикдаун на автоматиците ? Защото при тях е нещо подобно на описаното
          А ми не, сега разбрах, че скоростната кутия е механична 6 - степенна. Просто на едно място по - надолу спира натискането на хода на педала. И си мислиш, че това е края. Но после от същото положение ако пак натисниш по - силно и педала тоест хода му слиза още по - надолу където вече стига до края и опира в него. Получава се нещо като затягане на хода, като го кара да спре в едно положение винаги на това място нещо като законтряне или стягане и после при по голама сила на натискане с крака преодоляване на това стягане, законтряне и педала потъва до край и продължава да ускорява колата.
          Това е нещо като двустепенен педал- единия път ако натискаш леко е да кажем до 70% от хода на педала и след леко съпротивление при натискане отива до края. При други марки съм го срещал това ,на фиат нямам идея на кои модели го има.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            pi4_s_bravo - "Това е нещо като двустепенен педал- единия път ако натискаш леко е да кажем до 70% от хода на педала и след леко съпротивление при натискане отива до края." Точно така за това става въпрос. Точно там някъде е 70% и точно по същия начин става, по същия начин го прави.kluchar - "Няма какво да задържа вътре механично освен пъпките при сензора реостатчето" - Е добре де това нормално ли е да е така? Да разбирам, че не е някакъв проблем като фабричен дефект или повреда?
            sigpic

            Коментар


              #7
              кола

              Е чак повреда не е На диагностика ако има нещо веднага е излезе Сигурно е нещо ново щото на 500 до 2012 педала е малко по различен
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Не е никък ново. При мен на Марчето е така. От начало педала ми е по-мек до едно положение. Примерно на пета до към 110-120 км/ч. И след това е необходимо малко повече усилие и натиск и хода си продължава до долу. Именно точно за това се бях ошашкал едно време като вземах колата. Аз си мисля, че я настъпвам пък тя умряла работа. Викам си как можах да взема този скопен курник, и изведнъж не се сещам по каква причина натиснах газта още повече и тя взе че се съживи и литна.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар


                  #9
                  Така колата е модел 500L 2013 г. производство. Купена е чисто нова, на 6 км. е изкарана от Шоурум на FIAT. Изминала е пробег от 6 км. до 41 км. в същия ден на взимането и от шоурума. На другия ден собственика решава да е тества на магистралата посока Бургас. От 41 км. пробег до 380 км. пробег е била засилвана и настъпвана докрай до Сливен и обратно и в двете посоки. Колата е FIAT 500L 1.4 16V 95 CV бензин с максимална скорост 178 км/ч по технически документи. Шофьора с нея е достигал до максимална скорост 180 км/ч по наклонените пътища на магистралата иначе на равен път е държала 160 км/ч, а при изкачване на нагорнище пак по магистралата скороста е падала между 130 - 150 км/ч в зависимосто от дължината им и по равен път и по надолнище и по нанагорнище. Обаче споделя, че първоначално настъпвайки плавно педала на газта, а не силно и рязко е стигнал до край, който не му е позволил по - голяма скорост ог 160 км/ч може би това са въпросните 70 % от хода на педала. После казва, че се бил ядосвал и нервирал, защо колата не може повече да ускорява и какви са тези 178 км/ч по технически документи. След няколко минути на нерви и ярост е натиснал педала на газта със злоба и сила настъпвайки го и питайки се, защо не можеш повече като в същото време колата пак по технически документи ускорява от 0 до 100 км/ч за 12.4 сек. В същото време шофьора остава с впечатлението, че кара не този FIAT 500L, а FIAT QUBO 1.4 8V 73 к.с. бензин с максимална корост 155 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 15.2 сек., при което след това натискане на педала на газта със злоба крака му върху него е хлътнал заедно с педала надолу и се е изплашил изненадващо, че е направил някаква беля като си е помислил за начало, че е станала повреда и е потънал педала на газта цялостно. След, което веднага го е пуснал махайки крака си и после е започнал да го търси пак с крак като казва, че веднага се е отпуснал и е стигнала до първоначалното си положение връщайки се нагоре в начална позиция. Пак го е настъпал стигнал е до ограничението и този път знаейки вече за това по - силно е натиснал педала на газта, който се е освободил от ограничението слизайки надолу до края на хода си. Като казва като го държах пак на ограничението скороста стигна да 160 км/ч и повече не може като го натиснах оше по - надолу и започна да ускорява над 160 км/ч стигайги чак до 180 км/ч макар и по нанадолнище на магистралата. Но по равен път е ускорил малко над 160 км/ч до 165 км/ч и пасле по наклона 170 км/ч, 175 км/ч и на края до 180 км/ч. Това е, което знам от него, което ми е казал и споделил и което мога да Ви кажа. Предавам Ви цялата информация и ситуация по случая.P.S. Все пак чакам вашите мнения по въпроса, това проблем ли е или така трябва да си бъде?
                  sigpic

                  Коментар


                    #10
                    Колега, очевидно колата е в гаранция, вместо ние да си чешем тука клавиатурите да иде до Фиат и да ги пита, та да вземат да му обяснят. Всеки не много тъп приемчик би трябвало да може да му обясни дали това е нормално поведение за модела или не.Освен това на нова кола и се дават определени километри за разработка на мотора, ама сигурно това не е от значение в случая

                    Коментар


                      #11
                      С тези темпове на "разработване" по-скоро трябва да се притеснява за това дали двигателя му ще изживее и 50000 км отколкото колко му потъва педала на газта
                      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                      Коментар


                        #12
                        И другите модели на FIAT 500L са така. Изпробвахме освен моята още две коли. Една чисто нова на сухо понеже и на сухо без да е запален двигателя пак го има това. Същата работа и при нея и един 500L на 7000 км. и при него същата работа. Стана въпрос за този прословут kick down, но веднага се обсъди, че това е само при автоматични скоростни кутии. Имаше една Alfa Romeo Giullia със автоматична скоростна кутия с kick down и веднага седнах да е видя как е на сухо. Значи kick down при нея, че има има, обаче се усеща чак в крайно положение на педала на газта. При Fiat 500L усещането е далеч по - рано някъде 70% - 75% от началото на хода на педала на газта. Така, че при нето е съсвсем друга работа. В сервиза приемчика веднага започна да търси информация за някакви фабрични дифекти за този педал на газта, но уви нищо такова няма. И в крайна сметка се стигна до извода, че Италианците са направили ново поколение механичини скоростни кутии с kick down. Който вече го има не само при автоматичните, а вече и при механичните скоростни кутии, като тук модата по техническата част отново е диктуват Италианците така, че спокойно може да седните и да се почерпите с по едно Италианско шампанско Ferarri за успеха и да празнувате. Толкова от мен.
                        sigpic

                        Коментар


                          #13
                          Надали италианците са измислели нещо. На повечето нови коли с мех. скоростна кутия, педала на газта е така. Някъде на 70 % уж му спира хода, ама дефакто като натиснеш по-силно и отива до края.Интересно е, че приемчика в сервиза се чуди за какво става дума, та чак тръгнал дефекти да търси, вместо да ви каже как се разработва колата първите поне 1000 км.

                          Коментар


                            #14
                            Punto_II_HGT написа:
                            С тези темпове на "разработване" по-скоро трябва да се притеснява за това дали двигателя му ще изживее и 50000 км отколкото колко му потъва педала на газта
                            Аз няма какво да кажа повече по - темата а виждам, че интереса се изчерпа. Относно пък при последното мнение най - долу, ще кажа само това "Неверни са верующите господни ." Приемчика ми каза следното:"На всички нови антомобили FIAT двигателите са предварително разработени и не е необходимо да се чака примерно 80 000 - 100 000 км., за да се разработи самия двигател."
                            sigpic

                            Коментар


                              #15
                              FIATIST написа:
                              Punto_II_HGT написа:
                              С тези темпове на "разработване" по-скоро трябва да се притеснява за това дали двигателя му ще изживее и 50000 км отколкото колко му потъва педала на газта
                              Аз няма какво да кажа повече по - темата а виждам, че интереса се изчерпа. Относно пък при последното мнение най - долу, ще кажа само това "Неверни са верующите господни ." Приемчика ми каза следното:"На всички нови антомобили FIAT двигателите са предварително разработени и не е необходимо да се чака примерно 80 000 - 100 000 км., за да се разработи самия двигател."
                              Още щом ти е казал това за разработване 80 000 км е трябвало после да не му вярваш за нищо на приемчика.Пък ти карай както искаш, и севизите трябва хляб да ядат.Тя колата няма да се счупи ама да не се чудиш после като ти стане на 80 000 колата защо гори масло и пуши като камаз.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X