Здравейте. Искам да попитам какъв е този педал на газта при FIAT, който имал нещо като ограничител (Стопер) или тоест бил на две степени. И аз не знам точно как да го обясна, но дано ме разберете. При каране по магистрала да кажем например в един момент педала на газта спирал и се получавало усещане на чувствителна измама така да се каже, че е натиснат до край както казват шофьорите газ до ламарината, обаче при задържане на крака върху педала на газта при същото това положение и при по - голям натиск върху него изведнъж педала рязко слиза още по - надолу чак тогава до края дет се вика до ламарината и автомобила ускорявал още повече. Ако натискането с крака било по от рано и по - силно, педала директно преминавал през това ограничение тази граница, която се била усещала от крака и слизал директно чак до долу до края и колата директно и по - бързо ускорявала. Може ли да ми кажете нещо по въпроса?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интересен педал на газта при FIAT
Collapse
X
-
salovv написа:Да не говориш за кикдаун на автоматиците ? Защото при тях е нещо подобно на описанотоsigpic
Коментар
-
FIATIST написа:salovv написа:Да не говориш за кикдаун на автоматиците ? Защото при тях е нещо подобно на описанотоФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo - "Това е нещо като двустепенен педал- единия път ако натискаш леко е да кажем до 70% от хода на педала и след леко съпротивление при натискане отива до края." Точно така за това става въпрос. Точно там някъде е 70% и точно по същия начин става, по същия начин го прави.kluchar - "Няма какво да задържа вътре механично освен пъпките при сензора реостатчето" - Е добре де това нормално ли е да е така? Да разбирам, че не е някакъв проблем като фабричен дефект или повреда?sigpic
Коментар
-
Не е никък ново. При мен на Марчето е така. От начало педала ми е по-мек до едно положение. Примерно на пета до към 110-120 км/ч. И след това е необходимо малко повече усилие и натиск и хода си продължава до долу. Именно точно за това се бях ошашкал едно време като вземах колата. Аз си мисля, че я настъпвам пък тя умряла работа. Викам си как можах да взема този скопен курник, и изведнъж не се сещам по каква причина натиснах газта още повече и тя взе че се съживи и литна.
Коментар
-
Така колата е модел 500L 2013 г. производство. Купена е чисто нова, на 6 км. е изкарана от Шоурум на FIAT. Изминала е пробег от 6 км. до 41 км. в същия ден на взимането и от шоурума. На другия ден собственика решава да е тества на магистралата посока Бургас. От 41 км. пробег до 380 км. пробег е била засилвана и настъпвана докрай до Сливен и обратно и в двете посоки. Колата е FIAT 500L 1.4 16V 95 CV бензин с максимална скорост 178 км/ч по технически документи. Шофьора с нея е достигал до максимална скорост 180 км/ч по наклонените пътища на магистралата иначе на равен път е държала 160 км/ч, а при изкачване на нагорнище пак по магистралата скороста е падала между 130 - 150 км/ч в зависимосто от дължината им и по равен път и по надолнище и по нанагорнище. Обаче споделя, че първоначално настъпвайки плавно педала на газта, а не силно и рязко е стигнал до край, който не му е позволил по - голяма скорост ог 160 км/ч може би това са въпросните 70 % от хода на педала. После казва, че се бил ядосвал и нервирал, защо колата не може повече да ускорява и какви са тези 178 км/ч по технически документи. След няколко минути на нерви и ярост е натиснал педала на газта със злоба и сила настъпвайки го и питайки се, защо не можеш повече като в същото време колата пак по технически документи ускорява от 0 до 100 км/ч за 12.4 сек. В същото време шофьора остава с впечатлението, че кара не този FIAT 500L, а FIAT QUBO 1.4 8V 73 к.с. бензин с максимална корост 155 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 15.2 сек., при което след това натискане на педала на газта със злоба крака му върху него е хлътнал заедно с педала надолу и се е изплашил изненадващо, че е направил някаква беля като си е помислил за начало, че е станала повреда и е потънал педала на газта цялостно. След, което веднага го е пуснал махайки крака си и после е започнал да го търси пак с крак като казва, че веднага се е отпуснал и е стигнала до първоначалното си положение връщайки се нагоре в начална позиция. Пак го е настъпал стигнал е до ограничението и този път знаейки вече за това по - силно е натиснал педала на газта, който се е освободил от ограничението слизайки надолу до края на хода си. Като казва като го държах пак на ограничението скороста стигна да 160 км/ч и повече не може като го натиснах оше по - надолу и започна да ускорява над 160 км/ч стигайги чак до 180 км/ч макар и по нанадолнище на магистралата. Но по равен път е ускорил малко над 160 км/ч до 165 км/ч и пасле по наклона 170 км/ч, 175 км/ч и на края до 180 км/ч. Това е, което знам от него, което ми е казал и споделил и което мога да Ви кажа. Предавам Ви цялата информация и ситуация по случая.P.S. Все пак чакам вашите мнения по въпроса, това проблем ли е или така трябва да си бъде?sigpic
Коментар
-
Колега, очевидно колата е в гаранция, вместо ние да си чешем тука клавиатурите да иде до Фиат и да ги пита, та да вземат да му обяснят. Всеки не много тъп приемчик би трябвало да може да му обясни дали това е нормално поведение за модела или не.Освен това на нова кола и се дават определени километри за разработка на мотора, ама сигурно това не е от значение в случая
Коментар
-
И другите модели на FIAT 500L са така. Изпробвахме освен моята още две коли. Една чисто нова на сухо понеже и на сухо без да е запален двигателя пак го има това. Същата работа и при нея и един 500L на 7000 км. и при него същата работа. Стана въпрос за този прословут kick down, но веднага се обсъди, че това е само при автоматични скоростни кутии. Имаше една Alfa Romeo Giullia със автоматична скоростна кутия с kick down и веднага седнах да е видя как е на сухо. Значи kick down при нея, че има има, обаче се усеща чак в крайно положение на педала на газта. При Fiat 500L усещането е далеч по - рано някъде 70% - 75% от началото на хода на педала на газта. Така, че при нето е съсвсем друга работа. В сервиза приемчика веднага започна да търси информация за някакви фабрични дифекти за този педал на газта, но уви нищо такова няма. И в крайна сметка се стигна до извода, че Италианците са направили ново поколение механичини скоростни кутии с kick down. Който вече го има не само при автоматичните, а вече и при механичните скоростни кутии, като тук модата по техническата част отново е диктуват Италианците така, че спокойно може да седните и да се почерпите с по едно Италианско шампанско Ferarri за успеха и да празнувате. Толкова от мен.sigpic
Коментар
-
Надали италианците са измислели нещо. На повечето нови коли с мех. скоростна кутия, педала на газта е така. Някъде на 70 % уж му спира хода, ама дефакто като натиснеш по-силно и отива до края.Интересно е, че приемчика в сервиза се чуди за какво става дума, та чак тръгнал дефекти да търси, вместо да ви каже как се разработва колата първите поне 1000 км.
Коментар
-
Punto_II_HGT написа:С тези темпове на "разработване" по-скоро трябва да се притеснява за това дали двигателя му ще изживее и 50000 км отколкото колко му потъва педала на газтаsigpic
Коментар
-
FIATIST написа:Punto_II_HGT написа:С тези темпове на "разработване" по-скоро трябва да се притеснява за това дали двигателя му ще изживее и 50000 км отколкото колко му потъва педала на газтаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар