Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прецедент изби пробката на радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прецедент изби пробката на радиатора

    Е те такова нещо ми се случва за първи път е не е истина просто и то стана след дълго форсиране и яко въртене на гуми в калта докато успея да я вкарам в двора и след като я вкарах и изгасих мотора и няма и 5 минути и взе да пуши от всякъде под капака свалих пластмасовата кора да видя от къде тече и гледам лявата пробка резбата и останала вътре а горният края излетял в незнайна посока викам добре че не е избила резбата че да се чудя как да е затискам тая дупка така че за утре имам работа да вадя резбата и да пробвам да сложа една осмичка щото като гледам фито май е за осмичка или да обикалям моргите да търся пробка .Така и не мога да си го обясня как се случи това или капачката на разширителния съд не испуска налягането или си е дошло времето на тая игоряла и изядена от антифриза пласт маса на пробката
    Прикачени файлове
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    капачката ще да е проблема

    Коментар


      #3
      кола

      Нали трябва през капачката да излиза сигурно и тя не работи както трябва Какво е било това въртене та да загрееш толкова колата Не се ли пуска перката като загрее Сега трябва и пробката да смениш ако намериш или няма да стане само с това
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Нали трябва през капачката да излиза сигурно и тя не работи както трябва Какво е било това въртене та да загрееш толкова колата Не се ли пуска перката като загрее Сега трябва и пробката да смениш ако намериш или няма да стане само с това
        Направо му помогна ама както подобава.Важното е да си във всяка тема с участие нали?Пробката се е откъснала защото и е дошло времето и материала във въздействие на човешка намеса се е предал.Във форума има колега който продава втора употреба ако не намериш нова ,а и варианта с болт 8 мм. също помага.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Нали трябва през капачката да излиза сигурно и тя не работи както трябва Какво е било това въртене та да загрееш толкова колата Не се ли пуска перката като загрее Сега трябва и пробката да смениш ако намериш или няма да стане само с това
          Ключар да се надяваме че е отишла само пробката да няма други поражения по колата а ако видиш в каква улица влизам там дето паркирам във двора в момента само трактор и 4по4 няма да имат ядове смятаи брат ми маика ми и баща ми бутат отзад мерише на гуми а оборотите са почти в червеното повече няма да я искарвам докато не исъхне иначе само ядове и проблеми на колата създавам сега ако ми потрябва спешно съм без кола за съжаление .
          Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

          Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
          Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

          Коментар


            #6
            Пробката е осмица, ама резбата не е стандартна, а е по-ситна.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички отговорили както казва торнадо износването на пластмасата и човешкия фактор са си казали думата ако не намеря такава пробка слагам болче 8 милиметра което може и да не стане както казва колегата Веселин 8 милиметра е но е пластмасова резбата е по ситна утре ще се мъча да отвия парчето от пробката с резбата дето остана вътре купувам нова капачка на разширителния съд литър или два антифриз зависи колко е отишло и силно се надявам и се моля това да не се повтори щото докато отстраниш проблема си си без кола на практика а и ядовете и псувните като видях че пуши като парна централа под капака БЕЗЦЕННО.
              Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

              Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
              Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

              Коментар


                #8
                Преди два месеца имах същия проблем. За мен причината за скъсването е стареенето на пластмасата.Пробка по магазините няма да намериш, втора употреба... хм, ти си решаваш.Аз сложиш метален винт с О-пръстен. Засега държи.

                Коментар


                  #9
                  Dimitar. написа:
                  Преди два месеца имах същия проблем. За мен причината за скъсването е стареенето на пластмасата.Пробка по магазините няма да намериш, втора употреба... хм, ти си решаваш.Аз сложиш метален винт с О-пръстен. Засега държи.
                  Да стареенето на пластмасата е един от основните фактори пък и антифриза през годините си е взел своето и ето го и резултата то в долната част и радиатора се рони вече ама няма пари един нов си е близо 200лева
                  Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                  Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                  Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                  Коментар


                    #10
                    Готово гадните парченца от пробката ги извадих изчистих дупката и перфектно се нави един метален болт 8 милиметра или както се казва за ключ 13 :D с О пръстенче стегнах долях антифриз запалих да поработи и да загрее докато отвори термостата и завърти перката да видим дали няма друга пробойна за щастие нямаше от болта не капе доволен съм.
                    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                    Коментар


                      #11
                      Само да вметна. Също съм правил този фокус, но използвам медна шайба. Пръстена с времето се променя и болта се охлабва. Не е лошо решение, но няма канал, който да държи пръстенчето и при стягането му то се разплесква и основно се разширява навън.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        Само да вметна. Също съм правил този фокус, но използвам медна шайба. Пръстена с времето се променя и болта се охлабва. Не е лошо решение, но няма канал, който да държи пръстенчето и при стягането му то се разплесква и основно се разширява навън.
                        Koлега Danchojn на Мареата радиатора си има канал и там си ляга пръстенчето и отгоре го натиска винта нали ти вероятно на друга италианка си правил тоя номер с винта но в крайна сметка е важен крайния резултат и да лангъркаме каручките без проблеми
                        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                        Коментар


                          #13
                          Щом има каналче всичко е наред.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар

                          Working...
                          X