Е те такова нещо ми се случва за първи път е не е истина просто и то стана след дълго форсиране и яко въртене на гуми в калта докато успея да я вкарам в двора и след като я вкарах и изгасих мотора и няма и 5 минути и взе да пуши от всякъде под капака свалих пластмасовата кора да видя от къде тече и гледам лявата пробка резбата и останала вътре а горният края излетял в незнайна посока викам добре че не е избила резбата че да се чудя как да е затискам тая дупка така че за утре имам работа да вадя резбата и да пробвам да сложа една осмичка щото като гледам фито май е за осмичка или да обикалям моргите да търся пробка .Така и не мога да си го обясня как се случи това или капачката на разширителния съд не испуска налягането или си е дошло времето на тая игоряла и изядена от антифриза пласт маса на пробката
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прецедент изби пробката на радиатора
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:Нали трябва през капачката да излиза сигурно и тя не работи както трябва Какво е било това въртене та да загрееш толкова колата Не се ли пуска перката като загрее Сега трябва и пробката да смениш ако намериш или няма да стане само с товаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Нали трябва през капачката да излиза сигурно и тя не работи както трябва Какво е било това въртене та да загрееш толкова колата Не се ли пуска перката като загрее Сега трябва и пробката да смениш ако намериш или няма да стане само с товаМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Благодаря на всички отговорили както казва торнадо износването на пластмасата и човешкия фактор са си казали думата ако не намеря такава пробка слагам болче 8 милиметра което може и да не стане както казва колегата Веселин 8 милиметра е но е пластмасова резбата е по ситна утре ще се мъча да отвия парчето от пробката с резбата дето остана вътре купувам нова капачка на разширителния съд литър или два антифриз зависи колко е отишло и силно се надявам и се моля това да не се повтори щото докато отстраниш проблема си си без кола на практика а и ядовете и псувните като видях че пуши като парна централа под капака БЕЗЦЕННО.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Dimitar. написа:Преди два месеца имах същия проблем. За мен причината за скъсването е стареенето на пластмасата.Пробка по магазините няма да намериш, втора употреба... хм, ти си решаваш.Аз сложиш метален винт с О-пръстен. Засега държи.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Готово гадните парченца от пробката ги извадих изчистих дупката и перфектно се нави един метален болт 8 милиметра или както се казва за ключ 13 :D с О пръстенче стегнах долях антифриз запалих да поработи и да загрее докато отвори термостата и завърти перката да видим дали няма друга пробойна за щастие нямаше от болта не капе доволен съм.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Danchojn написа:Само да вметна. Също съм правил този фокус, но използвам медна шайба. Пръстена с времето се променя и болта се охлабва. Не е лошо решение, но няма канал, който да държи пръстенчето и при стягането му то се разплесква и основно се разширява навън.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар