Здравейте, моето дизелово пунто(188 мк2) вози мегатвърдо, а имам наблюдение и над едно 176 бензиново(първите пунта), което е много по-добре в сравнение с моето. И с двете пунта минаваме през една и съща дупка - е разликата е огромна - при моето тресе все едно минавам с каруца през камъни. И при мк1-то се усеща дупката естествено, но все пак има едно леко притъпяване на неравността, докато при мен не - все едно наистина се возя в каруца с твърди колела.Дали наистина мк2-то си вози така или имя някакъв проблем? Знам че на първото пунто задното окачване е по-меко, и тампоните на задния мост са ми за смяна ама то и отпред си е същото дърво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 176 или 188 вози по-меко?
Collapse
X
-
Базата на двете пунта е една и съща.Даже тази на 188 е с 10мм по-дълга от тази на 176.Работната част и на газовите и на маслените амортисьори е маслена.Газът в газовите амортисьори замества допълнителния обем масло извън работния цилиндър на масления.Твърдостта зависи от конструкцията на съответния амортисьор и производителя.Проблемът си е в нас защото си търсим най евтините части.По-твърдите амортисьори не са най добри за дупките но при добър път правят колата по устойчива.brava 1.9.jtd 2001
punto 1.2 sport 1994
Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!
Коментар
-
aa
На мен не ми пречи твърдата возия ама не се ли разбива по лесно предницата от твърдите амортисъори , за тези години имал ли си проблеми и се извинявам че пиша в темата на колегата и аз се чудех така ли возят или проблема е в мойтоFIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
Коментар
-
Re: aa
petar 1986 написа:На мен не ми пречи твърдата возия ама не се ли разбива по лесно предницата от твърдите амортисъори , за тези години имал ли си проблеми и се извинявам че пиша в темата на колегата и аз се чудех така ли возят или проблема е в мойто
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар