Когато карам със о/о или над 120 км/ч, когато искам да превключа на 5-та, се чува едно гадно стъргане. За да превключа без стъргане, трябва да дам лоста със сила максимално в дясно и тогава не стърже. Когато карам с ниска скорост, този проблем го няма. Някакви идеи от какво може да е и как се оправя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростите
Collapse
X
-
Re: Проблем със скоростите
RAADOO написа:Когато карам със о/о или над 120 км/ч, когато искам да превключа на 5-та, се чува едно гадно стъргане. За да превключа без стъргане, трябва да дам лоста със сила максимално в дясно и тогава не стърже. Когато карам с ниска скорост, този проблем го няма. Някакви идеи от какво може да е и как се оправя?
-
Re: Проблем със скоростите
masterkar написа:RAADOO написа:Когато карам със о/о или над 120 км/ч, когато искам да превключа на 5-та, се чува едно гадно стъргане. За да превключа без стъргане, трябва да дам лоста със сила максимално в дясно и тогава не стърже. Когато карам с ниска скорост, този проблем го няма. Някакви идеи от какво може да е и как се оправя?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Проблем със скоростите
masterkar написа:RAADOO написа:Когато карам със о/о или над 120 км/ч, когато искам да превключа на 5-та, се чува едно гадно стъргане. За да превключа без стъргане, трябва да дам лоста със сила максимално в дясно и тогава не стърже. Когато карам с ниска скорост, този проблем го няма. Някакви идеи от какво може да е и как се оправя?фиатче Браво 2.0
Коментар
-
RAADOO написа:А как да сменя маслото на скоростната кутия Не съм го правил преди и не знам от къде става...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:RAADOO написа:А как да сменя маслото на скоростната кутия Не съм го правил преди и не знам от къде става...Coupe 1.8 16V
Коментар
-
RAADOO написа:Vladim написа:RAADOO написа:А как да сменя маслото на скоростната кутия Не съм го правил преди и не знам от къде става...
Коментар
-
Re: Проблем със скоростите
tomazo написа:masterkar написа:Имам същия /подобен/ проблем. Когато карам на газ по магистралата с над 120 км/ч и изключа от скорост колата гасне /това ми е ясно от какво е/. После включвайки на пета скорост - същото като описаното по-горе от колегата стъргане . Но ако включа на четвърта - няма стъргане, няма проблеми :D. Дали трябва да се долее масло в скоростната кутия за отстраняване на проблема /не съм го сменял и гледал маслото в скоростната кутия, откакто я купих преди два месеца/.
Коментар
-
masterkar написа:AUTODATA: Fiat Coupe 1,8 1996-01 Engine code:183A1.000Gearbox oil grade - SAE: 75W/90 Semi-Synth.Gearbox 4/5 speed - litres:2,0Та на български:Вид /Тип/ на маслото в скоростната кутия - SAE: 75W/90 Полу-синтетичноВместимост на скоростната кутия - 2 литра П.С. Между другото същите неща за маслото ги пише и за моята машина, но по съвет на Nino смятам да си сложа:TUTELA CAR ZC 75 SYNT... това е лекоходово полусинтетично масло с формулата SAE 75W-80.....ЗАБЕЛЕЖИ не 75W-90, а 75W-80.Coupe 1.8 16V
Коментар
-
RAADOO написа:Благодаря за инфото! А аз на моята кое масло да сложа? Това което е дадено или това което са ти казали на теб?
Коментар
-
Re: Проблем със скоростите
RAADOO написа:Когато карам със о/о или над 120 км/ч, когато искам да превключа на 5-та, се чува едно гадно стъргане. За да превключа без стъргане, трябва да дам лоста със сила максимално в дясно и тогава не стърже. Когато карам с ниска скорост, този проблем го няма. Някакви идеи от какво може да е и как се оправя?Coupe 1.8 16V
Коментар
-
Яестно казано при липсата на масло логиката е обратната - при висока скорост и да има малко масло заради високите обороти ще успява да се смазва.Както ми го описваш си е жив преебан синхронизатор а това че трябва да понапънеш го потвърждава.При мен 2-ра го прави този номер и аз си смених маслото ама.....нямаше особен смисъл понеже продължава да си го прави.Поради факта че съм с малко двигателче ама за сметка на това високооборотно след доста засилване на 1-ва трудно успявам изобщо да забия 2-ра без номера от сорта на "двойна амбреажна" и други номера известни от Гас-ките от едно време. Проблемът ти ми се струва синхронизатор.Аз съм експериментирал че при ниска скорост специално за 5-та синхронизатор не ти и трябва - без да натискам съединителя при скорост от около 60-70км/ч успявам да си я включа или изключа безгрижно (разбира се без да подавам газ в този момент)Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Яестно казано при липсата на масло логиката е обратната - при висока скорост и да има малко масло заради високите обороти ще успява да се смазва.Както ми го описваш си е жив преебан синхронизатор а това че трябва да понапънеш го потвърждава.При мен 2-ра го прави този номер и аз си смених маслото ама.....нямаше особен смисъл понеже продължава да си го прави.Поради факта че съм с малко двигателче ама за сметка на това високооборотно след доста засилване на 1-ва трудно успявам изобщо да забия 2-ра без номера от сорта на "двойна амбреажна" и други номера известни от Гас-ките от едно време. Проблемът ти ми се струва синхронизатор.Аз съм експериментирал че при ниска скорост специално за 5-та синхронизатор не ти и трябва - без да натискам съединителя при скорост от около 60-70км/ч успявам да си я включа или изключа безгрижно (разбира се без да подавам газ в този момент)Coupe 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар