Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ах тези лампички...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ах тези лампички...

    1. Исках да си сменя крушката на подсветката на километража ама не успях да махна таблото.Значи отвих всичките винчета, както са показани на картинката (5 шестограма + 1 от долната страна) ама пластмасата остана да се крепи на въздуховода (този до водача).Като се пробвам да дърпам пластмасата само там стои и не помръдва.Погледнах въздуховода от долната страна (където е самостоятелното винтче) и като се пробвам да извадя пластмасата иска да излезне целия въздуховод до основата. Той е дълъг около 6 см. и в основата си има гумен пръстен, който гумен пръстен е явно за уплътняването на въздуховода с основната магистрала.Та този гумен пръстен е закачен за основната магистрала с нещо като телбоди и не може да се извади.Трябва ли като махам пластмасата пред таблото, да махна предварително и въздуховода, който е закачен върху нея по някакав начин?Дърпах доста силно и няма и дори и маллък намек да излезне.2. Исках да си сменя и крушката на едната врътка на климатика.Както е показано във форума за да махнеш оригиналния касетофон, пъхаш един нож и трябва щипката да отпусне.Е да ама нищо не отпусна. И от двете страни пробвах с ножа и този касетофон не помръдна.Моля, тези от вас, които са се справяли и са усетили цаката на двете по-горни неща да ми помогнат, че много се изнервих след като не успях.
    Прикачени файлове
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Правил съм го това ...Пластмасата се вади със част от въздуховода. Той може да се свали понеже е отделен детайл но поне при мен бяха зацепени здраво и така си излязоха. Просто след като си махнал винта отдолу през отвора за бушоните, напъваш в посока малко надолу и навън пластмасата над решетката за въздуха - има едно зъбче което трябва да излезе. Това което ти се е сторило като телбод са пружинките на механизма на клапата за въздуха - внимавай да не ги напъваш че зъбните колела са пластмасови ...Свалял съм и централната конзола също но при мен радиото е с адаптор а не оригиналното. Така че ако в него е проблема - не знам ...Свалям съл и запалката за смяна на крушката - там най се озорих Ако искаш помощ обади се утре и може да ти съдействам ...

    Коментар


      #3
      ilkor написа:
      Правил съм го това ...Пластмасата се вади със част от въздуховода. Той може да се свали понеже е отделен детайл но поне при мен бяха зацепени здраво и така си излязоха. Просто след като си махнал винта отдолу през отвора за бушоните, напъваш в посока малко надолу и навън пластмасата над решетката за въздуха - има едно зъбче което трябва да излезе. Това което ти се е сторило като телбод са пружинките на механизма на клапата за въздуха - внимавай да не ги напъваш че зъбните колела са пластмасови ...Свалял съм и централната конзола също но при мен радиото е с адаптор а не оригиналното. Така че ако в него е проблема - не знам ...Свалям съл и запалката за смяна на крушката - там най се озорих Ако искаш помощ обади се утре и може да ти съдействам ...
      Благодаря за съдействието.Ще се възползвам от предложението ти. Просто ще видя как съм с времето. Ще може ли да ми оставиш кооринатите си на ЛС да се свържа с теб?Благодаря.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Горната част на таблото (лайстната) се вади барабар с част от въздуховода. А оригиналният кадетофон се вади, както е описано. Просто трябва повечко заигравка, ако не си го правил никога. И на мен първият път ми бе много трудно.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар

        Working...
        X