Колеги, на път за работа един идиот (извинявам се за израза) ме засече и за да го избегна, извих рязко в дясно, където обаче ме очакваше огромна дупка....... Резултатът: счупен тас, яко изкривена джанта - и отвътре и отвън..... Въпросът ми е възможно ли е да имам и други поражения (нещо по ходовата част, окачването например), въпреки че не се чуват странни шумове.... и къде евентуално да отида да й хвърлят един поглед?Мерси предварително за всички отговори
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скочих в дупка, счупих тас, изкривих яко джанта
Collapse
X
-
Провери си щангите на управлението.Виждал съм крива такава след удар в дупка в сервиза я смениха с нова толкова беше крива.И още нещо желателно е да преминеш през стенд за предница.Аз го правя на всеки 3-4 месеца.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Разбира се, че минах на проверка на предницата Все пак си возя детето в тази кола. (А пък съчетах висенето в сервиза и с ГТП )За мое щастие няма абсолютно никакви щети по щанги, носачи и т.н.... въобще, казаха че колата била в супер технич.състояние... - но аз нали съм си Тома Неверни и за всеки случай минах през два различни сервиза, но и в двата бяха категорични, че гумата (джантата) е поела удара, няма други поражения. Е сега джантата малко тресе, но като отида да слагам зимните гуми, ще я дам на машинно изправяне, ако не се оправи - в кошаPunto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ
Коментар
-
ААА, забравих да Ви разкажа най-смешното (макар, че тогава хич не ми беше до смях) при опита да сменим спадналата гума с резервната (намерих си един закъсал на пътя човечец, той пък със скъсано жило на съединител ) Та докато се опитвахме (аз май само гледах де ) да вдигнем колата с крика, който имам, крикът взе, че се счупи... Добре, че човекът извади някакъв по-свестен крик....както и да е, накрая резервната гума беше поставена и когато спуснахме колата - ужас.... резервната гума спаднала като мекица, съвсем малко въздух в нея..... и така с включени аварийки, пъплейки с 20км/ч. по цариградско, се добрах едва-едва до първата попаднала ми гумаджийница (чааак в Младост). Изводът: Проверявайте си състоянието на резервната гума, особено ако Ви предстои дълъг път!Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ
Коментар
-
heraldita написа:ААА, забравих да Ви разкажа най-смешното (макар, че тогава хич не ми беше до смях) при опита да сменим спадналата гума с резервната (намерих си един закъсал на пътя човечец, той пък със скъсано жило на съединител ) Та докато се опитвахме (аз май само гледах де ) да вдигнем колата с крика, който имам, крикът взе, че се счупи... Добре, че човекът извади някакъв по-свестен крик....както и да е, накрая резервната гума беше поставена и когато спуснахме колата - ужас.... резервната гума спаднала като мекица, съвсем малко въздух в нея..... и така с включени аварийки, пъплейки с 20км/ч. по цариградско, се добрах едва-едва до първата попаднала ми гумаджийница (чааак в Младост). Изводът: Проверявайте си състоянието на резервната гума, особено ако Ви предстои дълъг път!Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар