Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скочих в дупка, счупих тас, изкривих яко джанта

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скочих в дупка, счупих тас, изкривих яко джанта

    Колеги, на път за работа един идиот (извинявам се за израза) ме засече и за да го избегна, извих рязко в дясно, където обаче ме очакваше огромна дупка....... Резултатът: счупен тас, яко изкривена джанта - и отвътре и отвън..... Въпросът ми е възможно ли е да имам и други поражения (нещо по ходовата част, окачването например), въпреки че не се чуват странни шумове.... и къде евентуално да отида да й хвърлят един поглед?Мерси предварително за всички отговори
    Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

    #2
    Офф и аз го имах тоя проблем на пролет ама на пунтото нищо му нямаше! желязна машина но все пак хубаво е да отидеш на предница...
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      ето и друг ъгъл на джантата
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Тц, тц... и моята джанта изглеждаше така, само V-то на изкривяване беше малко по-остро....
        Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

        Коментар


          #5
          Тва ми е предната тя беше по-зле веднага отиде в коша а задната може да се исправи (още се търкаля в мазето)

          Коментар


            #6
            Уф, моята я изправиха с чук в една гумаджийница .... после като си тръгвам от работа, ако не е спаднала гумата, значи става все още
            Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

            Коментар


              #7
              Неприятна работа. Аз съм имал случка една зима в мъглива вечер за един час спуках първо една гума в огромна дупка след, като я смених на трягване от заведението в друга яма спрасках и втора гума, която за късмет издържа до гумаджийницата!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Провери си щангите на управлението.Виждал съм крива такава след удар в дупка в сервиза я смениха с нова толкова беше крива.И още нещо желателно е да преминеш през стенд за предница.Аз го правя на всеки 3-4 месеца.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Разбира се, че минах на проверка на предницата Все пак си возя детето в тази кола. (А пък съчетах висенето в сервиза и с ГТП )За мое щастие няма абсолютно никакви щети по щанги, носачи и т.н.... въобще, казаха че колата била в супер технич.състояние... - но аз нали съм си Тома Неверни и за всеки случай минах през два различни сервиза, но и в двата бяха категорични, че гумата (джантата) е поела удара, няма други поражения. Е сега джантата малко тресе, но като отида да слагам зимните гуми, ще я дам на машинно изправяне, ако не се оправи - в коша
                  Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

                  Коментар


                    #10
                    ААА, забравих да Ви разкажа най-смешното (макар, че тогава хич не ми беше до смях) при опита да сменим спадналата гума с резервната (намерих си един закъсал на пътя човечец, той пък със скъсано жило на съединител ) Та докато се опитвахме (аз май само гледах де ) да вдигнем колата с крика, който имам, крикът взе, че се счупи... Добре, че човекът извади някакъв по-свестен крик....както и да е, накрая резервната гума беше поставена и когато спуснахме колата - ужас.... резервната гума спаднала като мекица, съвсем малко въздух в нея..... и така с включени аварийки, пъплейки с 20км/ч. по цариградско, се добрах едва-едва до първата попаднала ми гумаджийница (чааак в Младост). Изводът: Проверявайте си състоянието на резервната гума, особено ако Ви предстои дълъг път!
                    Punto ELX, 75к.с., 1.2MPI, '94г.+газ

                    Коментар


                      #11
                      heraldita написа:
                      ААА, забравих да Ви разкажа най-смешното (макар, че тогава хич не ми беше до смях) при опита да сменим спадналата гума с резервната (намерих си един закъсал на пътя човечец, той пък със скъсано жило на съединител ) Та докато се опитвахме (аз май само гледах де ) да вдигнем колата с крика, който имам, крикът взе, че се счупи... Добре, че човекът извади някакъв по-свестен крик....както и да е, накрая резервната гума беше поставена и когато спуснахме колата - ужас.... резервната гума спаднала като мекица, съвсем малко въздух в нея..... и така с включени аварийки, пъплейки с 20км/ч. по цариградско, се добрах едва-едва до първата попаднала ми гумаджийница (чааак в Младост). Изводът: Проверявайте си състоянието на резервната гума, особено ако Ви предстои дълъг път!
                      Или пък си имайте едно компресорче за въздух за 13,50лв от Метро... Идеално се събира под задната седалка!
                      Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                      --- в сърцето завинаги... ---
                      Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                      Коментар

                      Working...
                      X