Здравейте!става въпрос за фиат пунто 1.2 75 От както започна студа колата трудно изключва от скорост докато не разиграя лоста.Днес ми се наложи да бързам и нямах нужното търпение да му дойде кефа да изключи, и го напънах малко повече от допустимото и си остана на първа.... Има една вилка с цвят на медна тел според мен тя е задвижваща.Един познат ми каза че може да съм скъсал жило, но не е сигурен че автомобила е с жило...1.Моля кажете има ли жило и каква е вероятността да съм скъсал вилката2.намерих си лостова система но от пунто 1.1 55 съвместими ли са скоростните кутии?Много ще се радвам да ми помогнете в близкият час!!!Редактирано заглавие.При пускането на следващата тема се постарай повече в заглавието."Модераторски екип на fiat-bg.org"
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.2 75 започна студа и трудно изключва от скорост.
Collapse
X
-
yshan написа:Ако може малко по подробно ?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Лоста се движи свободно, но колата си стои на първа?Предполагам, че се е скъсало жилото така както си го описал."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
ето какво излиза по оригинален №дано съм помогналПрикачени файловеШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
преди малко свърших с демонтажа на жилото.... наистина голяма "ръгня" Счупил съм пластмасата от страната на скоростният лост, иначе жилото е здраво, но вече усукано.цялата кола в сняг. започна да се разтапя в гаража, и ми се напълни врата с мръсна вода.утре отивам да търся по моргите в града, ако няма в продавалник съм намерил
Коментар
-
Къде са по 50-тина лева, че да си купя няколко ??? Миналата година чупих такава и дадох 100-тина лева ( не че пак са 300 и нагоре) А по повод темата, да питам. Сега в хладното време трудно включва 1 ва и 2 ра. Като поработи 5-10 мин и мина 10-тина светофара с мъки се оправя и включва, горе долу нормално. Също така 1 ва тряя спра че да влезне, а 2 ра не иска при 40-50 примерно да се включи. Сипах чисто ново масло, след като смених счупената кутия. Казваха ми за синхронизатори нещо .... Трудно ли се прави това нещо ? или да си намеря друга кутия дето колегата вика за 50 едва ли ама 80-100 лева и да не се занимавам да я отварям ?
Коментар
-
Insane написа:Къде са по 50-тина лева, че да си купя няколко ??? Миналата година чупих такава и дадох 100-тина лева ( не че пак са 300 и нагоре) А по повод темата, да питам. Сега в хладното време трудно включва 1 ва и 2 ра. Като поработи 5-10 мин и мина 10-тина светофара с мъки се оправя и включва, горе долу нормално. Също така 1 ва тряя спра че да влезне, а 2 ра не иска при 40-50 примерно да се включи. Сипах чисто ново масло, след като смених счупената кутия. Казваха ми за синхронизатори нещо .... Трудно ли се прави това нещо ? или да си намеря друга кутия дето колегата вика за 50 едва ли ама 80-100 лева и да не се занимавам да я отварям ?
Коментар
-
За в града ясно и при нормално бавно каране да, но има моменти в които ми се налага изпредварване на други превозни средства дето се влачат с 40-50 по междуградски път и ако не е много дълга правата някак с 40 на 5 та или 4 та не си е за изпредварване. А аз примерно преди да настигна въпросните бавно движещи карам с 80-100 на 5 та ... настигайки ги намалям на 60 и ако няма как да ги изпредваря с моментната по- висока скорост намалям на тяхната. И при възможност за да ги изпредваря бързо и без опасност ако отсреща дойде кола трябва да е на 2-ра, която е до 90км/ч или 3 та ако е по- дълга правата. Общо взето дори да може да се кара така, един път ще ми се наложи за нещо бързо да включа 1-2 ра ... и като не стане а трябва да си играя със съединителя и скоростите най- много да се пребия някъде.ПС: Като стане още една идея по- дълъг деня и ме оставят един уикенд намира в къщи ще сваля скоростите и ще ги умувам сам. От темите с глобите за ремонтите .... Еми точно заради скапните сервизи ще правя това, което не съм учил и не ми е много за работа. Ноември месец 500 лева дадох за скорости и съединител, като нито маслото смениха нито нищо и колата е почти толко счупена колкото и преди да я карам в сервиза.... Нежду другото нормално ли е сутрин при палене ако е с натиснат съединител колата да работи на 1400 оборота ( докато загрява още), а когато пусна съединителя на свободна( демек да почне да върти и скоростите ако правилно схващам) да падат оборотите на около 1000, все едно е гъсто маслото по моите разбирания. Когато загрее хубаво независимо как си работи на 800 оборота.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар