Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 75 започна студа и трудно изключва от скорост.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 75 започна студа и трудно изключва от скорост.

    Здравейте!става въпрос за фиат пунто 1.2 75 От както започна студа колата трудно изключва от скорост докато не разиграя лоста.Днес ми се наложи да бързам и нямах нужното търпение да му дойде кефа да изключи, и го напънах малко повече от допустимото и си остана на първа.... Има една вилка с цвят на медна тел според мен тя е задвижваща.Един познат ми каза че може да съм скъсал жило, но не е сигурен че автомобила е с жило...1.Моля кажете има ли жило и каква е вероятността да съм скъсал вилката2.намерих си лостова система но от пунто 1.1 55 съвместими ли са скоростните кутии?Много ще се радвам да ми помогнете в близкият час!!!Редактирано заглавие.При пускането на следващата тема се постарай повече в заглавието."Модераторски екип на fiat-bg.org"

    #2
    Автомобила е със жило и най вероятно заради скъсани маншони е замръзнало, пораженията само сред разглобяване
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ако може малко по подробно ?

      Коментар


        #4
        yshan написа:
        Ако може малко по подробно ?
        честито на печелившия (ТИ) скъсано жило сваля се и се подменя с друго (ново или втора ръка)новите не са никак евтини 120-150лв
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Лоста се движи свободно, но колата си стои на първа?Предполагам, че се е скъсало жилото така както си го описал.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Точно това е проблемат Остановен е .. Новият ми въпрос е има ли разлика в жилата от 1.1 1.2 и различните коне ?

            Коментар


              #7
              защото си намерих и за 1.1 и 1.2 на добри цени ?

              Коментар


                #8
                ето какво излиза по оригинален №дано съм помогнал
                Прикачени файлове
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #9
                  todorshalev написа:
                  ето какво излиза по оригинален №дано съм помогнал
                  Това което виждам много ме улеснява ... по серийният номер виждам че са идентични

                  Коментар


                    #10
                    преди малко свърших с демонтажа на жилото.... наистина голяма "ръгня" Счупил съм пластмасата от страната на скоростният лост, иначе жилото е здраво, но вече усукано.цялата кола в сняг. започна да се разтапя в гаража, и ми се напълни врата с мръсна вода.утре отивам да търся по моргите в града, ако няма в продавалник съм намерил
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      понеделник жилото е при мен. 30 лева!

                      Коментар


                        #12
                        Интересно.Една скоростна кутия за тва пунто върви по 50тина лв 2-ра ръка а жилото е 30
                        _/''''''''''''''''''''''''\_
                        //---------------\\
                        [( )== //// ==( )]
                        |_|'------------'|_| ....Punto

                        Коментар


                          #13
                          Къде са по 50-тина лева, че да си купя няколко ??? Миналата година чупих такава и дадох 100-тина лева ( не че пак са 300 и нагоре) А по повод темата, да питам. Сега в хладното време трудно включва 1 ва и 2 ра. Като поработи 5-10 мин и мина 10-тина светофара с мъки се оправя и включва, горе долу нормално. Също така 1 ва тряя спра че да влезне, а 2 ра не иска при 40-50 примерно да се включи. Сипах чисто ново масло, след като смених счупената кутия. Казваха ми за синхронизатори нещо .... Трудно ли се прави това нещо ? или да си намеря друга кутия дето колегата вика за 50 едва ли ама 80-100 лева и да не се занимавам да я отварям ?

                          Коментар


                            #14
                            Insane написа:
                            Къде са по 50-тина лева, че да си купя няколко ??? Миналата година чупих такава и дадох 100-тина лева ( не че пак са 300 и нагоре) А по повод темата, да питам. Сега в хладното време трудно включва 1 ва и 2 ра. Като поработи 5-10 мин и мина 10-тина светофара с мъки се оправя и включва, горе долу нормално. Също така 1 ва тряя спра че да влезне, а 2 ра не иска при 40-50 примерно да се включи. Сипах чисто ново масло, след като смених счупената кутия. Казваха ми за синхронизатори нещо .... Трудно ли се прави това нещо ? или да си намеря друга кутия дето колегата вика за 50 едва ли ама 80-100 лева и да не се занимавам да я отварям ?
                            Имам същият проблем. Точно заради студеното време счупих ограничителя на жилото. но като поработи колата омеква. и моята втора вече я свикнах с междинна гас и лека закачка с съединителя,а първата или на напълно спрял автомобил с отлепяне на съединителя или тръгвам на 2-ра (което не е проблем за тая пъргавичка кола). това което ти казваш за 30 40 километра в час не ти ли е много висока вече скоростта за 2-ра ? или ако сваляш отгоре надолу, не е ли рано за втора аз с 40 я карам на 4-та ...и се чувства идеално колата... 55-60 пета..карам я до 2500 оборота в града ако не бързам даже до 2- 2100 оборота??

                            Коментар


                              #15
                              За в града ясно и при нормално бавно каране да, но има моменти в които ми се налага изпредварване на други превозни средства дето се влачат с 40-50 по междуградски път и ако не е много дълга правата някак с 40 на 5 та или 4 та не си е за изпредварване. А аз примерно преди да настигна въпросните бавно движещи карам с 80-100 на 5 та ... настигайки ги намалям на 60 и ако няма как да ги изпредваря с моментната по- висока скорост намалям на тяхната. И при възможност за да ги изпредваря бързо и без опасност ако отсреща дойде кола трябва да е на 2-ра, която е до 90км/ч или 3 та ако е по- дълга правата. Общо взето дори да може да се кара така, един път ще ми се наложи за нещо бързо да включа 1-2 ра ... и като не стане а трябва да си играя със съединителя и скоростите най- много да се пребия някъде.ПС: Като стане още една идея по- дълъг деня и ме оставят един уикенд намира в къщи ще сваля скоростите и ще ги умувам сам. От темите с глобите за ремонтите .... Еми точно заради скапните сервизи ще правя това, което не съм учил и не ми е много за работа. Ноември месец 500 лева дадох за скорости и съединител, като нито маслото смениха нито нищо и колата е почти толко счупена колкото и преди да я карам в сервиза.... Нежду другото нормално ли е сутрин при палене ако е с натиснат съединител колата да работи на 1400 оборота ( докато загрява още), а когато пусна съединителя на свободна( демек да почне да върти и скоростите ако правилно схващам) да падат оборотите на около 1000, все едно е гъсто маслото по моите разбирания. Когато загрее хубаво независимо как си работи на 800 оборота.

                              Коментар

                              Working...
                              X