Здравейте колеги, колата която е Делта 2 1.8 8в 101кс 4/5врати (836А5000) , нещо започна да умира и май повлече биелен лагер (най-честият проблем при делта 2) или е бутален болт и скоро ме очаква основен ремонт. За него ще приготвя лагери Глико, сегменти Гъотце, всички гарнитури Елринг и метална гарнитура за главата. Тъй като ще се отваря мотора реших че е време и за малко "мунинг" по двигателя и от тук ще му започнат мъките:Колянов вал от 1.9ТДИ от Дедра и биели от 2.0 отново от Дедра, така ще сгъстим двигателя и кубатурата ще скочи до 2000 кубика. Главата ще се портва, полира и ще претърпи напасване, олекотяване на клапаните и нови гумички, всмукателните колектори само ще се портнат, докато изпускателните ще се полират като огледало. Следва смяна на дросел от 2.0 8в от Типо ГТ и спортен филтър който ще може да вкарва повече въздух, премахване на баланс валовете и тяхното затапване, за да няма повече проблеми с мазането вътре в двигателят и слагането на манометър за налягане на маслото. Смяна на колектора с такъв тръбен от Дедра като ще се реже фланеца и ще се заварява наново.... назад по отворена генерация (мисля на 55мм) с 1 или 2 резонатора и крайно гърне. Спирачките ще се сменят с апарати от 2.0 16в и чисто нови дискове и накладки, но все още не е решено каква марка. Скоростната кутия ще бъде от Типо 1.6 двувалка като 5 скорост ще се смени с такава от Фиат купе 2.0 16в за да може 1-2-3 да набира по-бързо и 5 да е по дълга за да е комфорнто при дълъг пробег. Всичко това ще се управлява с ЕКУ от Типо ГТ (115кс) и колата ще се движи през повечето време на газ.Това е целият замисъл колеги и ако имате някакви върпоси или забележки моля споделете ги за да можем да завършим проекта по-бързо и най-важното с по-малко изненади. Целта тук е 120 конски сили на мотора и надявам се като се завърши да покажа дино графика. П.С Ако темата не е на правилното място се извинявам и моля "шефовете" да я преместят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подобрения и основен ремонт на 1.8 8в Делта 2
Collapse
X
-
Коляновият вал е с 3-4мм по "нисък" от моя, а биелата с 5мм по-дълга така ще се качи степента на сгъстяване и няма да има нужда от други интервенций. Компютъра ще е от 2.0 115кс Типо ГТ за да може да се подава повечко гориво, защото оригиналният компютър няма да успее да пусне толкова горивце. Ако не съм разбрал поясни се колегаЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Моята на главата ще е метална и ще ми я изпрати един колега от Ланчия форума ,а другите ще се Елринг понеже чувам най-добри отзиви за тях или ако се намери нещо пак сносно на по-малко пари ше има за още доработки.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар