Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запитване за нова придобивка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Най-малко ядове ще имаш със Зафирата, мотора е железен. Имам сумати приятели със такива Зафири и Астри с 1.6 мотора и никой е нямал проблеми.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #17
      spark написа:
      Най-малко ядове ще имаш със Зафирата, мотора е железен. Имам сумати приятели със такива Зафири и Астри с 1.6 мотора и никой е нямал проблеми.
      Всеки си хвали неговата кола с най-малко проблеми! :D Но като се отърве,почва малко или много да я плюе ,затова аз считам към днешно време, че добрите коли бяха до 90-95 година на производство,след това политиката е длуга на автокомпанийте.Именно с техните експлоатационни качества,който са сведени до 5години,само поръчкови и ограничени сериий скъпо струващи коли ,могат да издържат повече .Затова съвета към Колегата е,да търси колкото се може по-запазен екземпляр,независимо от марката,мисля че ядовете ще са по-малко,както и последващото наливане на пари в ремонти и прочие...... :D
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #18
        spark написа:
        Най-малко ядове ще имаш със Зафирата, мотора е железен. Имам сумати приятели със такива Зафири и Астри с 1.6 мотора и никой е нямал проблеми.
        А да са споменавали нещо за заден мост
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          spark написа:
          Най-малко ядове ще имаш със Зафирата, мотора е железен. Имам сумати приятели със такива Зафири и Астри с 1.6 мотора и никой е нямал проблеми.
          FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

          Коментар


            #20
            Не са, само алтернаторите им сгъват редовно, диодния блок най-вече... но ремонтът не е скъп.
            S_BANKOV написа:
            spark написа:
            Най-малко ядове ще имаш със Зафирата, мотора е железен. Имам сумати приятели със такива Зафири и Астри с 1.6 мотора и никой е нямал проблеми.
            А да са споменавали нещо за заден мост
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              lhristov написа:
              mena7a написа:
              прелична
              Тази дума се изписва правилно "прилична". не знам каква кола търсиш в http://forum.fiat-bg.org/index.phpЧе ще е лична, то е ясно.
              търся просто съвет от хора които може би са мина ли вече по пътя на колебанието и да ми кажат най добрия избор до сега съм имал сеат ибиза и фиат браво но искам нещо в по горен клас от тези

              Коментар


                #22
                Моите впечатления , за Либрата е добро нищо лошо не мога да кажа имам я от вече, 6 години и единствено стабилизираща щанга , съм сменяла, и лагери на главина .Сега съм с щанга от Алфа и си сменям само тампоните , вярно , че я взех на 80 000 км.Преди да я купя беше напълно обслужена от към окачване и спирачна система , и консумативи .И до сега съм навъртяла още толкова , но си зависи с колко пари ще разполагаш за поддръжка , първо това погледни преди да избираш , каквото и да е, и гледай колкото може по запазена да търсиш , за да нямаш ядове в бъдеще.
                Fiat Marea 1.8i 1998 г. Gazova uredba
                Lancya Lybra 1.8i SW 1999 г. gazov injekcion

                Коментар

                Working...
                X