Какъв ще е ефекта ако се смени на 1.6 16в 103кс горивната рейка, помпата и да се чипне или да се ремапне ( незнам точно какъв е израза... ) По интернет гледам разни чип тунинги които дигат по 10-12 коня макар че се съмнявам ?...Ако се сменят валовете с такива от 1.8 да речеме ако съвпадат...и някакви други такива дребни "ъпгрейдвания" ....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на помпа, рейка и чип/ремап ма 1.6 -103
Collapse
X
-
Хм, а тези от купе инжектори за 1.8 дали ше станат, може направо с помпата .... турбо за момента неискам, че там е по-дебело... някакви други идеи ?Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
"На мене малко ми трябва"и без това обмислям да си зема пунто 1.7 д или тд за изграда да джиткам, пък тази да си я "чопкам" . Някой правил подобни неща ако може да даде малко акъл. Поздрави
Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
"Малко", в този случай, НИКОГА не е достатъчно. Или правиш нещо голямо или нищо. Карай си така колата и й се радвай. Ще дадеш сумати пари, за едни умрели 10магарета и няма да си доволен
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:"Малко", в този случай, НИКОГА не е достатъчно. Или правиш нещо голямо или нищо. Карай си така колата и й се радвай. Ще дадеш сумати пари, за едни умрели 10магарета и няма да си доволен
Който ме разбере да даде акъл ако му хрумва нещо и има желание...
Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Ако да направиш от мъртвец 100 коня мъртвец 110 коня е да направиш от нищо-нещо, аз съм трамвай. Чудя се защо често се появяват теми във форума от този сорт, примерно тунинг на пунто 1 1.1, и всеки пише как иска да сложи спортен филтър, не знам кво си, ама колко коня ще стане, ама ще бяга ли 2.0 16, и т.н. и с това приключва темата, без никакъв резултат. Ако искаш да направиш от нищо-нещо, или от браво 1.6 да направиш бегачка, трябва да изхвърлиш фабричния двигател, и да сложиш нещо което фабрично е 200+ коня, подобренията отделно. Но както казах вече, развитие се съмнявам,че ще има. Толкова от мен.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Tempras написа:Ако да направиш от мъртвец 100 коня мъртвец 110 коня е да направиш от нищо-нещо, аз съм трамвай. Чудя се защо често се появяват теми във форума от този сорт, примерно тунинг на пунто 1 1.1, и всеки пише как иска да сложи спортен филтър, не знам кво си, ама колко коня ще стане, ама ще бяга ли 2.0 16, и т.н. и с това приключва темата, без никакъв резултат. Ако искаш да направиш от нищо-нещо, или от браво 1.6 да направиш бегачка, трябва да изхвърлиш фабричния двигател, и да сложиш нещо което фабрично е 200+ коня, подобренията отделно. Но както казах вече, развитие се съмнявам,че ще има. Толкова от мен.Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Ако искаш да вкараш повече гориво с тая смяна на помпа и рейката с дюзите, ще трябва да вкараш и повече въздух, защото ефекта най вероятно ще е работа на мотора на богато и повишен разход на гориво.За да вкараш повече въздух или по скоро да диша по лесно двигателя ще трябва портване на главата и спортен филтър за по голяма пропускливост на въздуха, това в атмосферен вариант, другия вариант за вкарване на повече въздух е компресор или турбо, но там филма ще е голям.За валове нямам идея какви биха могли да станат на 1,6 фиат, трябва да се интересуваш дали валовете от алфа туинспарка примерно ще станат и имат ли някаква разлика спрямо твойте, все пак при алфа тоя мотор е 120к.с. /незнам дали са еднакви и там незнам дали имаше вариатор като при двулитровия/. Аз знам, че валовете на 1,4 и 1,6 са еднакви, също еднакви са и валовете на 1,8 и 2,0, това при алфа, дано не бъркам.Тия чипове дето вдигат по 10-12к.с. без нищо друго да се пипа са си чиста реклама, то аз като питам за 1,8 ми казват, че няма да усетя нищо, пък какво остава за по малък мотор, общо взето за да се постигне нещо си трябва сериозна доработка на целия мотор, а това хич не е ефтино.Най ефтиния тунинг и постигане на някаква динамика си е олекотяването, но аз лично не бих си орязъл колата и вътрешния комфорт за да почна 0-100 да ги правя за 9сек, вместо 10сек.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Ако искаш да вкараш повече гориво с тая смяна на помпа и рейката с дюзите, ще трябва да вкараш и повече въздух, защото ефекта най вероятно ще е работа на мотора на богато и повишен разход на гориво.За да вкараш повече въздух или по скоро да диша по лесно двигателя ще трябва портване на главата и спортен филтър за по голяма пропускливост на въздуха, това в атмосферен вариант, другия вариант за вкарване на повече въздух е компресор или турбо, но там филма ще е голям.За валове нямам идея какви биха могли да станат на 1,6 фиат, трябва да се интересуваш дали валовете от алфа туинспарка примерно ще станат и имат ли някаква разлика спрямо твойте, все пак при алфа тоя мотор е 120к.с. /незнам дали са еднакви и там незнам дали имаше вариатор като при двулитровия/. Аз знам, че валовете на 1,4 и 1,6 са еднакви, също еднакви са и валовете на 1,8 и 2,0, това при алфа, дано не бъркам.Тия чипове дето вдигат по 10-12к.с. без нищо друго да се пипа са си чиста реклама, то аз като питам за 1,8 ми казват, че няма да усетя нищо, пък какво остава за по малък мотор, общо взето за да се постигне нещо си трябва сериозна доработка на целия мотор, а това хич не е ефтино.Най ефтиния тунинг и постигане на някаква динамика си е олекотяването, но аз лично не бих си орязъл колата и вътрешния комфорт за да почна 0-100 да ги правя за 9сек, вместо 10сек.Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
didich написа:Другото, което се сещам - ако си с чугунен изпускателен колектор се огледай за такъв, но метален от някой друг мотор, също премахване на катализатора, би трябвало с тези неща да се поотпуши генерацията и да върви по добре.Пластмаса
металните повече дебит ли имат ?
Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар