Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Айсин на Крома

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На Доларчо е 2.4, а твоята 1,9. Няма как да са еднакви.Какъв разход ти дава?
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      #32
      pplk написа:
      На Доларчо е 2.4, а твоята 1,9. Няма как да са еднакви.Какъв разход ти дава?
      Ами в яки задръствания - 12/100. Иначе при ненатоварено движение в почивни дни 10,5 - 11. Това по борд компютър и отчетите са за по няма и 100км. Но карам лежерно, ако я пържа не знам какъв ще е Просто гледайки моментния разход виждам как при 4-та вече започва да пада значително, иначе преди това варира от 25 до 10 :D
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #33
        Ако те успокоява, при мен разхода е минимум 12,5 без да се навирам в задръствания. Преди месец и нещо ходих до Сърбия, яко планинско каране, даде ми 6,2 с 4 души в колата и 160-180 км/ч до/от границата в българския участък.
        207 тиква автомат
        новокромаджия 2.4 печка

        Коментар


          #34
          Направи си ресетването, както emzo те e посъветвал. От този момент кутията ще се адаптира само по твоя стил на каране, което всъщност те интересува. Относно разхода трябва да направим една дискусия но не в тази тема. Ако на някой му се занимава, нека пусне една.

          Коментар


            #35
            pplk написа:
            Ако те успокоява, при мен разхода е минимум 12,5 без да се навирам в задръствания. Преди месец и нещо ходих до Сърбия, яко планинско каране, даде ми 6,2 с 4 души в колата и 160-180 км/ч до/от границата в българския участък.
            Ами това си е огромно оплакване, аз за кво отказвам Yavor oт 2.4 и автомат ама ....
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              dolarcho написа:
              Направи си ресетването, както emzo те e посъветвал. От този момент кутията ще се адаптира само по твоя стил на каране, което всъщност те интересува. Относно разхода трябва да направим една дискусия но не в тази тема. Ако на някой му се занимава, нека пусне една.
              След ресетването прави ли се нещо специално, някаква процедура? Или започваш да си караш нормално? И това ресетване става ли с безплатната версия на Multiecuscan?
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #37
                noriaga написа:
                dolarcho написа:
                Направи си ресетването, както emzo те e посъветвал. От този момент кутията ще се адаптира само по твоя стил на каране, което всъщност те интересува. Относно разхода трябва да направим една дискусия но не в тази тема. Ако на някой му се занимава, нека пусне една.
                След ресетването прави ли се нещо специално, някаква процедура? Или започваш да си караш нормално? И това ресетване става ли с безплатната версия на Multiecuscan?
                Нищо специално не се прави при ресетването. След това започваш да си караш колата нормално. Така както си я караш. Не я юркай първите 100-тина км. Тук спецовете могат да кажат дали става с въпросната версия. При мен го прави Боби - BO.

                Коментар


                  #38
                  Ясно.. а какво става с твоята кутия колега, реши ли проблемите?
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    #39
                    Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото налягане
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #40
                      noriaga написа:
                      Ясно.. а какво става с твоята кутия колега, реши ли проблемите?
                      Честно казано не знам. След ресетването се оправиха нещата напълно, нямаше и помен от споменатия симптом при връщането на предавката от 4-та към 3-та. След това имаше пак някакви удари, после пък се оправи. За сега всичко е ок.Скоро ще сменя маслото (идеята ми е да се смени целия капацитет на маслото, не само 50% примерно, за което ще трябва да се търси сериозен сервиз с вакумна помпа )и ще споделя мнение.Дори и да се наложи ремонт в последствие, поне ще мога да използвам същото масло, което съм налял.

                      Коментар


                        #41
                        WhitePower написа:
                        Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото налягане
                        Колеги, дай малко повече мнение по въпроса.Стана ми интересно, относно прегряването на кутията, въпросните клапани и торка.

                        Коментар


                          #42
                          dolarcho написа:
                          WhitePower написа:
                          Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото налягане
                          Колеги, дай малко повече мнение по въпроса.Стана ми интересно, относно прегряването на кутията, въпросните клапани и торка.
                          охх чудя се от къде да започна ,че темата е болна дай ми малко време да ти събера информацията на куп , но си за ремонт
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            Това и е мозъкът или така нареченото валв бодиТука са описани 6 те основни клапана който се скапват - всички те се сменят комплект или се купува ново валв боди за около 2000 лева Всеки един от тях отговаря при различни условия , 2-3 предавка , от 3-4 и .... малко и на руски http://www.transakpp.ru/232/main/ais.../uslugi/volvo/
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #44
                              WhitePower написа:
                              Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозЪка , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото
                              От къде е тази информация, ако не е тайна, че рових из нета и нищо подобно не излиза? Отделно, изрично е написано, че на тази кутия маслото не се сменя, освен в случай на ремонт или в случай, че колата тегли каравана, ремарке и т.н!!! Не са един и два случаите, описани из форумите, когато проблеми са започвали след смяна на маслото.
                              WhitePower написа:
                              ... , но си за ремонт
                              Не е ли прекалено категорично?
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар


                                #45
                                pplk написа:
                                WhitePower написа:
                                Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозЪка , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото
                                От къде е тази информация, ако не е тайна, че рових из нета и нищо подобно не излиза? Отделно, изрично е написано, че на тази кутия маслото не се сменя, освен в случай на ремонт или в случай, че колата тегли каравана, ремарке и т.н!!! Не са един и два случаите, описани из форумите, когато проблеми са започвали след смяна на маслото.
                                WhitePower написа:
                                ... , но си за ремонт
                                Не е ли прекалено категорично?
                                Малко цитати от линка ти.
                                Подобраны самые современные графитовые материалы для фрикционных накладок гидротрансформатора, программы ЭБУ регулировались автопроизводителями таким образом, чтобы не позволять водителю в жару перегревать акпп и одновременно максимально быстро разгонять автомобиль итд.
                                В целом TF-80SC - самый удачный и надежный 6-ти ступенчатый агрегат совместной деятельности Айсин и автопроизводителей, значительно менее проблематичен по сравнению с предшественниками TF60SN (6) и AW55-50 (5).Эта АКПП подверждает, что слухи о скорой смерти автоматических коробок значительно преувеличены, ведь давно (еще в 2006-м) обещанный повальный переход Вольво на преселективные ДСГ с 2010 -2012 года - опять откладывается на неопределенное время.
                                И за масълцето пише.
                                207 тиква автомат
                                новокромаджия 2.4 печка

                                Коментар

                                Working...
                                X