На Доларчо е 2.4, а твоята 1,9. Няма как да са еднакви.Какъв разход ти дава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома
Collapse
Заключена тема
X
X
-
pplk написа:На Доларчо е 2.4, а твоята 1,9. Няма как да са еднакви.Какъв разход ти дава?Просто гледайки моментния разход виждам как при 4-та вече започва да пада значително, иначе преди това варира от 25 до 10 :D
Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
pplk написа:Ако те успокоява, при мен разхода е минимум 12,5 без да се навирам в задръствания. Преди месец и нещо ходих до Сърбия, яко планинско каране, даде ми 6,2 с 4 души в колата и 160-180 км/ч до/от границата в българския участък.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
dolarcho написа:Направи си ресетването, както emzo те e посъветвал. От този момент кутията ще се адаптира само по твоя стил на каране, което всъщност те интересува. Относно разхода трябва да направим една дискусия но не в тази тема. Ако на някой му се занимава, нека пусне една.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:dolarcho написа:Направи си ресетването, както emzo те e посъветвал. От този момент кутията ще се адаптира само по твоя стил на каране, което всъщност те интересува. Относно разхода трябва да направим една дискусия но не в тази тема. Ако на някой му се занимава, нека пусне една.
Коментар
-
Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото наляганеPower Under Pressure
Коментар
-
noriaga написа:Ясно.. а какво става с твоята кутия колега, реши ли проблемите?
Коментар
-
WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото налягане
Коментар
-
dolarcho написа:WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозака , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслото Едни мозък е много пари , аз бих сменил само 3 те клапана който са около 300 долара и тест , по лошото е ако хидро-пневматичния трасформатор - или така наречения торк конвертор вече да не спулва небходимото наляганеPower Under Pressure
Коментар
-
Това и е мозъкът или така нареченото валв бодиТука са описани 6 те основни клапана който се скапват - всички те се сменят комплект или се купува ново валв боди за около 2000 лева
Всеки един от тях отговаря при различни условия , 2-3 предавка , от 3-4 и ....
малко и на руски http://www.transakpp.ru/232/main/ais.../uslugi/volvo/
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозЪка , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслотоWhitePower написа:... , но си за ремонт207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:WhitePower написа:Тия Асини си имат проблеми с клапаните на мозЪка , ако някой прегрее скоростната кутия преди тебе и след това се почват проблемите , другото е да не е сменял маслотоWhitePower написа:... , но си за ремонтПодобраны самые современные графитовые материалы для фрикционных накладок гидротрансформатора, программы ЭБУ регулировались автопроизводителями таким образом, чтобы не позволять водителю в жару перегревать акпп и одновременно максимально быстро разгонять автомобиль итд.В целом TF-80SC - самый удачный и надежный 6-ти ступенчатый агрегат совместной деятельности Айсин и автопроизводителей, значительно менее проблематичен по сравнению с предшественниками TF60SN (6) и AW55-50 (5).Эта АКПП подверждает, что слухи о скорой смерти автоматических коробок значительно преувеличены, ведь давно (еще в 2006-м) обещанный повальный переход Вольво на преселективные ДСГ с 2010 -2012 года - опять откладывается на неопределенное время.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар