[quote=Марио Дюлгеров][quote="Марио Дюлгеров"Няма монтъор който да не каза че маслото се сменя от 25 000 - 80 000 км.Макар че кутията я дават необслужваема и само се долива при нужда.[/quote]Начи трябва да вярваме на монтьорите, а не на производителя, въпреки че има 55 000 км. разлика в препоръчания пробег от монтьорите. Що се занимавате с глупости и си бастисвате автоматиците, не знам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома
Collapse
Заключена тема
X
X
-
В официалното представителство на Опел, смяната струва 150 лв. Това включва 3 литра ГМ масло за този автоматик по 28 лв. някъде беше и още толкова за 1.5 часа труд.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
[quote=pplk][quote=Марио Дюлгеров]"Марио Дюлгеров"Няма монтъор който да не каза че маслото се сменя от 25 000 - 80 000 км.Макар че кутията я дават необслужваема и само се долива при нужда.[/quote написа:Начи трябва да вярваме на монтьорите, а не на производителя, въпреки че има 55 000 км. разлика в препоръчания пробег от монтьорите. Що се занимавате с глупости и си бастисвате автоматиците, не знам.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Викаш lifetime-а е равен на 100К километра, а? Нали ти е ясно за колко ги навъртат? Даваш ли си сметка, колко от "монтьорите" са наясно с тази скоростна кутия? Като чета форумите, приблизително равно на 0/ нула/! Прави ли ти впечатлиние, че ядовете започват след смяна или опресняване на маслото от някой самодеец, м? Ма, кво разбирам аз, дето не съм си пипнал кутията с пръст и въпреки това работи перфектно и ич не ми дреме за мнението на разбиращите "монтьори", а ме интересува мнението на производителя. Сменяйте масла и пишете по форумите, полезно е да се знае, какво НЕ трябва да се прави. :D207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:Викаш lifetime-а е равен на 100К километра, а? Нали ти е ясно за колко ги навъртат? Даваш ли си сметка, колко от "монтьорите" са наясно с тази скоростна кутия? Като чета форумите, приблизително равно на 0/ нула/! Прави ли ти впечатлиние, че ядовете започват след смяна или опресняване на маслото от някой самодеец, м? Ма, кво разбирам аз, дето не съм си пипнал кутията с пръст и въпреки това работи перфектно и ич не ми дреме за мнението на разбиращите "монтьори", а ме интересува мнението на производителя. Сменяйте масла и пишете по форумите, полезно е да се знае, какво НЕ трябва да се прави. :DFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
pplk написа:Викаш lifetime-а е равен на 100К километра, а? Нали ти е ясно за колко ги навъртат? Даваш ли си сметка, колко от "монтьорите" са наясно с тази скоростна кутия? Като чета форумите, приблизително равно на 0/ нула/! Прави ли ти впечатлиние, че ядовете започват след смяна или опресняване на маслото от някой самодеец, м? Ма, кво разбирам аз, дето не съм си пипнал кутията с пръст и въпреки това работи перфектно и ич не ми дреме за мнението на разбиращите "монтьори", а ме интересува мнението на производителя. Сменяйте масла и пишете по форумите, полезно е да се знае, какво НЕ трябва да се прави. :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колеги реших да пиша един мейл на Aisin за въпроса със смяна на маслото и ето какво ми отговориха. Всеки си решава все пак дали иска да го сменя или не, но за мен истината е смяна на определен пробег.Dear Mr.Ganchev ; Thank you for your mail. Regarding your question, basically we recommend to change the transmission fluid.This policy is different between the car manufacturer. Your transmission, AF 40, what we call TF-80 has applied several car manufacturer like Citroen, Ford, Jaguar, Volvo...And each policy is different. As far as the transmission fluid is a kind of oil, it will be dirty, and less performance. In Japan, most of manufacturer recommend to replace it first time at 40,000km and 30,000km each the after.The reason why some manufacturer are negative to replace the oil was, they are anxious about what kind of oil will be applied, and how they will replace.Not like engine oil, transmission fluid can’t replace 100% from the oil pan. AF 40 has no level gage and not so many people knows the correct way to replace. Best regards, Hiromi Kato加藤 博巳After Market DivisionAISIN EUROPE S.A.
Коментар
-
BO написа:Защо производителя казва да се сменя маслото на максимум 80к207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
noriaga написа:Тези симптоми ги имат и много други собственици на тази кутия, като проблемите идват от клапаните на мозъка, които се задръстват с мизерия във времето именно поради това, че маслото не е сменяно и тъй като филтъра също е несменяем. Общото мнение е, че честата смяна с правилното масло и по правилна процедура значително увеличава живота на кутията. А и логически погледнато, няма как да е лошо за кутията ако постоянно се кара със свеж и чист АТФ. Единственото с което съм съгласен е, че зорлем може да се счупи кутията, ако маслото го сменя някой, който не знае как и не сложи правилното масло.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Ако някой все пак държи да смени маслото, това е процедурата за Волво. Предполагам, че при другите няма разлика.Уточнявам, че Волво НЕ препоръчва смяна на маслото, освен при гореизброените случаи и при лизингови таксита. При такситата смяната е на 200К километра.The 6 speed Auto trans was introduced in 2006 on the S60R and V70R and it does not have a dipstick and generally speaking it is not user serviceable. The fluid level checking and top off procedure is quite involved and requires that the car be connected to Volvo diagnostic equipment to accurately monitor the transmission fluid temperature during fluid level and and top of procedures.Here is the fluid level check and Top off Procedure from Volvo. The stumbling block for the Do-It Yourselfer is the requirement to monitor the trans fluid temp during the process. ( see text in red below)Oil level, checking and change.Warning! Avoid skin contact with the gearbox fluid.Note! Use only gearbox oil, Volvo P/N 116 1540-8 (1 litre container), 116 1640-6 (4 litre container).ConditionsThe difference between the MAX and MIN volumes is 0.2 litres. Check the oil temperature in the gearbox.At room temperature (+20 °C) the oil level is close to the MIN mark on the "cold area".At room temperature (+20 °C) and low oil level the oil barely reaches the dipstick.The "cold range" (+40 °C) is reached after approximately 15 minutes idling in the workshop, while the "hot range" (+80 °C) is reached after approximately 30 minutes highway driving at an air temperature above +15 °C.Note! Carry out the check at an oil temperature of +80 °C. Go to car communication function group 4. Select the digital display parameter. Select the parameter for the gearbox oil temperature.Preparing to check the oil levelPark the car on a level surface.Apply the handbrake.Apply the foot brake.Let the engine idle.Move the gear selector lever to position P.Move the gear selector through all positions. Wait in each position for approximately 3 secondsMove gear selector to position P and wait approximately 2 minutes before checking the oil level.The dipstick must be pushed down as far as possible into the dipstick tube.Caution! Wipe the dipstick with a nylon cloth or similar. Do not use a cloth which may leave fluff or threads.Low level (topping up)Top up with oil through the dipstick pipeTake account of the temperature when topping up with oil. See Preparing to check the oil level .High level (overfilling)Warning! The oil may be very hot if the car has just been driven. Avoid skin contact with the gearbox fluid.Warning! The gearbox must not be operated if the oil level is too high. This can cause increased operating temperatures and oil leakage.Drain off oilUndo the drain plug.Allow some of the oil to drain out and reinstall the plug. Tighten to 40 Nm.Check the level taking account of the temperature. See Conditions , Preparing to check the oil level and Move the gear selector through all positions. Wait in each position for approximately 3 seconds .The oil can also be sucked out through the dipstick pipe using an oil suction syringe with a narrow gauge hose.Note! Strict cleanliness is important.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:BO написа:Защо производителя казва да се сменя маслото на максимум 80кA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
До колегата pplk. Друга голяма грешка е да се слага на N, когато си на светофар, примерно. Тогава на маслото наистина му се такова таковата. А това е масова практика. Колега моля те обясни ми защо има позиция N .Каква е разликата с позиция - P - ? И като се прави нещо по двигателя и трябва да работи същия примерно за диагностика или да отвори термостата на какво позиция трябва да е лоста. Да не трябва да се кара колата по енерция като ръчка.FIAT CROMA-2 1,9jtd ; PEUGEOT 307 : Всеки шофъор може да кара бързо, но малко са тези който могат да карат бавно
Коментар
-
Този спор започна да ми дотяга и ти много добре знаеш, че кутията се води необслужваема. Относно подвежданета, точно ти даде пример с Волво, които уж препоръчвали смяна на маслото, а това не е вярно. Навсякъде из форумите се дискутира, защо едни сменят масло, а други не и невярвам в този форум да решим този казус.Ще преведа първото изречение от текста, съвсем свободно, но без да се губи смисъла.6-степенната автоматична трансмисия е въведена през 2006 г. за моделите S60R и V70R и тя не разполага с пръчка за масло, което показва, че не е може да се сервизира от потребителите207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар