Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Айсин на Крома

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.

    Коментар


      dolarcho написа:
      Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.
      Навит. Само ни трябва подемник. Кабел за диагностика имам, така че да може да определим температурата. Кажи къде и кога
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        noriaga написа:
        dolarcho написа:
        Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.
        Навит. Само ни трябва подемник. Кабел за диагностика имам, така че да може да определим температурата. Кажи къде и кога
        Това с подемника ще е трудно. Хайде да го помисля и ще пиша.Също трябва да видим какво масло точно ни трябва /аз не съм запознат/. Ще звънна до АИ да видя те какво ще кажат.

        Коментар


          dolarcho написа:
          noriaga написа:
          dolarcho написа:
          Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.
          Навит. Само ни трябва подемник. Кабел за диагностика имам, така че да може да определим температурата. Кажи къде и кога
          Това с подемника ще е трудно. Хайде да го помисля и ще пиша.Също трябва да видим какво масло точно ни трябва /аз не съм запознат/. Ще звънна до АИ да видя те какво ще кажат.
          Това за маслото пак е малко противоречиво. На много места пишат, че трябва да е със спецификации JWS-3309, на други места, че трябва да е - AW1. На трети места чета, че JWS-3309 и AW1 било едно и също като специкации, даже на доста масла пише, че отговарят и на двете спецификации. Аз мисля да го сменя с Mobil 3309. Намира се за по 20лв литъра тук.
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            Правилното масло трябва да отговаря на ATF AW-13309 е за старите кутии и е с по-висок вискозитет.Като ориентир оригиналното масло за тия кутии трябва да е с вискозитет около 5.5 при 100 градуса, а старото масло се върти около 7.5.Ако някое масло пише, че отговаря и на 2-та стандарта, то вижте вискозитетния индекс при загряло състояние. Ако е около 5.5, то може да го наливате, но ако е около 7.5, аз лично ще ви препоръчам да го пропуснете.Иначе аз лично бих избрал MOTUL MULTI ATF вместо Моблил-а. :D
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              Колеги, маслото за таза кутия със сигурност е ATF AW-1 и изрично ми казаха нищо друго, че ще боли главата после. Аз от днес съм с изцяло прегледана кутия и нов мозък, масло и филтър и мога да кажа че все едно карам друга кола. Почти не се разбира кога сменя предавките, няма нищо общо с преди ремонта. Искам да питам сега като карам на D и като спра по-дълго тъй като разтоварва при първоначално зацепване зацепва с удар и няколко пъти ми го направи като включвах от D на R. Според майстора мозъка бил самообучаем и с времето щяло да се оправи след окол 1000 км или ме посъветва да ида до Дженеръс Ауто да ми изклучат тази опция със разтоварването. След време сама щяла да се обучи и да се оправи - има ли такова нещо. Благодаря. Чип дали ще товари много скоростната двигателя е 1.9 120 коня.

              Коментар


                ivanster написа:
                Колеги, маслото за таза кутия със сигурност е ATF AW-1 и изрично ми казаха нищо друго, че ще боли главата после. Аз от днес съм с изцяло прегледана кутия и нов мозък, масло и филтър и мога да кажа че все едно карам друга кола. Почти не се разбира кога сменя предавките, няма нищо общо с преди ремонта. Искам да питам сега като карам на D и като спра по-дълго тъй като разтоварва при първоначално зацепване зацепва с удар и няколко пъти ми го направи като включвах от D на R. Според майстора мозъка бил самообучаем и с времето щяло да се оправи след окол 1000 км или ме посъветва да ида до Дженеръс Ауто да ми изклучат тази опция със разтоварването. След време сама щяла да се обучи и да се оправи - има ли такова нещо. Благодаря. Чип дали ще товари много скоростната двигателя е 1.9 120 коня.
                Ти какво масло сипа колега? Гледам че Tutela Gi-VI отговаря на стандарта и е с вискозитет 5.5 при 100 градуса, ама е 42 кинта литъра.
                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                Коментар


                  Колега noriega, честно казано нямам никаква идея коя марка е само разбрах вискозитета към 24 лв е литъра, майстора каза че е събрала 7 литра. Иначе каза че маслото върви от 20 до 40 лв литъра и се разбрахме да е нещо по средата като цена.

                  Коментар


                    Двама потвърдиха ATF AW-1, предлагам да заложим на него. Марка ще определим после. Колегата ivanster, от къде поръча мозъка за кутията, какво точно сменихте по нея и кой/къде ти я ремонтираха ?

                    Коментар


                      Мозъка го поръчах от ebay.co.uk фирмата е onestopgearboxshop, хората са много точни, пратих им номера на рамата казаха имаме го, платих през paypal и още същия ден го пратиха за 5 работни дни дойде до вкъщи. Цената беше 418 паунда с доставката (400 мозъка и 18 доставка с UPS в сайта на UPS си следиш доставката до къде е по всяко време), мозъка е нов, не е рециклиран или нещо подобно. Майстора се казва Цецо Нинджата, намира се в илиянци, много е точен, препоръчаха ми го и аз го препоръчвам. За кутията сваляне разглобяване преглеждане на всеки детайл и ламел и тест на турбината в Джемини (100 лв) и нов филтър (46 лв), масло ми излезе към 900 лв общо. Иначе в джемини продават ламели на бройка (14 лв бройката, бая ламели бяха вътре сигурно към 30 , но бяха ок дори и серийните номера си стояха) Само дето цялата история отне малко над месец, че е доста зает човека. Лично аз сега ако го правя, първо ще си купя мозък и после ще разглобявам, защото реално на 90% всички казаха мозък, но за да е всичко ок е хубаво да се прегледа и скоростната, ако идеята ти е да си я караш. Иначе мозъка се сменя без да се сваля скоростната. По принцип, първо ми промиха мозъка с корсалин при един човек и ритането намаля осезаемо и доста по рядко се случваше, но все пак остана, казаха ми че това понякога помагало и се оправяли нещата. Лично мнение ако можеш опитай първо промиването и после нов мозък и ако не стане тогава скоростната да се разглобява. Предлагаха ми скоростна от англия но е към 1600 лв излиза с доставката, втора употреба, но здрава. Казаха че англичаните тестват и няма как да напишат, че работи пък тя да не работи, пишело си от каква кола и на колко км е свалена.

                      Коментар


                        Е супер, дано е само безаварийно от тук нататък. Само не разбрах въпросните 900лв. предполагам даде само за труда или ?

                        Коментар


                          Колеги помагайте, за жалост безаварийното беше до тази вечер, сега я запалих и ми светна ключа и за тракшъна лампата и колата включва директно на 6та и не работа ръчния режим. И при преминавана от P на D рита като луда. Дайте идеи какво може да е, утре ще я карам някак си на майстора да я гледа.

                          Коментар


                            ivanster написа:
                            Колеги помагайте, за жалост безаварийното беше до тази вечер, сега я запалих и ми светна ключа и за тракшъна лампата и колата включва директно на 6та и не работа ръчния режим. И при преминавана от P на D рита като луда. Дайте идеи какво може да е, утре ще я карам някак си на майстора да я гледа.
                            Пффф искрено ти съчувствам колега. Дано да е нещо дребно и да може да се оправи без сериозни инвестиции и нерви.
                            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                            Коментар


                              Колеги днес дойде майстора и чете грешките излизат следните неща грешки в TCM - P1981, нещо за SLC1 и нисък волтаж постоянно, пък може и висок да беше. До колкото успях да изровя е нещо със единия соленоид, който е отговорен за smooth shifing, което и ми е проблема. Утре ще я карам с репатрак на майстора да сваля мозъка и TCM за тест, че може и мозъка да е нещо дефектен. Някакви идеи от какво може да се появят тези грешки. Благодаря.

                              Коментар


                                Здравейте колеги Кромаджий и от мен :D и аз като собственик на Крома първо да изкажа възхищението си от тази семейна кола и да споделя с вас мойте проучвания относно автоматика. Няма монтъор който да не каза че маслото се сменя от 25 000 - 80 000 км.Макар че кутията я дават необслужваема и само се долива при нужда. Всички бяха на мнение че смяната трябва да е е през до 1000 км. на възможните да изтекат 4 л. поне 2пъти та дори желателно и 3 пъти Като цената варираше от 90 - 120 лв. с труд за едната смяна. Единственно ДЖЕМИНИ казаха за цалото с вакум за около 400 И лв. Може и Ауто Италия но 650лв. На мен ми предстои тази операция и се спирам на два сервиза . В Опел на GM има масло за тази кутия все пак нашите коли са правени съвместно FIAT и GM. Искам да изкажа и своето възмущение за този форум - FIAT ФОРУМ България -за това че не са подредени темите по марки както е в повечето форуми и се налага едно губене на време в търсене на някаква информация. А и дали не може собствениците на този модел да се събираме отвреме на време както например правят от АЛФА . Сматам че информацията която маже да споделим помежду си би ни спестила доста нерви ,време а и пари
                                FIAT CROMA-2 1,9jtd ; PEUGEOT 307 : Всеки шофъор може да кара бързо, но малко са тези който могат да карат бавно

                                Коментар

                                Working...
                                X