Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома
Collapse
Заключена тема
X
X
-
dolarcho написа:Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:dolarcho написа:Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.
Коментар
-
dolarcho написа:noriaga написа:dolarcho написа:Има ли някой желаещ да съдейства или да комбинираме смяната на маслото в автомата ?noriaga ? Ти нави ли се за смяната ? Ако си давай да действаме по описанието във волво форума в UK.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Правилното масло трябва да отговаря на ATF AW-13309 е за старите кутии и е с по-висок вискозитет.Като ориентир оригиналното масло за тия кутии трябва да е с вискозитет около 5.5 при 100 градуса, а старото масло се върти около 7.5.Ако някое масло пише, че отговаря и на 2-та стандарта, то вижте вискозитетния индекс при загряло състояние. Ако е около 5.5, то може да го наливате, но ако е около 7.5, аз лично ще ви препоръчам да го пропуснете.Иначе аз лично бих избрал MOTUL MULTI ATF вместо Моблил-а. :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колеги, маслото за таза кутия със сигурност е ATF AW-1 и изрично ми казаха нищо друго, че ще боли главата после. Аз от днес съм с изцяло прегледана кутия и нов мозък, масло и филтър и мога да кажа че все едно карам друга кола. Почти не се разбира кога сменя предавките, няма нищо общо с преди ремонта. Искам да питам сега като карам на D и като спра по-дълго тъй като разтоварва при първоначално зацепване зацепва с удар и няколко пъти ми го направи като включвах от D на R. Според майстора мозъка бил самообучаем и с времето щяло да се оправи след окол 1000 км или ме посъветва да ида до Дженеръс Ауто да ми изклучат тази опция със разтоварването. След време сама щяла да се обучи и да се оправи - има ли такова нещо. Благодаря. Чип дали ще товари много скоростната двигателя е 1.9 120 коня.
Коментар
-
ivanster написа:Колеги, маслото за таза кутия със сигурност е ATF AW-1 и изрично ми казаха нищо друго, че ще боли главата после. Аз от днес съм с изцяло прегледана кутия и нов мозък, масло и филтър и мога да кажа че все едно карам друга кола. Почти не се разбира кога сменя предавките, няма нищо общо с преди ремонта. Искам да питам сега като карам на D и като спра по-дълго тъй като разтоварва при първоначално зацепване зацепва с удар и няколко пъти ми го направи като включвах от D на R. Според майстора мозъка бил самообучаем и с времето щяло да се оправи след окол 1000 км или ме посъветва да ида до Дженеръс Ауто да ми изклучат тази опция със разтоварването. След време сама щяла да се обучи и да се оправи - има ли такова нещо. Благодаря. Чип дали ще товари много скоростната двигателя е 1.9 120 коня.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Мозъка го поръчах от ebay.co.uk фирмата е onestopgearboxshop, хората са много точни, пратих им номера на рамата казаха имаме го, платих през paypal и още същия ден го пратиха за 5 работни дни дойде до вкъщи. Цената беше 418 паунда с доставката (400 мозъка и 18 доставка с UPS в сайта на UPS си следиш доставката до къде е по всяко време), мозъка е нов, не е рециклиран или нещо подобно. Майстора се казва Цецо Нинджата, намира се в илиянци, много е точен, препоръчаха ми го и аз го препоръчвам. За кутията сваляне разглобяване преглеждане на всеки детайл и ламел и тест на турбината в Джемини (100 лв) и нов филтър (46 лв), масло ми излезе към 900 лв общо. Иначе в джемини продават ламели на бройка (14 лв бройката, бая ламели бяха вътре сигурно към 30 , но бяха ок дори и серийните номера си стояха) Само дето цялата история отне малко над месец, че е доста зает човека. Лично аз сега ако го правя, първо ще си купя мозък и после ще разглобявам, защото реално на 90% всички казаха мозък, но за да е всичко ок е хубаво да се прегледа и скоростната, ако идеята ти е да си я караш. Иначе мозъка се сменя без да се сваля скоростната. По принцип, първо ми промиха мозъка с корсалин при един човек и ритането намаля осезаемо и доста по рядко се случваше, но все пак остана, казаха ми че това понякога помагало и се оправяли нещата. Лично мнение ако можеш опитай първо промиването и после нов мозък и ако не стане тогава скоростната да се разглобява. Предлагаха ми скоростна от англия но е към 1600 лв излиза с доставката, втора употреба, но здрава. Казаха че англичаните тестват и няма как да напишат, че работи пък тя да не работи, пишело си от каква кола и на колко км е свалена.
Коментар
-
Колеги помагайте, за жалост безаварийното беше до тази вечер, сега я запалих и ми светна ключа и за тракшъна лампата и колата включва директно на 6та и не работа ръчния режим. И при преминавана от P на D рита като луда. Дайте идеи какво може да е, утре ще я карам някак си на майстора да я гледа.
Коментар
-
ivanster написа:Колеги помагайте, за жалост безаварийното беше до тази вечер, сега я запалих и ми светна ключа и за тракшъна лампата и колата включва директно на 6та и не работа ръчния режим. И при преминавана от P на D рита като луда. Дайте идеи какво може да е, утре ще я карам някак си на майстора да я гледа.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Колеги днес дойде майстора и чете грешките излизат следните неща грешки в TCM - P1981, нещо за SLC1 и нисък волтаж постоянно, пък може и висок да беше. До колкото успях да изровя е нещо със единия соленоид, който е отговорен за smooth shifing, което и ми е проблема. Утре ще я карам с репатрак на майстора да сваля мозъка и TCM за тест, че може и мозъка да е нещо дефектен. Някакви идеи от какво може да се появят тези грешки. Благодаря.
Коментар
-
Здравейте колеги Кромаджий и от мен :D и аз като собственик на Крома първо да изкажа възхищението си от тази семейна кола и да споделя с вас мойте проучвания относно автоматика. Няма монтъор който да не каза че маслото се сменя от 25 000 - 80 000 км.Макар че кутията я дават необслужваема и само се долива при нужда. Всички бяха на мнение че смяната трябва да е е през до 1000 км. на възможните да изтекат 4 л. поне 2пъти та дори желателно и 3 пъти Като цената варираше от 90 - 120 лв. с труд за едната смяна. Единственно ДЖЕМИНИ казаха за цалото с вакум за около 400 И лв. Може и Ауто Италия но 650лв. На мен ми предстои тази операция и се спирам на два сервиза . В Опел на GM има масло за тази кутия все пак нашите коли са правени съвместно FIAT и GM. Искам да изкажа и своето възмущение за този форум - FIAT ФОРУМ България -за това че не са подредени темите по марки както е в повечето форуми и се налага едно губене на време в търсене на някаква информация. А и дали не може собствениците на този модел да се събираме отвреме на време както например правят от АЛФА . Сматам че информацията която маже да споделим помежду си би ни спестила доста нерви ,време а и париFIAT CROMA-2 1,9jtd ; PEUGEOT 307 : Всеки шофъор може да кара бързо, но малко са тези който могат да карат бавно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар