Марио Дюлгеров написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Айсин на Крома
Collapse
Заключена тема
X
X
-
u_bo
pplk написа:Викаш lifetime-а е равен на 100К километра, а? Нали ти е ясно за колко ги навъртат? Даваш ли си сметка, колко от "монтьорите" са наясно с тази скоростна кутия? Като чета форумите, приблизително равно на 0/ нула/! Прави ли ти впечатлиние, че ядовете започват след смяна или опресняване на маслото от някой самодеец, м? Ма, кво разбирам аз, дето не съм си пипнал кутията с пръст и въпреки това работи перфектно и ич не ми дреме за мнението на разбиращите "монтьори", а ме интересува мнението на производителя. Сменяйте масла и пишете по форумите, полезно е да се знае, какво НЕ трябва да се прави. :D
Коментар
-
Колеги нека и аз да се изкажа за автомата. Когато взех моята крома, един приятел ми каза че най-добре да сменя маслото на автомата, за да нямам проблеми. След дълго търсене на сервиз намерих специализиран само за автомати, и разбира се отидох на място, без да му казвам името да не каже някои че му правя реклама. Още като влязох човека ме посрещна както трябва, обърна ми внимание и без да му казвам за кутията каква е, той си ми каза и модела и колко литра хваща и какво масло се слага, записа ми час, после му закарах колата смени си го човека и после като отидох да я взема, ми обясни всичко каквото са правили. Цената ми беше 150лв като 30лв е труда а маслото 120лв. И преди смяната на маслото и след неговата смяна нямам проблеми с кутията, скоростите си влизат мазно даже не можеш да я разбереш кога превключва, та мисълта ми е че ако майстора си разбира от работата няма да имате проблеми, но човека ми каза че понеже филтъра не се сменя, е хубаво маслото да се сменя на 35000км за да ми е мирна главата. Все пак ако някой се интересува къде е сервиза да ми пише на лч. Дано да съм било полезен.FIAT Croma 1.9Mjet 194Hp
Коментар
-
pplk написа:Друга голяма грешка е да се слага на N, когато си на светофар, примерно. Тогава на маслото наистина му се такова таковата.!
Коментар
-
chaveto написа:pplk написа:Друга голяма грешка е да се слага на N, когато си на светофар, примерно. Тогава на маслото наистина му се такова таковата.!
Коментар
-
pplk написа:Да не пропуснеш да смениш и филтъра, все едно да си смениш двигателното масло и да оставиш стария филтър.Волво, Рено, Пежо и Ситроен примерно, явно не четат този форум или не им достигат знания относно тоя Айсин, та правят абсурдни работи.
Коментар
-
[quote="dolarcho"Въпроса е, че при нашите кутии няма щека за нивото. Обмисля се как да се установи какво количество масло си налял, то достатъчно ли е, колко е имало преди смяната в кутията и ...А за въпроса дали да се сменя маслото в автомата е направо абсурдно да се коментира. Тва все едно да се чуди човек дали да си смени двигателното масло ... Но както каза колегата pplk, всеки сам си решава.[/quote]Няма смисъл да установяваш нищо. Наливаш и гледаш. Какво е имало преди не те интересува. Минаваш си по процедурата за проверка на маслото и това е. От 2 дни имам вече официалната процедура от Фиат по смяна на маслото, да има такава, колкото и да не се вярва на някой. Ако има нещо неясно, спрямо описанията из темата до сега, то пиши. Реално най-важното е да вземеш точно маслото, което се препоръчва от производителя, а именно такова с нисък вискозитет, както писах по-назад в темата. Двата най-логични варианта са или това, което Фиат препоръчва Tutela GI-VI, или по-евтино минаваш с оригинално масло на Опел с номер 93165147, което е реално едно и също такова.pplk написа:Да не пропуснеш да смениш и филтъра, все едно да си смениш двигателното масло и да оставиш стария филтър.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
dolarcho написа:pplk написа:Да не пропуснеш да смениш и филтъра, все едно да си смениш двигателното масло и да оставиш стария филтър.Волво, Рено, Пежо и Ситроен примерно, явно не четат този форум или не им достигат знания относно тоя Айсин, та правят абсурдни работи.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
dolarcho написа:Въпроса е, че при нашите кутии няма щека за нивото. Обмисля се как да се установи какво количество масло си налял, то достатъчно ли е, колко е имало преди смяната в кутията и ...
Коментар
-
BO написа:...207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:BO написа:...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pplk написа:dolarcho написа:pplk написа:Да не пропуснеш да смениш и филтъра, все едно да си смениш двигателното масло и да оставиш стария филтър.Волво, Рено, Пежо и Ситроен примерно, явно не четат този форум или не им достигат знания относно тоя Айсин, та правят абсурдни работи.
Коментар
-
dolarcho написа:ВО, ще съм благодарен да ми изпратиш въпросната процедура по смяната.Решил съм се ще го сменям.Поздрави.chaveto написа:pplk написа:Друга голяма грешка е да се слага на N, когато си на светофар, примерно. Тогава на маслото наистина му се такова таковата.!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар