Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с браво 1.6

    на снимката т.1 и т.2 не трябва ли да са свързани и т.3 как се маха лулата на 4 цилндър.Някой знае ли за какво служи това нещо Ще ви бъда много благодарен
    Прикачени файлове
    Fiat bravo 1.6 16v 103hp

    #2
    свещи

    така като го гледам е лулата на свещите нещо се е скъсала на 3 цилиндър направо взимаш нов кабел има на места продават и поотделно иначе комплект е поне 40-50лва се вади като се издърпва нагоре внимателно ина една скоба от ламарина около свеща и гума това е лулата щото е на вътре и се вади трудно така като запалиш тресе колата и работи на 3 цилиндъра.
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      това не е кабела на 3 цилиндър ,кабела сам го бутнал на страни за да се види по хубаво маркучето което е с номер 2 и номер 1 Проблема е с номер 1 и номер 2 и е маркуче което от температурата се е втърдило и се чупи много лесно и днес го видях та въпроса ми е тряба ли номер 1 и номер 2 да са свързани?
      Fiat bravo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        и аз се подведох от снимката... на която леглото в което ляга кабела за 3-ти цилиндър изглежда като отрязан... и си помислих същото като колегата kluchar. Ами едва ли 1 и 2 са вързани... по-скоро огледай някъде за щуцерче в близост до 2, което ми прилича на вакумна тръбичка, която например ти показва в какъв режим караш колата "Power" или "Economy".Пък за това как се вади лулата на 4-ти цилиндър... малко странен въпрос - както на 3-ти която си извадил за да покажеш маркучето... А ако не се вади явно просто нещо се е спекло вътре... и тогава повече дърпане му е майката.
        Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
        --- в сърцето завинаги... ---
        Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

        Коментар


          #5
          не е кабелот 1 съска ама според мен трябва да са свързани с 2а лулата на 4 цилиндър не мога да я извадя стига до едно положение и толкоз
          Fiat bravo 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            а защо 1 и 2 сочат едно кам друго мен еи тва ме претисняваа и като запоша праст с 1-то оборотите малко падат на слух
            Fiat bravo 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7
              вади се лулата на 4 цилиндър около 1 см
              Fiat bravo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                tache написа:
                а защо 1 и 2 сочат едно кам друго мен еи тва ме претисняваа и като запоша праст с 1-то оборотите малко падат на слух
                100% 1 и 2 не са вързани! Ако от едно ти съска, значи си е заминало маркучето (вакумно) и просто го подмени. А пък 2 трябва да си има също някъде щуцер на който да се нахлузва. С фенерче се зарови някъде около края на 2 и няма начин да не видиш щуцер.
                Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                --- в сърцето завинаги... ---
                Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                Коментар


                  #9
                  tache написа:
                  вади се лулата на 4 цилиндър около 1 см
                  Дърпай смело! Най-вероятно се е развил накрайника на свеща. Като извадиш лулата го завий с клещички, внимателно.п.п. А ако края на свеща завършва с резба, значи накрайника ти е останал в лулата...
                  Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                  --- в сърцето завинаги... ---
                  Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                  Коментар


                    #10
                    е някой няма ли фиат браво да види как е на неговата кола за да каже
                    Fiat bravo 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11
                      Свързани са, при мен минава покрай свеща на 4 цилиндър,сега слезнах до гаража и погледнах но не видях другия и край къде отива
                      HONDA I-VTEC

                      Коментар


                        #12
                        мерси много сега ако има някои да знае за какво служи това и дали ще намали разхода ?
                        Fiat bravo 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          ми намали разхода или не трябва да го възтановиш.а колко е разхода ти
                          HONDA I-VTEC

                          Коментар


                            #14
                            Re: Проблем с браво 1.6

                            tache написа:
                            на снимката т.1 и т.2 не трябва ли да са свързани и т.3 как се маха лулата на 4 цилндър.Някой знае ли за какво служи това нещо Ще ви бъда много благодарен
                            За лулата, виждам, че колегите са ти отговорили, а маркучето което идва от регулатора на налягането на горивото е задължително да се свърже със щуцера на смук. колектор - накратко казано вакуума дава отражение на налягането на горивото, а от там и на останалите параметри!

                            Коментар


                              #15
                              мерси много няма да ви пожелавам да ви вращам жеста караите безаварийно на всички
                              Fiat bravo 1.6 16v 103hp

                              Коментар

                              Working...
                              X