Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене на Пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене на Пунто мк1

    Здравейте колеги, от 1-2 седмици колата ми прави мизерия и не мога да разбера от какво е. В около 30% от случаите, когато се опитам да запаля и завъртя ключа, колата не подава ток към мотора, а се чува все едно ел. моторче върти на едно място и няма никакво съпротивление. И ако не върна ключа си върти така безкрайно. При втори опит пали без проблем. За момента ми е направило впечатление че го прави само на вече палена кола през деня. До сега не се е случвало при първо палене заденя така да стане. Иначе като си подаде ток към свещите и веднага запалва без проблем. Миналата година имах подобен проблем, но тогава се чуваше едно ужасно скърцане и се оказа че бендикса е заминал, сменихме го и всичко се оправи. Сега този шум е много лек, точно както описах все едно малко ел. моторче върти с бързи обороти но няма никакво съпротивление.
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    #2
    Соленоида на стартера, така наречената котва.
    Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
    Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

    Коментар


      #3
      Подлежи ли на ремонт или се сменя стартера ?Видях нов стартер за 36лв, и втора употреба за 20-25лв. Не ми е за 10лв отгоре, но дали за 36лв ще е нещо читаво. И все пак дали е сигурно че това е проблема
      BMW E46 coupe
      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

      Коментар


        #4
        Няма да е котвата, ако тя е пецакана въобще няма да се върти стартера, щото тя играе роля на прекъсвач.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Сигурно са се разлепили магнитите вътре. АБе сваляй стартера
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            На жена ми полото - същия проблем! Като завъртя ключа (не всеки път де) се чува едно "бъъззззззз" и не пали. Връщам ключа, въртя отново и пали. Странна работа.
            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7
              При мен проблема е точно 1:1 само, че мизериите ми ги прави лятото, а не зимата.За сега карам така, зимата нямам проблеми.Лично аз си го обяснявам с хлабава връзка някъде. проблема е в котвата или в някой кабел около котвата.Моя стартер също го сваляха, сменяха втулка- резултата никакъв.Явно майсторите просто нямат навика да почистват контактните повърхности.
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                Alex_RT написа:
                При мен проблема е точно 1:1 само, че мизериите ми ги прави лятото, а не зимата.За сега карам така, зимата нямам проблеми.Лично аз си го обяснявам с хлабава връзка някъде. проблема е в котвата или в някой кабел около котвата.Моя стартер също го сваляха, сменяха втулка- резултата никакъв.Явно майсторите просто нямат навика да почистват контактните повърхности.
                При мен се получава зимата. До колкото знам и на полото са сваляли и са правили стартера ама е било преди 2-3 години и няма резултат.
                Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  Мен ме притеснява, да не стане да не може нито веднъж да запали и да си остана на пътя :D Иначе за момента е поносимо. Ще видя кабелите на стартера да ги пръсна с контактен спрей.
                  BMW E46 coupe
                  Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                  Коментар


                    #10
                    Пунто

                    Като начало кабели към стартера,шалтера ,маса на мотораклеморед на ключа
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Тези работи предполагам се проверяват на махнати клеми на акумулатора ?п.с. Днес цял ден я карах и 1 път не стана, може би защото днес е по-студено.
                      BMW E46 coupe
                      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                      Коментар

                      Working...
                      X